abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220255610
De terugkeer waar werkelijk niemand op zit te wachten:

https://www.instagram.com/jasminesendar/reel/DVdSObLDP1D/
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220260853
Je verwacht het niet. Inclusiviteit moet natuurlijk wel op peil blijven en op basis van iemand anders met een kleurtje dan haar maar weer....
Verhaallijn met Demi heeft rare wendingen tot zover. En Bing met weer een nieuwe vlam, ook weer iemand die niet bij hem past. Vond ik de vorige, die ietwat op Inge Schrama leek beter passen. Bing wordt wat losbandiger en je weet gewoon weer waar het op uit gaat draaien...precies... gewoon weer bij Nina...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 5 maart 2026 @ 10:33:48 #153
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_220262255
Ze doen maar wat. Klooien maar wat aan. Dus Bing, met zijn missende been, krijgt meteen weer een andere relatie? Bing die aangaf nog van Nina te houden, stort zich nu op de vrouwen, terwijl Nina bij Stefano loopt rond te zweven en iedereen de les leest? Zou Bing zich niet beter eerst meer op zijn eigen relatie richten? Tegelijk wordt die blonde actrice opzij gezet als nieuwe vlam, om meteen weer een andere nieuwe vlam te introduceren. Waar was die eerste dan voor?! Tijd rekken om maar wat schermtijd te vullen?

Ik vond die blonde, Caro, niet eens zoveel op Inge Schrama lijken maar dat was dus weer een rol die nergens heen ging. Jammer, want ik had weer eens meer verwacht. Alweer. Die schrijvers werken maanden vooruit, maar kunnen blijkbaar maar zeer kort vooruit kijken? Hoe verklaar je zoiets anders? Waarom dan zo idioot ver voorlopen, dat de bomen in bloei staan met kerst? Ze gaan er toch nooit nut van hebben of gebruik van maken. Ze kijken amper waar een verhaal heen moet en gooien het dan weg, om daarna weer hetzelfde te doen. Of de kijker het nou leuk vindt of niet. Bing en Nina komen toch wel weer bij elkaar. Voorspelbaar, saai, platgelopen paadjes platlopen.

Linda komt terug. De zoektocht naar haar neefje blijkbaar ook. Haakon was een oplichter, maar dat verhaal ging ook nergens heen. Waarom moesten we dat zien als het toch nergens voor was? Hij heeft helemaal niks bereikt in al die tijd. Nu weer een nieuwe neef? Wat kan er dan wel, wat met de vorige verhaallijn niet kon? Of komt Haakon ook nog opdraven? Ik heb geen zin in nog zo'n verhaallijn. Boeiendste is waarschijnlijk haar reactie op het afgebrande huis, maar zie die schrijvers ervoor aan dat Linda daar makkelijk overheen gaat stappen. Voor het "verhaal", ook al is het ongeloofwaardig. De acteerkunsten van Babette zijn toch al niet zo overtuigend. Ze brengt het allemaal op een manier dat je het toch al niet gelooft, wat nogal vermoeiend is om naar te kijken. Wordt helemaal niet overtuigend gebracht. Hopelijk heeft ze acteerles gehad toen ze tijdelijk eruit was.

Geen idee wat Elisa weer komt doen. Die rol was klaar. De schrijvers hebben er in al die tijd geen geslaagd personage van weten te maken, dus waarom zou dat nu veranderen? Saaiste figuur van heel Meerdijk. Nog meer noodgrepen om haar maar wat te doen te geven. Niks ten nadele van de actrice, maar ook helemaal geen zin in haar terugkeer. Zeker niet als ze haar aan Stefano zouden koppelen. Ze houden teveel rollen in de serie die op zijn of geen interessante voortgang meer hebben, om maar te smijten met bijrollen. Als een rol is uitgespeeld, dan is het tijd om die los te laten.

In een nieuwe verhaallijn over kanker met Janine heb ik ook geen zin. Dat hebben we ook al gezien, onlangs ook met Nola. Belangrijk onderwerp dat in de werkelijkheid een verschrikking is, maar nu teveel wordt uitgebuit in de serie. Genoeg kanten die ze op kunnen, maar het is steeds hetzelfde en het gaat ook steeds op dezelfde manier. Zijn de ideeën van deze schrijvers dan echt helemaal op? Het antwoord lijkt JA!

En wat doen Steef en Bizou nog in de intro, maanden later?! 8)7

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Pomtip op 05-03-2026 11:35:22 ]
pi_220264310
Ja die Kanker verhaallijn zie je nu al waar dat heen gaat, het wordt verwijderd en Janine leeft nog lang en gelukkig en zo is het maatschappelijke puntje ook weer afgevinkt.✅ Hopelijk niet zo lang traject als bij Nola.
Linda hoeft van mij niet meer terug te keren, je merkt dat het karakter van Luuk hierdoor beter uit de verf komt. Mogelijk is zijn vader nu binnengebracht in het ziekenhuis, eens zien wat dit gaat opleveren in de verhaallijn.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 00:16:15 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220269497
Billy is eigenlijk tweelingzus Tilly opzoek naar de amulet om de familie schat te bemachtigen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220269699
Het lijkt alsof we ook weer de 985840956746897498647634098573250932573258e ruzie tussen Nina en Ludo krijgen. Dat wordt ook een beetje sleets - en dan druk ik me nog voorzichtig uit.

John Buijsman heb ik altijd wel een leuke acteur gevonden, vooral in Loenatik (voor mij echt jeugdsentiment) en in de Gamma-reclames samen met die andere ras-Rotterdammer Martin van Waardenberg. Hopelijk blijft hij er een tijdje in.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 04:32:47 #157
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_220269720
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Billy is eigenlijk tweelingzus Tilly opzoek naar de amulet om de familie schat te bemachtigen.
Tilly van Broeckhuyzen :o _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220295598
Hoop niet dat Billy’s terugkeer een Martinetje wordt hoor. Dat ze alleen maar loopt de moederen en zich om Olivia gaat bekommeren

Update maandag 9 maart; Ow god straks krijg ik nog gelijk ook…..

[ Bericht 23% gewijzigd door RaymanNL op 09-03-2026 00:37:48 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_220300373
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
Hoop niet dat Billy’s terugkeer een Martinetje wordt hoor. Dat ze alleen maar loopt de moederen en zich om Olivia gaat bekommeren

Update maandag 9 maart; Ow god straks krijg ik nog gelijk ook…..
Ik ben allang blij dat het geen evil twin is, zoals Hans/Frits van Houten. Lone is een uitstekende actrice, fijn dat ze weer terug is! Dat heeft de soap echt nodig. De makers zijn gelukkig niet helemaal doof voor kritiek.
pi_220301618
Een fout herstellen en een personage tot leven wekken is één ding, het neerzetten van een goede verhaallijn voor dat personage is dan weer andere koek... Een zoveelste vete met Ludo of de 837ste terugkeer van Richard is niet direct waar ik op zit te wachten. Een zachtere Billy (wat Lone al wat weggaf in een interview) á la Martine in seizoen 27 die gaat moederen en zich bekommert om dochter en kleindochter klinkt mij ook niet als muziek in de oren. Het is dus nog maar zeer de vraag wat deze comeback nog meer uit de hoge hoed weet te toveren.

Nu, in alle eerlijkheid: ik heb Billy altijd al een Martine Hafkamp 'van den Aldi' gevonden. Het hielp daarbij niet dat ze tijdens haar introductieverhaal boodschappen aan het doen was in de Lidl en daar met allerlei spitsvondige oneliners op de proppen kwam, maar dat terzijde. En het hielp ook niet dat haar eerste verhaallijnen (eerst die hele undercoveractie van Aysen in het 'drugskartel' van Billy en vervolgens dat hele gedoe met Carmen en Rob Bekkers) een sterk staaltje waanzin uit de pen van Blaadje Blanco waren waar zelfs de samenvattingen meer vragen dan antwoorden opleveren. Aan Lone van Roosendaal ligt het absoluut niet, die doet ook maar wat het script van haar verlangt. Maar zoals zo vaak zijn het die scripts die tegenvallen.

In dat aspect: het storylinen van deze serie is echt een ramp geworden. Net als bij de reveal van Valentijn als 'big bad' ( :') ) in de Sanders-lijn vorig seizoen, is deze onthulling ook weer niet lekker opgebouwd en groots neergezet als een soap hoort te doen. Dat Shanti Billy ziet zitten in het restaurant had de cliffhanger van de woensdagaflevering moeten zijn, met als 'direct vervolg' in de donderdagaflevering dat Billy vervolgens niet meer te zien is in het restaurant alsof ze puur verbeelding was; het moment dat Billy bij Shanti's tafeltje verschijnt de weekcliff op donderdag. ZÓ BOUW JE JE CLIFFHANGERS OP! Nu wordt het allemaal in een maandagaflevering gepropt waarbij de reveal ook al geteased werd in de precap van donderdag.

Wat een cliffhanger tegenwoordig wél is volgens de schrijvertjes-van-niks? Gewoon uitfaden naar zwart terwijl twee personages over een parkweggetje lopen en praten, of als er wordt ingezoomd op het naambordje van een patiënt in het AZM, of als er iemand eenzaam aan de bar van de Rozenboom zit. Nou, poehhhh, dan kun je als kijker echt niet meer wachten hoe het verder zal gaan hoor! :{ En tuurlijk, regie heeft daar ook een aandeel in met hoe ze het in beeld brengen, maar zij doen ook maar wat er in het script staat, en je kunt geen zinderende cliffhanger maken van een scène die in tekst niet eindigt als een zinderende cliffhanger. Het stoort mij echt mateloos, net als die vele 'scènes' tegenwoordig waarin een personage gewoon voor zich uitstaart, zonder dat er verder iets gebeurt of gezegd wordt. Een stemmig muziekje eronder en we hebben weer 40 seconden gevuld. Hallo, dat is geen soap! Stop met te doen alsof dit een highbrow Netflix-serie moet voorstellen en maak het gewoon weer een soap, verdorie!

Maar ik zie ook positieve dingen gebeuren, zo tussen de rampzalig uitgelijnde scènes door. Zo ben ik echt wel te spreken over Noor tot dusver, Marieke van Leeuwen zet haar leuk neer en het voelt meteen vertrouwd tussen Noor en Julian. Jammer van dat eeuwige geëmmer met die kinderen van d'r, dat verhaaltje kennen we nu ook wel na eerdere pleeg/pluskinderen als Kim, Charlie, Morris, Rover en Sam. En de casting van John Buijsman als de vader van Luuk is ook een pluspunt, in zijn scènes in de Videoland-aflevering van vandaag komt het personage meteen tot leven door hoe John het neerzet. Met wat er in de maandtrailer al naar voren kwam kán dat een interessant verhaal zijn. Maar ja, het is nog altijd Blaadje Blanco die aan het roer staat van het schrijfteam, dus de boot kan zomaar schipbreuk lijden...
  maandag 9 maart 2026 @ 17:56:04 #161
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220301812
Oneens met Billy is Martine van de Aldi.
Het probleem met Billy en Ricard is dat ze telkens tijdelijke contracten krijgen. Richard was bijvoorbeeld op zijn best toen hij met Ludo en Janine moest werken en een softe kant begon te ontwikkelen, had die er toen als vaste cast erbij gehaald. Zijn comeback daarna gooide dat weer helemaal omver Billy heeft ook al zulke momenten gehad. En elke scene waarin Edwin Jonker of Lone van Roosendaal opduikt voelt altijd gelijk meer geladen merkte dat inderdaad gisteren ook gelijk bij de vader van Luuk dat er wel iemand binnenkomt. Luuk zelf heeft dat als hij ver van Linda wegblijft zelf ook met momenten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220308693
Gtst classics afleveringen zijn al geweest, waarom moet dat in spoilers.

Snap niet waarom je zo moeilijk doen. Zet hem gewoon even in een spoiler
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 10 maart 2026 @ 16:48:12 #163
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220308744
Zoals overal in TV worden alleen dingen op die op TV geweest zijn openlijk besproken.
Wat nog niet op TV is geweest kan een spoiler omheen gezet worden.

GTST Classics zijn al op TV geweest dus hebben geen spoilers nodig.

[ Bericht 16% gewijzigd door Nizno op 11-03-2026 11:14:48 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220308793
knip

[ Bericht 98% gewijzigd door Vino_Tinto op 11-03-2026 11:25:18 ]
pi_220308843
feedback kan in feedback.

[ Bericht 80% gewijzigd door Nizno op 10-03-2026 17:09:45 ]
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:37:38 #166
328189 ArnieAlberts
pi_220310211
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gtst classics afleveringen zijn al geweest, waarom moet dat in spoilers.

Snap niet waarom je zo moeilijk doen. Zet hem gewoon even in een spoiler
Omdat we precies deze zelfde bullshit in 2013 ook al hadden, en user Madame_Paon na lang janken toen haar eigen topic kreeg dat na een paar topics doodbloedde omdat er geen vraag naar was.

Zie hier:
SHO / [GTST LIVE TOPIC] #7: *PLOF*

Zielig gezeik weer, dit.

[ Bericht 17% gewijzigd door ArnieAlberts op 10-03-2026 19:49:38 ]
pi_220313353
Uitzending woensdag 18 maart, want door het gedoe heb ik weer bijgekeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Vino_Tinto op 11-03-2026 09:59:25 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 maart 2026 @ 11:16:20 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220314166
Alle offtopic verwijderd.
Blijkbaar is een eigen topic ]voor Videoland dramatisch.
Prima, maar dan inderdaad spoilertags.

Topicpointer aangepast
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220314460
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:54 schreef Vino_Tinto het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 12:11:56 #170
388664 crew  Dotteke
pi_220314507
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:54 schreef Vino_Tinto het volgende:

SPOILER
SPOILER
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 12:12:39 #171
388664 crew  Dotteke
pi_220314516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220315051
Maar weer even herplaatst hier weer naar toe.

SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220315107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Maar weer even herplaatst hier weer naar toe.

SPOILER
Zelfde kinderachtige post met je kakkerlak, dit is een soap en geen Ajax-Feyenoord
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:30:02 #174
328189 ArnieAlberts
pi_220315172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zelfde kinderachtige post met je kakkerlak, dit is een soap en geen Ajax-Feyenoord
Hap niet zo, dan houdt ie gauw genoeg op ;)

Ik ben op Videoland ergens in seizoen 7 blijven steken. Nu heb ik daar al vaker last van (kwestie van jaren), maar het is nu wel heel erg. Kim heeft Helen Helmink net per ongeluk een mep gegeven :D
pi_220315313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En dat heb ik je al eens eerder uitgelegd vriend, dat het hier niets mee te maken heeft maar gewoon een constatering die bovendien ironisch is. Klaar nu!
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')