Die hadden ze allemaal aan toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef maily het volgende:
Let op de zwarte sneakers (met witte accenten).
o boy... jij zeurt zeker dit hele topic ook vol, alle 13 pagina's ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben me al 3 uur aan het inhouden om hem niet meteen nog een keer te kijken.
Morgenmiddag mag het "pas".
Ik ga me proberen in te houden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
o boy... jij zeurt zeker dit hele topic ook vol, alle 13 pagina's ?
Kind, leef je uitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ga me proberen in te houden.![]()
Ik ben er vooral de eerste week en de laatste paar dagen van de zomerstop mee bezig. De rest van de tijd valt het wel mee.
In de reclames wordt toch gezegd dat iemand het niet overleeft?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:34 schreef Devil010 het volgende:
Nu zal degene die te pletter gevallen is wel opstaan en revalideren....
Die zullen vast nog wel komen, wellicht morgen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef Devil010 het volgende:
In de app staan nog steeds geen spelletjes? Hoe kan dat?
In het andere GTST topic zijn we al vele malen verder...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Komt deze week het eerste filmpje waarin je iemand veilig ziet landen (ik heb de app niet en ben een enorme digibeet)?
Zou iemand dan dat filmpje kunnen uploaden?![]()
Ik gok dat Rikki de eerste "veiliglander" is. Van haar is toch vrijwel zeker dat ze het overleeft.
lees de afgelopen twee topics eens door zou ik zegenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Komt deze week het eerste filmpje waarin je iemand veilig ziet landen (ik heb de app niet en ben een enorme digibeet)?
Zou iemand dan dat filmpje kunnen uploaden?![]()
Ik gok dat Rikki de eerste "veiliglander" is. Van haar is toch vrijwel zeker dat ze het overleeft.
Je ziet de datum van die post toch? Vóórdat dat laatste filmpje kwam dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lees de afgelopen twee topics eens door zou ik zegen
ik moest er nog bij zeggen,quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je ziet de datum van die post toch? Vóórdat dat laatste filmpje kwam dus.
en dan krijg je de benidorm bastards. dat is pas een anti-climaxquote:Op maandag 8 juli 2013 18:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk steeds: niet vergeten, 20:00 uur GTST, maar dat is nu niet meer natuurlijk.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |