abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220365138
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 16:22:45 #202
436222 Japepk
Padvinder
pi_220365712
In boulevard verschijnt een interview met Lone van Roosendaal. 'Ze wilden een soapbitch, dus we halen Lone terug'. Lees; creatieve arren moede. En dan ook nog; 'Ze willen het personage verduurzamen'. Dat betekent; meer dertien in een dozijn en minder maffia.
't Echte en 't ware!
pi_220368666
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220375785
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220382110
Zo.ik ben weer bij.

SPOILER
pi_220384593
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220417707
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220426643
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220427225
Demi speelt het wel goed hoor vind ik.
pi_220427672
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:32 schreef Redbullkid het volgende:
Demi speelt het wel goed hoor vind ik.
Pfoeh ja. Er was veel kritiek op het verloop van de verslaving maar uiteindelijk is het een prima verhaallijn geworden, is ook al bijna een jaar bezig!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:14:03 #211
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_220431339
Wow, bing zijn peothese is niet vergeten😂
pi_220432478
Het wordt steeds dramatischer en goorder.
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 26 maart 2026 @ 13:39:16 #213
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_220436019
Er zit tenminste weer actie in. Als ze dat kunnen vasthouden mogen ze het van mij zo dramatisch en goor maken als ze willen. Je kijkt om geamuseerd te worden, dus beter gebeurd er tenminste wat. Ze hebben nu blijkbaar genoeg verhaallijnen om mee te werken, die ergens heen lijken te gaan. Niet te vroeg juichen, want voor je het weet rijdt er weer een "busje met Tamara" in beeld, maar op het moment is het eigenlijk best goed.

De verhaallijn met Demi is best hevig, maar ze spelen het goed. Lijkt wel op nog verder verval van de familie Verduyn, waar al zo weinig van over leek. Op het moment acteert iedereen goed in die familie, vooral Noa Zwan, Cas Jansen en Johnny Kraaijkamp. Dat valt nu echt op. Voor een acteur moeten dit fijne scenes zijn, waarbij je de emoties volledig los kan gooien. Eigenlijk wel een mooi moment om Merel of Saskia terug te laten keren, al zal dat wel niet gebeuren. Misschien ook maar niet verstoren wat werkt. Blij met iedere vorm van spanning die we krijgen. Voor je het weet is de rek er weer uit.

Hopen dat ze het vast weten te houden. Beetje raar dat Billy ineens weer terug is. Zomaar. Kijk, van mij mogen ze Inge Schrama zo weer door het beeld laten lopen, omdat Sjors weer terug is. Het personage leeft, ze kunnen doen dat Lana op kamers zit, dat ze terug is uit Duitsland, enz. Bij Billy is het toch lastiger. Vraag me af of ze nog iets gaan doen met de reden achter die zogenaamde dood. Of blijft het weer bij het makkelijk benoemen van iets buiten beeld, dat we maar moeten vergeten? Er wordt nu heel makkelijk overheen gestapt, ook dat ze blijkbaar niet meer gezocht wordt door de politie en plotseling manager van De Rozenboom is (ondanks Ludo en strafblad). Dan werkt "hallo daar ben ik weer" toch wat minder overtuigend. Komt misschien later nog. Ik vind het op zich wel leuk dat Billy er weer is, al wil ik nog even aanzien wat ze precies met het personage van plan zijn.

Los daarvan: ik vind de naam Billy nog steeds een slechte keuze, zeker voor een vrouw. Details..

Troj en Nola terug samen is op zich prima. Nu maar hopen dat Steef weg blijft, ook al is het Mexico-avontuur van Ingmar 'zonder achternaam' van den Broek en Cheyenna Löhnen intussen weer over. Niet terughalen! Ook niet als het makkelijk is! Die rol is uitgespeeld, over en uit!

De rol van Luuk loopt nog steeds goed, vreemd genoeg zonder Linda. Die vader is een vreemd personage, al past dat wel bij acteur John Buijsman. Nog vreemder is dat het lijkt te werken. Bas Muijs had de afgelopen weken wel een makkelijke rol, waar je geen teksten voor hoeft te leren. Mag intussen wel weer ontwaken. Zelfs Bing en Nina lijken enigszins op dreef, al is Nina tegelijk ook nogal irritant aanwezig en heeft Bing teveel de lente in zijn bol met zijn haantjesgedrag. De uitkomst zal wel weer voor de hand liggen met die twee, maar ze moeten er toch iets mee doen. In dat opzicht hoop ik niet dat de terugkeer van Linda of Elisa de stoom weer uit de ketel haalt, omdat ze weer dingen moeten bedenken om ze maar wat te doen te geven. Bedenk er iets goeds voor, want die personages lijken op. Gooi het over een andere boeg, vooral bij Elisa. Heb Linda en Elisa eigenlijk nog geen seconde gemist sinds hun vertrek.

In totaal gaat het gelukkig beter. Fijn om eens een positieve reactie te kunnen typen hier. Niet dat nu ineens alles in orde is, maar het gaat een wat betere richting op. Nu nog kijken of ze ook daadwerkelijk verhalen tot een goed einde kunnen brengen (zonder sissers, verzanding, afkappen of anticlimax), want met een goede aanzet ben je er nog niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Pomtip op 26-03-2026 14:07:19 ]
pi_220436346
Troj en Nola weer samen is gewoon weer een herhaling van zetten. Die verhaallijn sloeg nergens op en was wel klaar. Troj zonder Nola vond ik wel interessanter zeker met Luuk samen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 26 maart 2026 @ 23:00:01 #215
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_220439836
Even lachen met een aflevering van vorig jaar december, toen Linda naar New York vertrok.
Blijkbaar heeft Meerdijk zelfs een eigen vliegveld, terwijl in de vroegere afleveringen altijd over Schiphol gesproken werd. _O-

En de naam Aysu Air is ook niet zomaar gekozen. Want wie werkt er voor EndemolShine Nederland? Aysu Baydar!
Hiermee verklap ik meteen ook dat de naam Aysen Baydar ook niet geheel uit de lucht is komen vallen bij de de scenario- en scriptschrijvers. :P

De oplettende kijker kon dat al zien in de aftiteling bij de Classics....

acd3ed0baec1237e16a748b6ce9d2c75ad50bca6.jpg?1774562135
pi_220444441
Even een kleine theorie dat Meerdijk ineens een eigen vliegveld heeft, terwijl ze in eerdere seizoenen gewoon vanuit Schiphol vlogen: het zou kunnen dat de producenten geen toestemming van Schiphol hebben gekregen om hun naam in GTST te gebruiken. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het precies in elkaar zit met dit.
pi_220446184
Net zoals zoals ze Google niet mogen gebruiken maar daar Vindie van gemaakt hebben. En zo zijn er nog wel meer brandnames die verbasterd zijn naar iets anders.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 27 maart 2026 @ 19:49:47 #218
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_220446824
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 15:04 schreef Lisiga het volgende:
Even een kleine theorie dat Meerdijk ineens een eigen vliegveld heeft, terwijl ze in eerdere seizoenen gewoon vanuit Schiphol vlogen: het zou kunnen dat de producenten geen toestemming van Schiphol hebben gekregen om hun naam in GTST te gebruiken. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het precies in elkaar zit met dit.
Schiphol is een algemene plaatsnaam. Amsterdam Airport is de organisatienaam.

Dus het zou vreemd zijn als ze Schiphol niet mogen noemen.

Weten we nog van Waterfront, de vorige naam van Merenpark? Die naam bleek ook in het echt voor te komen, en dus hebben ze het aangepast naar Merenpark. Ze hebben het in een aantal afleveringen nog zelfs opnieuw ingesproken :D.

Ik lees in een oud topic op Scholieren.com dat Hafworks ook een poosje Stonehenge genoemd werd? Dat kan ik mij niet herinneren. Of dat is bullshit.

Ik denk dat het veelvuldig noemen van merken in strijd is met de reclamecodecommissie. En dat ze daarom Vindie tot leven hebben gewekt.

Andere bedrijven die ik mij kan herinneren: Telefonon en Ivan Wings. Ik zie hier geen verbastering in.

[ Bericht 4% gewijzigd door Claude_Viole op 27-03-2026 19:57:07 ]
pi_220463435
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Net zoals zoals ze Google niet mogen gebruiken maar daar Vindie van gemaakt hebben. En zo zijn er nog wel meer brandnames die verbasterd zijn naar iets anders.
Wat zei je? Was even te druk met Smoelaria en Kwebbelkous.
  maandag 30 maart 2026 @ 13:16:26 #220
436222 Japepk
Padvinder
pi_220466112
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:49 schreef Claude_Viole het volgende:
Andere bedrijven die ik mij kan herinneren: Telefonon en Ivan Wings. Ik zie hier geen verbastering in.

Vergeet Graspol BV niet ;)
't Echte en 't ware!
pi_220467639
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:39 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Er zit tenminste weer actie in. Als ze dat kunnen vasthouden mogen ze het van mij zo dramatisch en goor maken als ze willen. Je kijkt om geamuseerd te worden, dus beter gebeurd er tenminste wat. Ze hebben nu blijkbaar genoeg verhaallijnen om mee te werken, die ergens heen lijken te gaan. Niet te vroeg juichen, want voor je het weet rijdt er weer een "busje met Tamara" in beeld, maar op het moment is het eigenlijk best goed.

De verhaallijn met Demi is best hevig, maar ze spelen het goed. Lijkt wel op nog verder verval van de familie Verduyn, waar al zo weinig van over leek. Op het moment acteert iedereen goed in die familie, vooral Noa Zwan, Cas Jansen en Johnny Kraaijkamp. Dat valt nu echt op. Voor een acteur moeten dit fijne scenes zijn, waarbij je de emoties volledig los kan gooien. Eigenlijk wel een mooi moment om Merel of Saskia terug te laten keren, al zal dat wel niet gebeuren. Misschien ook maar niet verstoren wat werkt. Blij met iedere vorm van spanning die we krijgen. Voor je het weet is de rek er weer uit.

Hopen dat ze het vast weten te houden. Beetje raar dat Billy ineens weer terug is. Zomaar. Kijk, van mij mogen ze Inge Schrama zo weer door het beeld laten lopen, omdat Sjors weer terug is. Het personage leeft, ze kunnen doen dat Lana op kamers zit, dat ze terug is uit Duitsland, enz. Bij Billy is het toch lastiger. Vraag me af of ze nog iets gaan doen met de reden achter die zogenaamde dood. Of blijft het weer bij het makkelijk benoemen van iets buiten beeld, dat we maar moeten vergeten? Er wordt nu heel makkelijk overheen gestapt, ook dat ze blijkbaar niet meer gezocht wordt door de politie en plotseling manager van De Rozenboom is (ondanks Ludo en strafblad). Dan werkt "hallo daar ben ik weer" toch wat minder overtuigend. Komt misschien later nog. Ik vind het op zich wel leuk dat Billy er weer is, al wil ik nog even aanzien wat ze precies met het personage van plan zijn.

Los daarvan: ik vind de naam Billy nog steeds een slechte keuze, zeker voor een vrouw. Details..

Troj en Nola terug samen is op zich prima. Nu maar hopen dat Steef weg blijft, ook al is het Mexico-avontuur van Ingmar 'zonder achternaam' van den Broek en Cheyenna Löhnen intussen weer over. Niet terughalen! Ook niet als het makkelijk is! Die rol is uitgespeeld, over en uit!

De rol van Luuk loopt nog steeds goed, vreemd genoeg zonder Linda. Die vader is een vreemd personage, al past dat wel bij acteur John Buijsman. Nog vreemder is dat het lijkt te werken. Bas Muijs had de afgelopen weken wel een makkelijke rol, waar je geen teksten voor hoeft te leren. Mag intussen wel weer ontwaken. Zelfs Bing en Nina lijken enigszins op dreef, al is Nina tegelijk ook nogal irritant aanwezig en heeft Bing teveel de lente in zijn bol met zijn haantjesgedrag. De uitkomst zal wel weer voor de hand liggen met die twee, maar ze moeten er toch iets mee doen. In dat opzicht hoop ik niet dat de terugkeer van Linda of Elisa de stoom weer uit de ketel haalt, omdat ze weer dingen moeten bedenken om ze maar wat te doen te geven. Bedenk er iets goeds voor, want die personages lijken op. Gooi het over een andere boeg, vooral bij Elisa. Heb Linda en Elisa eigenlijk nog geen seconde gemist sinds hun vertrek.

In totaal gaat het gelukkig beter. Fijn om eens een positieve reactie te kunnen typen hier. Niet dat nu ineens alles in orde is, maar het gaat een wat betere richting op. Nu nog kijken of ze ook daadwerkelijk verhalen tot een goed einde kunnen brengen (zonder sissers, verzanding, afkappen of anticlimax), want met een goede aanzet ben je er nog niet.
Billy de Palma is haar bijnaam, haar echte naam is Wilma Vening. :)
pi_220470545
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220470590
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:46 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Vind het wel goed dat ze het zo aanpakken!

SPOILER
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 31 maart 2026 @ 00:15:25 #224
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220471403
Speelde die engerd bij Demi vroeger ook in gtst?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220473089
Wie bedoel je?
Allemaal cabaretteketet!
pi_220473443
SPOILER
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:16:25 #227
268260 Dr.Mikey
pi_220473670
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Wie bedoel je?
Die kerel bij die verslavingskliniek volgens mij heel lang geleden al een vieze vent gespeeld.
R.I.P DTS.
pi_220473698
Die begeleider? Zegt me niets nog.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:43:33 #229
436222 Japepk
Padvinder
pi_220473846
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:41 schreef NedKelly het volgende:
SPOILER
Ach, wie is Rik nog? Shanti is op den duur ook alleen maar gebleven (en minder stoeipoes geworden) om hem een relatie te geven. Het is niet erg dat Rik zoveel meegemaakt/gedaan heeft. Het punt is alleen dat hij steeds gereset wordt en zijn verleden niet aan hem kleeft. Nu is het een redelijk kleurloos personage, wat inderdaad vrij slap overkomt en niet meer past bij zijn vroegere karakter. Datzelfde geldt voor Julian trouwens, maar die heeft dan nog een stabiele setting om zich heen (vooralsnog)
't Echte en 't ware!
pi_220473896
26 juni zomercliff Videoland, 3 juli RTL 4 zag ik in een Reel op FB voorbij komen.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:31:38 #231
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_220474184
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Die kerel bij die verslavingskliniek volgens mij heel lang geleden al een vieze vent gespeeld.
Klopt hij speelde in seizoen 16 en 17 Eric de gewelddadige ex van Patricia die ook een vroegere ex vriendin was van Bing.
Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 31 maart 2026 @ 23:05:30 #232
268260 Dr.Mikey
pi_220479116
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:43 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ach, wie is Rik nog? Shanti is op den duur ook alleen maar gebleven (en minder stoeipoes geworden) om hem een relatie te geven. Het is niet erg dat Rik zoveel meegemaakt/gedaan heeft. Het punt is alleen dat hij steeds gereset wordt en zijn verleden niet aan hem kleeft. Nu is het een redelijk kleurloos personage, wat inderdaad vrij slap overkomt en niet meer past bij zijn vroegere karakter. Datzelfde geldt voor Julian trouwens, maar die heeft dan nog een stabiele setting om zich heen (vooralsnog)
Ze moeten Bram een tijdje bij opa op bezoek laten komen,
R.I.P DTS.
  woensdag 1 april 2026 @ 10:48:16 #233
436222 Japepk
Padvinder
pi_220481130
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ze moeten Bram een tijdje bij opa op bezoek laten komen,
Maar dat zou zoveel beter werken. Stel je voor, Bram kan makkelijk een puber zijn en Teddy nog een kleiner kind. Als er dan (offscreen) een lijntje is geweest waarbij Rikki de ouderlijke macht verliest (zou niet ongeloofwaardig zijn) en dan opa in beeld komt om de kinderen op te voeden. En dat opa dan de wat hardere, sportievere versie van Rik is die zijn kleinkinderen niet zomaar overal mee weg laat komen.
't Echte en 't ware!
pi_220486922
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220496802
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_220497469
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 02:50 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')