Lekker harde muziek (zo hard mocht 'ie thuis natuurlijk niet), met van die mooie flikkerlichten erboven.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:21 schreef Kottnauer het volgende:
De enige reden om daar te zijn was het versieren van een meisje.
Onder het vvd kantoor was toch club 79? Maar iig, dan zijn we elkaar wel tegen gekomenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:58 schreef Hathor het volgende:
Toen ik een jaartje of 18 was, was zaterdagavond altijd het hoogtepunt van de week. Stappen in Den Bosch begon meestal bij Club Castel onder het VVV kantoor, rond een uur of 7. Daar bleven we dan tot de Swing in de Havensingel zijn deuren opende (was rond 8 uur-half 9 meen ik). Tussen 11 en 12 met de hele meute naar Galaxy in de Karrenstraat en daar bleven we dan tot sluitingstijd, 4 uur. Dan nog even een vette hap halen bij Kees Kroket of een shoarmaatje bij Suki naast de Gamblehal, en dan met de taxi naar huis. Rond een uur of 5-half 6 lag je dan in bed.
Mooie tijden.
Misschien dat ze van naam veranderd zijn ooit, dat zou kunnen. Maar toen ik er kwam (tussen 85 en 90) heette het Castel. Volgens mij was er rond die tijd ook de opkomst van de allereerste mobiele telefoons, de portier daar aan de deur had er vaak eentje in zijn hand en dat was er een van formaat baksteen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onder het vvd kantoor was toch club 79? Maar iig, dan zijn we elkaar wel tegen gekomen
Pas om 3 uur?quote:Op maandag 12 januari 2026 21:03 schreef LXIV het volgende:
In 'mijn' tijd ging iedereen 's avonds nog uit op zaterdag. Dat begon dan pas om 22:00 en duurde tot 02:00. Pas om 3 uur thuis, helemaal gaar.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 06:59 schreef Eightyone het volgende:
In mijn uitgaansjaren kon je in een discotheek opgaan in de muziek, zonder het risico te lopen dat je met je 'gekke' dansjes op Dumpert/X/TikTok kwam te staan.
Voor zover er rond de millenniumwisseling al telefoons waren, zat er geen camera op, of eentje met 0,00001 megapixels.Daar kwam ik ook altijd,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zie de spoiler.
De eerste is al lang weg, de tweede kreeg een naams- en concept-verandering (en hoe het er nu mee staat weet ik niet), en de derde organiseert tegenwoordig besloten feesten voor o.a. oost-Europeanen.en in de Axis later Time Out in Gemert.
Soms naar Kleve, maar dat vond ik niet zo bijzonder gezellig.
Iemand boven de 25 zal ook niet 3x per week uitgaan zoals jij omschrijft.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:48 schreef bianconeri het volgende:
Ik zit er dan toch wel tussenin.
Ik ga niet waar ik woon ergens voor een bakje koffie. Dat doe ik thuis wel.
Maar op vakantie vind ik het lekker om gewoon rustig even ergens op een terras te zitten.
Ik ga wel graag naar een cafe toe, zeker op vakanties.
Gewoon lekker even bij de locals en hele sfeer proeven. Even een biertje erbij.
Mijn uitgaan tijd ligt wel achter mij, tijdens het studeren was het echt 3x per week. Maar paar jaartjes en dan was ik er ook wel klaar mee. Snap dat ook nooit zo dat mensen boven 25 jaar nog uitgaan, ga wat nuttigs doen ofzo.
Nee, mag ik niet hopen. Maar ´´vroeger´´ dat je die ouderen wat zag staan in een uitgaanskroeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand boven de 25 zal ook niet 3x per week uitgaan zoals jij omschrijft.
Maar nu klink je wel heel burgerlijk. Mogen concerten nog wel?
Na je 25e alleen een drankje mogen doen en geen nacht meer uit. Oké, Susan (en Freek).quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, mag ik niet hopen. Maar ´´vroeger´´ dat je die ouderen wat zag staan in een uitgaanskroeg.
Dat zag er echt sneu uit altijd.
Even een drankje doen in de avond is gezellig en leuk, maar je gaat geen nacht meer uit op die leeftijden.
Ik zeg nergens dat je niet even een drankje mag doen.
En concerten zijn heel wat anders dan een nachtje doorgaan. Snap je zelf ook nog wel denk ik.
Moet iemand zelf weten of ze het nog wel doen, maar zag er altijd wel sneu uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na je 25e alleen een drankje mogen doen en geen nacht meer uit. Oké, Susan (en Freek).
Ook voor die leeftijd zijn er uitgaansavonden, inclusief dansen. Vaak hebben ze een retro-tintje.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet iemand zelf weten of ze het nog wel doen, maar zag er altijd wel sneu uit.
En op die leeftijd is er wel meer in het leven.
Elke week zuipend thuis wijntjes drinken, weekend na weekend, dat noem ik dan weer sneu. Want het draait alleen om de drank.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet iemand zelf weten of ze het nog wel doen, maar zag er altijd wel sneu uit.
En op die leeftijd is er wel meer in het leven.
Als het om even een drankje gaat dan is dat normaal. Niet zuipen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke week zuipend thuis wijntjes drinken, weekend na weekend, dat noem ik dan weer sneu. Want het draait alleen om de drank.
ADE is een evenement en concert.quote:En de wereld is groter dan disco’s in Schubbekutteveen waar de leeftijd gemiddeld 14 is.
Op het ADE weekend is de gemiddelde leeftijd in Amsterdam zeker 25+.
Precies! De Discoboot bijvoorbeeld. Al een paar keer gedaan, leuk hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ook voor die leeftijd zijn er uitgaansavonden, inclusief dansen. Vaak hebben ze een retro-tintje.
In grote steden zijn er genoeg clubs waar niemand onder de 20 rondloopt en waar het het sfeertje van een soortgelijk serieus evenement heerst.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als het om even een drankje gaat dan is dat normaal. Niet zuipen natuurlijk.
En je kunt altijd even een bar ingaan in de avond.
[..]
ADE is een evenement en concert.
Nee meer een generatie die andere en betere middelen tot de beschikking heeft om wat de onze in een discotheken zocht, te kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
Suffe generatie. Beetje zoals sommige FOK!kers.
Ja je kunt alleen uitgaan voor de pillen natuurlijk. Lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee meer een generatie die andere en betere middelen tot de beschikking heeft om wat de onze in een discotheken zocht, te kunnen bereiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |