Dotquote:
Haha jij bent zo te horen die gene nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:44 schreef fietsie het volgende:
Er heeft hier een dame op het werk het steeds over "Blacked Friday", en hoe de kortingen haar tegenvielen.
En ze blijft maar niet snappen waarom de collega's om haar heen dit hilarisch vinden.
Gelukkig gaat iemand het uitleggen
ALs iemand het maar doet denkt Fietskequote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Haha jij bent zo te horen die gene niet
Dat moet je als man niet willen uitleggen aan een vrouwquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je als man niet willen uitleggen aan een vrouw
Ik wil als vrouw het al niet eens uitleggenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je als man niet willen uitleggen aan een vrouw
Nee dat leek mij niet een gepaste rol in deze.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
"Willen" is in deze een rekbaar begrip?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik wil als vrouw het al niet eens uitleggen
Dan is het volgende gesprek met P&Oquote:
Die dame is wel heul leuk, die van P&O. Geen idee hoe ze is bij een negatief gesprekquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het volgende gesprek met P&O
En of je daar nou op die manier wil achter komenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die dame is wel heul leuk, die van P&O. Geen idee hoe ze is bij een negatief gesprek
Een rare vogelquote:
Is dat die van @Superbadeendjequote:
Schattigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |