quote:
quote:
Morguhquote:
Morguh mscholquote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:49 schreef mschol het volgende:
mogguhik zou wel willen blijven liggen
Morguhquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:08 schreef Goitske het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik zit al klaar met wandel schoenen aan. Bollo is al naar school, flapoor werk ik zo de deur uit en dan maar een rondje lopen...
Vaatwasser doet het weergast kwam rond half 5
Morguh Domnivoorquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)innenstad-leeuwarden
Dat pand is afgeschreven.quote:
Oh wat zonde zegquote:
Hier was het allemaal heel goed te doen maar ineens een stuk wat nog bevroeren was maar dat was wel richting het beekbergerwoud dus kan zijn dat de grond soort anders is. Beekbergerwoud zelf is vrees ik op het moment niet begaanbaar. Bepaalde tijden van het jaar wil je daar ook niet komen omdat je dan compleet lek wordt geprikt door rare vliegende beestenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:13 schreef fietsie het volgende:
Zijn jullie hier nu nog steeds aan het glibberen?
Dat is waar, dan heb je genoeg te doen als je net wakker bentquote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kinderen he... Dan moet je vroeg je nest uit kun je net zo goed gaan lopen
[ link | afbeelding ]
Ben net nog door de glibber geweest, her en der is het nog wel glibberen op de wegen in de wijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:13 schreef fietsie het volgende:
Zijn jullie hier nu nog steeds aan het glibberen?
Hey Marc:*quote:
Dotquote:
Haha jij bent zo te horen die gene nietquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:44 schreef fietsie het volgende:
Er heeft hier een dame op het werk het steeds over "Blacked Friday", en hoe de kortingen haar tegenvielen.
En ze blijft maar niet snappen waarom de collega's om haar heen dit hilarisch vinden.
Gelukkig gaat iemand het uitleggen
ALs iemand het maar doet denkt Fietskequote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Haha jij bent zo te horen die gene niet
Dat moet je als man niet willen uitleggen aan een vrouwquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je als man niet willen uitleggen aan een vrouw
Ik wil als vrouw het al niet eens uitleggenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je als man niet willen uitleggen aan een vrouw
Nee dat leek mij niet een gepaste rol in deze.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
"Willen" is in deze een rekbaar begrip?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik wil als vrouw het al niet eens uitleggen
Dan is het volgende gesprek met P&Oquote:
Die dame is wel heul leuk, die van P&O. Geen idee hoe ze is bij een negatief gesprekquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het volgende gesprek met P&O
En of je daar nou op die manier wil achter komenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die dame is wel heul leuk, die van P&O. Geen idee hoe ze is bij een negatief gesprek
Een rare vogelquote:
Is dat die van @Superbadeendjequote:
Schattigquote:
Mss heeft Bart zijn flapjes laten bleken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bart moet eens naar de dokter, als het roze is moet er wat aan de hand zijn.
Volgens mij erg zoet. Maar ik zou het wel proberenquote:
Ze hebben ook wel lekkere broodjes daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij erg zoet. Maar ik zou het wel proberen
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel lekkere broodjes daar.
Hey Mario.quote:
ik gaa dich erlaufen dat je punten vor me maktquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
du had gelachen gisteren en gezegd fr. heeft er onv.villi va ka. heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze wil graag ehm, aandacht ?quote:
Klopt mini bartjes haal ik weleens, gooi ze dan in de diepvriesquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel lekkere broodjes daar.
Neinquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa dich erlaufen dat je punten vor me makt
Heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
du had gelachen gisteren en gezegd fruit heeft er onvrijvilli vaka. heeft hij niet
Ik denk dat je iemand anders bedoeld geen ideequote:
nee gelacht heb je wel of was het mailyquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand anders bedoeld geen idee
Ik zou nooit lachen daarom..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee gelacht heb je wel of was het maily
zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee gelacht heb je wel of was het maily
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft niet willi waka gekregd
Alles kan he,quote:
marckanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan he,
koffiekan,
theekan,
waterkan,