Likje appelstroop op de kaas? Meteen het Nederlands burgerschap!quote:Op maandag 12 januari 2026 14:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Op klompen, met broodje kaas in je hand de Snollebollekes mee doen, dan ben je geïntegreerd. Wel op de fiets aankomen, met een broodtrommel onder de snelbinders.
Die zijn op dit moment totaal niet relevant, laten we eerst eens beginnen met het uitzetten van alle illegale migranten, dat zijn er al tienduizenden en dan beginnen het het stimuleren van de terugkeer van de excessen, dan zit je ook makkelijk aan vele tienduizenden als niet honderduizenden.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik wist al wel dat een gezin wat al generaties lang niet of nauwelijks integreert op het deportatielijstje zou komen hoor.
Mijn vragen gaan meer over de randgevallen; de nét-niet/welletjes. Waar valt dat kantelpunt van wel/niet genoeg vernederlandst? Beschrijf de '5,5 migrant' eens.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij weet wel veel over de Milaikowski's toch?
Die illegale migranten zijn met name hierheen gehaalde arbeidsmigranten uit bijvoorbeeld Zuid-Amerika, iets wat gedoogd wordt door de rechtse kabinetten. Dat besef je je?quote:Op maandag 12 januari 2026 14:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die zijn op dit moment totaal niet relevant, laten we eerst eens beginnen met het uitzetten van alle illegale migranten, dat zijn er al tienduizenden en dan beginnen het het stimuleren van de terugkeer van de excessen, dan zit je ook makkelijk aan vele tienduizenden als niet honderduizenden.
Dat schreef ik niet. Ik stelde je een vraag.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:50 schreef HowardRoark het volgende:
Maar nee, de 'Milaikowski's' (lees: Asjkenazische Joden) zijn geen bekeerde Russen, jammer joh.
Helder.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die zijn op dit moment totaal niet relevant, laten we eerst eens beginnen met het uitzetten van alle illegale migranten
Ik heb geen flauw idee wie je daarmee bedoelt.quote:en dan beginnen het het stimuleren van de terugkeer van de excessen
Gatver wat goorquote:Op maandag 12 januari 2026 14:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Likje appelstroop op de kaas? Meteen het Nederlands burgerschap!
Ik weet ongeveer waar je woont en ik kom straks je paspoort innemen.quote:
Je praat waanzin en maakt de Nederlandse cultuur belachelijk. Als Nederland identiek is aan bijv het Midden-Oosten, waarom gaat het hier dan zo goed? Je gelooft niet echt dat cultuur niks meer is dan stamppot en schaatsen, daarom ga ik er verder niet over in discussie.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de hele 'het gaat om niet-compatibele culturen' onderbouwing. Al legio malen gelezen.
Maar ik was me er inderdaad nog niet van doordrongen dat het plan dan is om 4,7 miljoen mensen door te gaan lichten, 'of ze wel Nederlands genoeg zijn en/of een cultuur beleven die compatibel is met de Nederlandse (want de chinezen moeten kunnen blijven, die werken zo hard en koken zo lekker)'.
Het ministerie van OCW gaat het druk krijgen met al die culturele casestudies.
Wordt ook een leuke voor het bestuursrecht, het concretiseren van 'Nederlands genoeg'. Hoeveel keer stamppot per maand stel jij voor? En hoe weegt dat tov schaatsen? Krijg je meer punten voor jonge of voor belegen Gouda?
Ik ridiculiseer inderdaad. Wellicht flauw van me, maar ik had eigenlijk gehoopt dat je daaruit mijn echte vraag toch wel zou hebben gedestilleerd. Mijn fout. Serieus en specifiek dan;quote:Op maandag 12 januari 2026 15:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je praat waanzin en maakt de Nederlandse cultuur belachelijk. Als Nederland identiek is aan bijv het Midden-Oosten, waarom gaat het hier dan zo goed? Je gelooft niet echt dat cultuur niks meer is dan stamppot en schaatsen, daarom ga ik er verder niet over in discussie.
Howard's antwoord is vooralsnog een leuke 'maak je daar maar nog geen zorgen om, voor die mensen komen we nog niet' in-slaap-sus poging die ik ook wel even mee wil spelen.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik wist al wel dat een gezin wat al generaties lang niet of nauwelijks integreert op het deportatielijstje zou komen hoor.
Mijn vragen gaan meer over de randgevallen; de nét-niet/welletjes. Waar valt dat kantelpunt van wel/niet genoeg vernederlandst? Beschrijf de '5,5 migrant' eens.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |