Electronic - Imitation Of Life
Hij kan ook mee komen luisterenquote:
VoicePlay feat. Elizabeth Garozzo - In The Hall Of The Mountain King
Ik stuiter ook al een beetje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef ToT het volgende:
In The Hall Of The Mountain King (acapella) VoicePlay Ft. Elizabeth GarozzoMini-ToT zit soms helemaal in bed te stuiteren en dit te zingen als hij moet slapen!
dePresno - Hide and Seek
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Over drie minuten gaat het Suus-alarm af. Sluit deuren en ramen, stem af op Radio 49.
Minimalistix - Struggle For Pleasure (radio edit)
Hide and Seek begon ook met struggle. Ik dacht bij dat nummer al dat dat de basis voor je titel was.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik ging een langere remix draaien, maar houd het bij de radio edit. Het nummer waar de titel van de uitzending naar verwijst...Minimalistix - Struggle For Pleasure (radio edit)
The Human League - Mirror Man
Ow, ja dus!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef DJ11 het volgende:
The Human League fungeert vandaag als intro richting een fris, nieuw liedje.The Human League - Mirror Man
Leuk!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
New music on Radio 49:Connie Talbot - Original
En nu hoor je Brittney's got talent.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef livelink het volgende:
Ach, dit is dat schattige meisje van Britain's got talent. De naam kwam me al zo bekend voor, dus ik moest het even googelen.
Britney Spears - ...Baby One More Time
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
En nu hoor je Brittney's got talent.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geweldig gescoord, deze inkopper.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds gek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met Britney?
Lang niets meer over gehoord.
Niet. Het gaat niet. Ze loopt halfnaakt met messen te zwaaien op Instagram-filmpjes. Zoiets.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met Britney?
Lang niets meer over gehoord.
Het vormde ook heel nadrukkelijk de inspiratie voor een b-kant uit 1999...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:32 schreef ToT het volgende:
Hier zijn wel leuke covers van gemaakt door metal bands enzo.
Het is allemaal wel triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet. Het gaat niet. Ze loopt halfnaakt met messen te zwaaien op Instagram-filmpjes. Zoiets.
Ben je allemaal verkapte verzoekjes aan het indienenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |