SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De vrijheid van gidsdienst?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind daar wel iets van….. en hele volksstammen die nu losgaan op sociale media dat de overheid de vrijheid van gidsdienst beperkt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De vrijheid van gidsdienst?Dat ik zelf mag weten of ik TROS Kompas lees?
Je werd vandaag gemist (denk ik), Fogel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet toch zelf weten of ze een gids bestellen bij viator, getyourguide of ergens anders?
Jam & Spoon feat. Plavka - Find Me (Odyssey To Anyoona) (radio mix)
Hier door m'n Etude Rhea's klinkt het lekker, met m'n cheap-ass chinese buizenversterker met compleet andere buizen waarvan 1 soort iedere vorm van garantie op de versterker teniet doet!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:33 schreef Fogel het volgende:
R49 is leuker met mijn nieuwe PC speakers (en nog leuker in de huiskamer maar daar ben ik nu niet). Heb HP "multimedia" koekblikjes vervangen door Argon Fenris A5. Mist wat bas, maar daar kan ik mee leven.
Ja idd een leuke ouwetje!quote:
Er gebeurd ook wat als de parachute niet open gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor een fijn verzoekje van Livelink:Something Happens - Parachute
Violet Road - A New Day Begins
Vergeten, maar meteen weer terug in mijn geheugen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:40 schreef DJ11 het volgende:
In 2020 bereikte deze plaat de 11e plek in mijn jaarlijst. Uit Noorwegen - en mooi passend bij het begin van een nieuw jaar:Violet Road - A New Day Begins
Doemdenkerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Er gebeurd ook wat als de parachute niet open gaat.
Margaret Berger - I Feed You My Love
Deze was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds één van de gaafste, meest gedurfde Songfestival-inzendingen ooit. Uiteraard uit Noorwegen.Margaret Berger - I Feed You My Love
Waarom meest gedurfd?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds één van de gaafste, meest gedurfde Songfestival-inzendingen ooit. Uiteraard uit Noorwegen.Margaret Berger - I Feed You My Love
Röyksopp - Remind me (radio edit)
Ik vind die beukende sound met distortion op de beats wel gedurfd. Het is allesbehalve lieflijk en catchy. Hoewel het refrein ook wel weer krachtig genoeg isquote:
Röyksoppquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Nog één Noorse dan*, om het af te leren:![]()
Röyksopp - Remind me (radio edit)
met Erlend Øye van Kings of Convenience op zang.
* straks nog meer...
Suus komt straks solo nog langs, met een plaat die zomaar door Röyksopp gemaakt had kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Röyksopp
Maar... Röyksopp met Sundfør is2
The Dream Academy - Life In A Northern Town
Heerlijk nummer dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
En nu: waar Dario G de mosterd vandaan haalde voor één van zijn grootste hits.The Dream Academy - Life In A Northern Town
Over Northern Towns gesproken: we gaan zo naar Manchester, voor nieuwe muziek
Andy Goodwin - Answerphone
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer dit, maar moet toch altijd wel even onwillekeurig aan K3 denken bij Heya mamama
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer dit, maar moet toch altijd wel even onwillekeurig aan K3 denken bij Heya mamama
Oei, oei.... (lé lé)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:54 schreef livelink het volgende:
Is K3 nog wat voor mini-TOT eigenlijk?quote:
Keane - Crystal Ball
Hell no!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Is K3 nog wat voor mini-TOT eigenlijk?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Goed voornemen voor 2026: meer Keane draaien in mijn uitzendingen. Zaken als afvallen, gezonder eten en rustig met alcohol zijn zo onbelangrijk in verhouding daarmee...![]()
Keane - Crystal Ball
Electronic - Imitation Of Life
Hij kan ook mee komen luisterenquote:
VoicePlay feat. Elizabeth Garozzo - In The Hall Of The Mountain King
Ik stuiter ook al een beetje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:10 schreef ToT het volgende:
In The Hall Of The Mountain King (acapella) VoicePlay Ft. Elizabeth GarozzoMini-ToT zit soms helemaal in bed te stuiteren en dit te zingen als hij moet slapen!
dePresno - Hide and Seek
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Over drie minuten gaat het Suus-alarm af. Sluit deuren en ramen, stem af op Radio 49.
Minimalistix - Struggle For Pleasure (radio edit)
Hide and Seek begon ook met struggle. Ik dacht bij dat nummer al dat dat de basis voor je titel was.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik ging een langere remix draaien, maar houd het bij de radio edit. Het nummer waar de titel van de uitzending naar verwijst...Minimalistix - Struggle For Pleasure (radio edit)
The Human League - Mirror Man
Ow, ja dus!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef DJ11 het volgende:
The Human League fungeert vandaag als intro richting een fris, nieuw liedje.The Human League - Mirror Man
Leuk!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
New music on Radio 49:Connie Talbot - Original
En nu hoor je Brittney's got talent.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef livelink het volgende:
Ach, dit is dat schattige meisje van Britain's got talent. De naam kwam me al zo bekend voor, dus ik moest het even googelen.
Britney Spears - ...Baby One More Time
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
En nu hoor je Brittney's got talent.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geweldig gescoord, deze inkopper.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds gek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met Britney?
Lang niets meer over gehoord.
Niet. Het gaat niet. Ze loopt halfnaakt met messen te zwaaien op Instagram-filmpjes. Zoiets.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met Britney?
Lang niets meer over gehoord.
Het vormde ook heel nadrukkelijk de inspiratie voor een b-kant uit 1999...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:32 schreef ToT het volgende:
Hier zijn wel leuke covers van gemaakt door metal bands enzo.
Het is allemaal wel triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet. Het gaat niet. Ze loopt halfnaakt met messen te zwaaien op Instagram-filmpjes. Zoiets.
Ben je allemaal verkapte verzoekjes aan het indienenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |