Past mooi bij mijn Senna McLaren en Mansell Williamsquote:Op zondag 1 februari 2026 18:52 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.lego.com/nl-n(...)ael-schumacher-11375
1 maart.
Hebb0n! 🤗
Als je het geld kunt missen én diehard Star Wars fan bent misschien welquote:Op zondag 1 februari 2026 18:54 schreef Telefoonvork het volgende:
Is de LEGO Death Star (75419) de moeite waard? Hij kost ¤1000 en heeft zo'n 9000 onderdelen. Wat ik mij vooral afvraag is waar laat ik het uiteindelijke gevaarte.
De doos waar hij in komt weegt zo'n 16 kilo, met 14 kilo aan onderdelen erin.
Heeft iemand hem gebouwd? Was het leuk of juist overkill?
Senna moet ik nog kopen.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Past mooi bij mijn Senna McLaren en Mansell Williams
Nee, gewoon die erbij zaten gebruikt.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Senna moet ik nog kopen.
Heb jij bij Senna de juiste stickers en banden gekocht bij deze site?
https://www.mattsbrickmoc(...)-mp4-4-formula-1-car
Ik heb daar de displaycase voor Mansell gekocht en dat is echt puik spul. Wel duur.
Imho alleen de moeite waard als Starwars fan. De prijs per blokje is vrij hoog. Komt doordat het een licentieset is. Het model is mwah. Je bouwt een plakje death star. Dus qua displaymodel mist het iets vind ik. En zelf vind ik zulke grote sets niet leuk om te bouwen. De Titanic kreeg ik echt een hangzak van op een gegeven moment.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:54 schreef Telefoonvork het volgende:
Is de LEGO Death Star (75419) de moeite waard? Hij kost ¤1000 en heeft zo'n 9000 onderdelen. Wat ik mij vooral afvraag is waar laat ik het uiteindelijke gevaarte.
De doos waar hij in komt weegt zo'n 16 kilo, met 14 kilo aan onderdelen erin.
Heeft iemand hem gebouwd? Was het leuk of juist overkill?
https://www.bricktastic.n(...)lonso-senna-en-meer/quote:Op zondag 1 februari 2026 20:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Senna moet ik nog kopen.
Heb jij bij Senna de juiste stickers en banden gekocht bij deze site?
https://www.mattsbrickmoc(...)-mp4-4-formula-1-car
Ik heb daar de displaycase voor Mansell gekocht en dat is echt puik spul. Wel duur.
Niet echt mijn ding maar ik vind hem wel tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:57 schreef TLC het volgende:
Ik ben blij dat er eindelijk ook oldtimers komen, deze staat dus ook op mijn wensenlijstje![]()
![]()
https://www.bricktastic.n(...)-11376-ford-model-t/
Die in het klein zou tof zijn!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:57 schreef TLC het volgende:
Ik ben blij dat er eindelijk ook oldtimers komen, deze staat dus ook op mijn wensenlijstje![]()
![]()
als ze kpop demon hunters speciale minifigs maken zou ik misschien best figs kopen, al vrees ik dat het eerder lego friends style poppetjes zullen zijn, en dat hoef ik dat weer nietquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:43 schreef Ama het volgende:
Ik zie zojuist dat er iets komt van Kpop Demon Hunters.LEGO houdt het nog spannend met wat precies.
Misschien iets voor jullie kids?
Waarschijnlijk, dit laat al raden waar het om gaat.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze kpop demon hunters speciale minifigs maken zou ik misschien best figs kopen, al vrees ik dat het eerder lego friends style poppetjes zullen zijn, en dat hoef ik dat weer niet
Ja ik dacht al dat hier wel mensen zouden zitten met kids die dit leuk vinden.quote:
(@Viv)quote:De aftrap wordt gegeven met LEGO K-Pop Demon Hunters 72537 Derpy & Sussie, die op 1 augustus 2026 verschijnt voor ¤69,99. De set bestaat uit 825 stenen en focust op bouwbare versies van Derpy en Sussie. De eerste release is ontworpen voor bouwers vanaf 9 jaar en combineert speelfuncties met displaymogelijkheden. Volgens LEGO is dit pas het begin: de sets die in 2027 volgen moeten het thema verder uitbreiden met nieuwe personages en speelscenario’s.
Offtopicquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Offtopic
ik heb zo een verkeerd beeld van jou hahaha
Ik had heul niet verwacht dat jij kinderen hebt….
Leuk Sint/Kerstcadeautje.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:15 schreef FlyingFish het volgende:
Hopen maar dat mijn dochters dat niet zien…
Dan geef ik ze liever een iets minder hype-gevoelig setje.quote:
Ja dat kan ik ook wel weer begrijpen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dan geef ik ze liever een iets minder hype-gevoelig setje.
Voor haar verjaardag krijgt mijn pinguïnfan in ieder geval de GWP die momenteel verkrijgbaar is!
hahaha die EDITquote:Op zondag 1 februari 2026 11:38 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb zojuist weer een zakje van het vliegveld afgemaakt. Ik doe het stukje bij beetje, zo hoef ik niet binnen een week tijd weer opnieuw naar de LEGO-winkel te rennen.
Ik heb het geld hoor, maar ik heb niet de ruimte en ik moet nog een meubel ergens vandaan halen om mijn LEGO op uit te stallen.
EDIT: schap dat stukje bij beetje maar. Ik heb de toren, het autootje en het vliegtuig al af.![]()
Ja die wil ik ookquote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:57 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik heb op de achterkant gecheckt hoe groot die moet zijn en heb toen een meetlint meegenomen naar de Wibra (andere willekeurige winkel met vazen kan ook).quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef mschol het volgende:
vraagje aan de botanical eigenaren:
welke vaas/vazen gebruiken jullie (hoogte/breedte)?
ik heb het boeket rozen, maar geen vaas nog, dus zoek nog goeie tips waar ik het beste op kan letten bij kopen
dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb op de achterkant gecheckt hoe groot die moet zijn en heb toen een meetlint meegenomen naar de Wibra (andere willekeurige winkel met vazen kan ook).
Staat op de achterkant niet hoe groot dat is?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk
maar er staat toch geen 1:1 van een steel bij?
volgens mij kom je dan op iets van 30cm uit?
bij de rozen staat alleen de total lengte, incl bloem (31 cm)quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat op de achterkant niet hoe groot dat is?
Hmm 25 moet wel passen lijkt me.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:03 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de rozen staat alleen de total lengte, incl bloem (31 cm)
en ik als vent heb geen kaas gegeten wat dan mooi staat voor een setbloemen
25cm? 26,27? of lager
en nee, ik heb zelf nooit een bos bloemen in huis gehad
Waarom maak je geen vaas van lego?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:52 schreef mschol het volgende:
vraagje aan de botanical eigenaren:
welke vaas/vazen gebruiken jullie (hoogte/breedte)?
ik heb het boeket rozen, maar geen vaas nog, dus zoek nog goeie tips waar ik het beste op kan letten bij kopen
Jawel, en daar pas ik ook mijn vaas op aan, niet alleen op lengte (het moet niet te groot zijn want de bloemen moeten er ook mooi uitkomen) maar ook op stijl; zo heb ik bv een roze vaas genomen voor mijn pretty pink flower bouquet en een leuk melkkannetje voor het zomers boeketjequote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat op de achterkant niet hoe groot dat is?
dat vind ik niet zo mooi gek genoeg, misschien omdat ik een goeie nog niet heb gezien?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom maak je geen vaas van lego?
Dit herken ik hoor. Ikea heeft soms ook wel mooie overigens.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo mooi gek genoeg, misschien omdat ik een goeie nog niet heb gezien?
Ik zie een uitdagingquote:Op zondag 8 februari 2026 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo mooi gek genoeg, misschien omdat ik een goeie nog niet heb gezien?
Ja leukquote:Op donderdag 12 februari 2026 00:15 schreef TLC het volgende:
Er komen meer vrolijke plantjes !
https://www.bricktastic.n(...)06-happy-succulents/
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel meer komen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ook, hebben de mijne wat vriendjes erbij![]()
Hoop ik ook !quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel meer komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |