Ik moet nog 4 F1 speed champions.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 12:30 schreef exode het volgende:
Intertoys heeft meerdere leuke aanbiedingen, ik ben zelfs in de verleiding om de winkels van Harry Potter te kopen voor het winterdorp.
Ik zag het voorbij komen, goed bezig CJquote:
Oh, wij wisten niet eens dat dat konquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:38 schreef Troel het volgende:
Ben ik de enige die dan de doosjes scant?
Bij Kruidvat hier ook (nog) niks (meer) vandaag.quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:28 schreef Attitude het volgende:
Voor mensen die cmf figuren wullen hebben, bij trekpleister 3 voor 9 euro.zag het vandaag liggen. Bij kruidvat nog niets.
@Troel, ik ben even online gaan snuffelen, ik zie meerdere apps waarmee dit zou kunnen. Welke app gebruik jij daarvoor?quote:Op woensdag 28 januari 2026 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, wij wisten niet eens dat dat kon. Ik zal het dochter doorgeven, dank voor de tip
Dan moeten we ze wel anoniem bij de Intertoys gaan halen en niet bij de plaatselijke speelgoedwinkel. Daar staan ze pal bij de kassa onder het toeziend oog van meestal beide eigenaren
Ik pak elke keer gewoon google en doe het via een website meestalquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:troel, ik ben even online gaan snuffelen, ik zie meerdere apps waarmee dit zou kunnen. Welke app gebruik jij daarvoor?
Ben benieuwd naar je moc's!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben al mijn LEGO aan het afbreken en in bakken aan het doen. Ik ben van plan de boekjes achter me te laten en alleen nog creatief gaan bouwen. Creeren in plaats van consumeren.
Geen idee hoe ik dat doe maar ik verzin wel wat.
Ik heb in ieder geval 45000 onderdelen dus daar valt vast wel iets van te bakken.
Cool! Bepaalde thema's die je wil gaan ontdekken?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben al mijn LEGO aan het afbreken en in bakken aan het doen. Ik ben van plan de boekjes achter me te laten en alleen nog creatief gaan bouwen. Creeren in plaats van consumeren.
Geen idee hoe ik dat doe maar ik verzin wel wat.
Ik heb in ieder geval 45000 onderdelen dus daar valt vast wel iets van te bakken.
Nee heb echt nog geen idee. Ik ben wel groot fan van Lord of the Rings dus misschien dat ik daar wat uit kies om te bouwen. Maar het moet ook niet te groot zijn want ik heb totaal geen ervaring met creatief bouwen, de eerste paar moc's worden waarschijnlijk toch niet zo mooi.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:24 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Cool! Bepaalde thema's die je wil gaan ontdekken?
Zoiets lijkt mij ook heel tof, als ik heel veel geld en heel veel tijd hadquote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan
Het lijkt me wel geweldig.
Tijd heb je nodig, veel geld niet. Kwestie van klein beginnen. Vaak zijn de kleine mocs ingenieuzer en veel leuker dan de gigantische megalomane bouwwerken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij ook heel tof, als ik heel veel geld en heel veel tijd had.
Ik vind al die water- en pretparken die voorbijkomen op mijn tijdlijn altijd zo mooi. Zoiets zou ik ook wel een keer willen, een mooie attractie in een pretpark ontwerpen en bouwen in Lego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |