Nee is gisteren allemaal gesmolten, en dat iele laagje van gisterenavond kleurt het ook niet echt witquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er ligt daar heul geen sneeuw meer
Wel als je ze door deze gladdigheid wilt jagen ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ernstig dat ik thuisbezorgd wil doen puur omdat ik geen afwas wil hebben?
Groningen kunnen we wel missen toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat mij net te bedenken dat we wel mogen oppassen. Straks hoort Trump over onze gasvoorraad in Groningen enzo. Wil hij ons ook inlijven
Jij bent wel veilig hoor, Trump heeft alleen een hekel aan linkse lelijke wijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat mij net te bedenken dat we wel mogen oppassen. Straks hoort Trump over onze gasvoorraad in Groningen enzo. Wil hij ons ook inlijven
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is gisteren allemaal gesmolten, en dat iele laagje van gisterenavond kleurt het ook niet echt wit
Straks zitten ze daar in Groningen te bevenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heeft de buurvrouw net bij mijn deur ook weer gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
buurman gasbrander heeft alvast weer een paadje vrijgemaakt. Hopelijk valt er vannacht niks en kunnen we er morgen enigszins gebruik van maken.
@de_boswachter niet meer doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. loopt gewoon een wandelaar door onze tuin naar het bosStraks wordt het een olifantenpaadje om 10 meter minder te lopen @:dr_flash
Lastige keuzequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm dan wordt het of zo broodjes, of babi pangang en gebakken banaan
Nou ja als ze die voor ze flikker schieten kraait er ook geen haan naarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:de_boswachter niet meer doen
DIE TUIN IS VAN ONS.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:de_boswachter niet meer doen
Is niet het geval trouwens maar okeequote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DIE TUIN IS VAN ONS.
STAATSBOSBEHEERGODEN
Het is dan ook heel erg leuk hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef Haags het volgende:
Dat werd een iets langere dag in Uutje dan verwacht@:dud0r
Ja de zon ging drie en een kwart seconde later onder dan gisteren hequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef Haags het volgende:
Dat werd een iets langere dag in Uutje dan verwacht@:dud0r
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de slaapkamer heb ik nog kabel op de tv, dus als ik overstap moet ik daar weer extra voor betalen. En ik kijk er alleen maar Friends en Family Guy op 's avonds.
of gewoon op de app die je op een chromecast kan zetten?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kan ze ook gewoon op de iPad op Disney+ en HBO kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke win telt...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de zon ging drie en een kwart seconde later onder dan gisteren heOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Helemaal van slag jongequote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de zon ging drie en een kwart seconde later onder dan gisteren he
Ja wat is dit nou.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Is wel een beetje mijn tweede stadje geworden.
Ook ik heb een gebrek. Niet veel, slechts 1 en dat is deze. Verder ben ik vooral perfect.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat het gewoon een mini Amsterdam is hè?
het begint me langzaam te dagen dat het Nationale Uitstraling Nadoe Dag is vandaag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook ik heb een gebrek. Niet veel, slechts 1 en dat is deze. Verder ben ik vooral perfect.
Waarom zou je dat willenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het begint me langzaam te dagen dat het Nationale Uitstraling Nadoe Dag is vandaag.
dacht dat Hagenezen zo eerlijk warenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:01 schreef Haags het volgende:
Dat ik dat nog mag zeggen als Hagenees.
Met het hart op de tong. @liesje1979quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
dacht dat Hagenezen zo eerlijk waren
Weet ik veel. Maar CL deed net ook een USje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen
De kou doet gekke dingen met mensen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar CL deed net ook een USje.
Gelukkig wordt het weer warmer aankomende week.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kou doet gekke dingen met mensen.
Dat zou kunnen maar dat doe ik nietquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Is wel een beetje mijn tweede stadje geworden.
Is toch ook veel te koud. Ik snap die hond wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond zette 2 stappen buiten. Deed een plas, liep weer terug naar de deur.
En daarvoor doe ik helemaal mijn schoenen en jas aan he?
Hedwig is vandaag wel 2x naar buiten geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch ook veel te koud. Ik snap die hond wel.
Je hoeft hier niet trots te doen over hoe dik je onder de plak zit hoor. Je lijkt wel een man.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond zette 2 stappen buiten. Deed een plas, liep weer terug naar de deur.
En daarvoor doe ik helemaal mijn schoenen en jas aan he?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is vandaag wel 2x naar buiten geweest.Ook echt door de dikke sneeuw heen in de tuin, springend als een konijntje. Ze is denk ik 3 uur in totaal buiten geweest.
Ja ze was het echt zat vandaag om binnen te blijven want ze was ook al de hele ochtend aan het miauwen.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:30 schreef mschol het volgende:
en bedankt @:ama![]()
nu wil ik weer allemaal extra lego gaan kopen
Denk ook niet dat dat dit jaar nog erbij komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
(vooralsnog) geen nieuwe Wednesday's set...
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik dan toch maar die Le Mans Peugeot gaan kopen?
Ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dat dit jaar nog erbij komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, maar alleen als je het zelf echt leuk vindquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
maak dan wel even een fotoquote:
ja daar ligt het niet aanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je het zelf echt leuk vind
Als die lamtakken het nou eens in een doos zouden stoppen en opsturen ...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kleedje lag hier nog gewoon in de HEMA.
Is de ergste kou straks voorbij en dan krijg je eindelijk je dekentje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die lamtakken het nou eens in een doos zouden stoppen en opsturen ...
Wel voorbereid voor de volgende kou over 5 jaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Is de ergste kou straks voorbij en dan krijg je eindelijk je dekentje.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel voorbereid voor de volgende kou over 5 jaar
Zal wel ergens in de zomer tijdens een hittegolf worden geleverd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Is de ergste kou straks voorbij en dan krijg je eindelijk je dekentje.
Hahaha aaaahquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel ergens in de zomer tijdens een hittegolf worden geleverd waarschijnlijk
Ik noem het niets voor niets Tiranquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet trots te doen over hoe dik je onder de plak zit hoor. Je lijkt wel een man.
Geen nieuwe Lego bonsai meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:30 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Allemaal nieuwe LEGO sets: https://www.bricktastic.n(...)-2026-gelekt-update/
de enige echte is de eerste (#10281) toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen nieuwe Lego bonsai meer.
Ja, die met die bloemetjes. Inmiddels heb je ook die esdoorn en de bonsai mini serie.quote:
esdoorn heb ik, de mini nog nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die met die bloemetjes. Inmiddels heb je ook die esdoorn en de bonsai mini serie.
Overkomt de beste bouwer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alleen een GIGA backlog met bouwen op het moment
Ik wil wel een massive 12 inch Lego model van een 1 eurocent muntjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:46 schreef mschol het volgende:
over lego gesproken, morgen echt maar eens een setje afmaken en een nieuwe opzetten
Probeer het te maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel een massive 12 inch Lego model van een 1 eurocent muntjeKan dat?
hmm, kan vast..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel een massive 12 inch Lego model van een 1 eurocent muntjeKan dat?
Is er geen nerd programmaatje om zoiets te ontwerpen en dat je dan weet wat je moet bestellen?quote:
Ik weet het zo 1,2,3 niet.. maar er zijn vast 3D scan dingen die dat goed kunnen tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er geen nerd programmaatje om zoiets te ontwerpen en dat je dan weet wat je moet bestellen?
Ik denk als ik het kan bedenken dan moet het vast wel bestaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik weet het zo 1,2,3 niet.. maar er zijn vast 3D scan dingen die dat goed kunnen tegenwoordig
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als ik het kan bedenken dan moet het vast wel bestaan.
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou ja niet echt heel hard nodig hoorquote:
We gaan en Lego Moeraskat makenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
Bah weer allemaal LEGO planten en bloemen.zo klaar ermee
Maar het is wel leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja niet echt heel hard nodig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |