Geen nieuwe Lego bonsai meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:30 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Allemaal nieuwe LEGO sets: https://www.bricktastic.n(...)-2026-gelekt-update/
de enige echte is de eerste (#10281) toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen nieuwe Lego bonsai meer.
Ja, die met die bloemetjes. Inmiddels heb je ook die esdoorn en de bonsai mini serie.quote:
esdoorn heb ik, de mini nog nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die met die bloemetjes. Inmiddels heb je ook die esdoorn en de bonsai mini serie.
Overkomt de beste bouwer.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alleen een GIGA backlog met bouwen op het moment
Ik wil wel een massive 12 inch Lego model van een 1 eurocent muntjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:46 schreef mschol het volgende:
over lego gesproken, morgen echt maar eens een setje afmaken en een nieuwe opzetten
Probeer het te maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel een massive 12 inch Lego model van een 1 eurocent muntjeKan dat?
hmm, kan vast..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil wel een massive 12 inch Lego model van een 1 eurocent muntjeKan dat?
Is er geen nerd programmaatje om zoiets te ontwerpen en dat je dan weet wat je moet bestellen?quote:
Ik weet het zo 1,2,3 niet.. maar er zijn vast 3D scan dingen die dat goed kunnen tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er geen nerd programmaatje om zoiets te ontwerpen en dat je dan weet wat je moet bestellen?
Ik denk als ik het kan bedenken dan moet het vast wel bestaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik weet het zo 1,2,3 niet.. maar er zijn vast 3D scan dingen die dat goed kunnen tegenwoordig
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als ik het kan bedenken dan moet het vast wel bestaan.
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik dan toch maar die Le Mans Peugeot gaan kopen?
ja nou ja niet echt heel hard nodig hoorquote:
We gaan en Lego Moeraskat makenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:04 schreef Moeraskat het volgende:
Bah weer allemaal LEGO planten en bloemen.zo klaar ermee
Maar het is wel leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja niet echt heel hard nodig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |