Ja wat is dit nou.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Is wel een beetje mijn tweede stadje geworden.
Ook ik heb een gebrek. Niet veel, slechts 1 en dat is deze. Verder ben ik vooral perfect.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat het gewoon een mini Amsterdam is hč?
het begint me langzaam te dagen dat het Nationale Uitstraling Nadoe Dag is vandaag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook ik heb een gebrek. Niet veel, slechts 1 en dat is deze. Verder ben ik vooral perfect.
Waarom zou je dat willenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het begint me langzaam te dagen dat het Nationale Uitstraling Nadoe Dag is vandaag.
dacht dat Hagenezen zo eerlijk warenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:01 schreef Haags het volgende:
Dat ik dat nog mag zeggen als Hagenees.
Met het hart op de tong. @liesje1979quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
dacht dat Hagenezen zo eerlijk waren
Weet ik veel. Maar CL deed net ook een USje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen
De kou doet gekke dingen met mensen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar CL deed net ook een USje.
Gelukkig wordt het weer warmer aankomende week.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kou doet gekke dingen met mensen.
Dat zou kunnen maar dat doe ik nietquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Is wel een beetje mijn tweede stadje geworden.
Is toch ook veel te koud. Ik snap die hond wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond zette 2 stappen buiten. Deed een plas, liep weer terug naar de deur.
En daarvoor doe ik helemaal mijn schoenen en jas aan he?
Hedwig is vandaag wel 2x naar buiten geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch ook veel te koud. Ik snap die hond wel.
Je hoeft hier niet trots te doen over hoe dik je onder de plak zit hoor. Je lijkt wel een man.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond zette 2 stappen buiten. Deed een plas, liep weer terug naar de deur.
En daarvoor doe ik helemaal mijn schoenen en jas aan he?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is vandaag wel 2x naar buiten geweest.Ook echt door de dikke sneeuw heen in de tuin, springend als een konijntje. Ze is denk ik 3 uur in totaal buiten geweest.
Ja ze was het echt zat vandaag om binnen te blijven want ze was ook al de hele ochtend aan het miauwen.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:30 schreef mschol het volgende:
en bedankt @:ama![]()
nu wil ik weer allemaal extra lego gaan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |