Is toch ook veel te koud. Ik snap die hond wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond zette 2 stappen buiten. Deed een plas, liep weer terug naar de deur.
En daarvoor doe ik helemaal mijn schoenen en jas aan he?
Hedwig is vandaag wel 2x naar buiten geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch ook veel te koud. Ik snap die hond wel.
Je hoeft hier niet trots te doen over hoe dik je onder de plak zit hoor. Je lijkt wel een man.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond zette 2 stappen buiten. Deed een plas, liep weer terug naar de deur.
En daarvoor doe ik helemaal mijn schoenen en jas aan he?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is vandaag wel 2x naar buiten geweest.Ook echt door de dikke sneeuw heen in de tuin, springend als een konijntje. Ze is denk ik 3 uur in totaal buiten geweest.
Ja ze was het echt zat vandaag om binnen te blijven want ze was ook al de hele ochtend aan het miauwen.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:30 schreef mschol het volgende:
en bedankt @:ama![]()
nu wil ik weer allemaal extra lego gaan kopen
Denk ook niet dat dat dit jaar nog erbij komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
(vooralsnog) geen nieuwe Wednesday's set...
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik dan toch maar die Le Mans Peugeot gaan kopen?
Ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dat dit jaar nog erbij komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, maar alleen als je het zelf echt leuk vindquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik dan toch maar die Le Mans Peugeot gaan kopen?
maak dan wel even een fotoquote:
ja daar ligt het niet aanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je het zelf echt leuk vind
Als die lamtakken het nou eens in een doos zouden stoppen en opsturen ...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kleedje lag hier nog gewoon in de HEMA.
Is de ergste kou straks voorbij en dan krijg je eindelijk je dekentje.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die lamtakken het nou eens in een doos zouden stoppen en opsturen ...
Wel voorbereid voor de volgende kou over 5 jaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Is de ergste kou straks voorbij en dan krijg je eindelijk je dekentje.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel voorbereid voor de volgende kou over 5 jaar
Zal wel ergens in de zomer tijdens een hittegolf worden geleverd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Is de ergste kou straks voorbij en dan krijg je eindelijk je dekentje.
Hahaha aaaahquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel ergens in de zomer tijdens een hittegolf worden geleverd waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |