Nee is gisteren allemaal gesmolten, en dat iele laagje van gisterenavond kleurt het ook niet echt witquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er ligt daar heul geen sneeuw meer
Wel als je ze door deze gladdigheid wilt jagen ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ernstig dat ik thuisbezorgd wil doen puur omdat ik geen afwas wil hebben?
Groningen kunnen we wel missen toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat mij net te bedenken dat we wel mogen oppassen. Straks hoort Trump over onze gasvoorraad in Groningen enzo. Wil hij ons ook inlijven
Jij bent wel veilig hoor, Trump heeft alleen een hekel aan linkse lelijke wijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat mij net te bedenken dat we wel mogen oppassen. Straks hoort Trump over onze gasvoorraad in Groningen enzo. Wil hij ons ook inlijven
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is gisteren allemaal gesmolten, en dat iele laagje van gisterenavond kleurt het ook niet echt wit
Straks zitten ze daar in Groningen te bevenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heeft de buurvrouw net bij mijn deur ook weer gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
buurman gasbrander heeft alvast weer een paadje vrijgemaakt. Hopelijk valt er vannacht niks en kunnen we er morgen enigszins gebruik van maken.
@de_boswachter niet meer doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. loopt gewoon een wandelaar door onze tuin naar het bosStraks wordt het een olifantenpaadje om 10 meter minder te lopen @:dr_flash
Lastige keuzequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm dan wordt het of zo broodjes, of babi pangang en gebakken banaan
Nou ja als ze die voor ze flikker schieten kraait er ook geen haan naarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:de_boswachter niet meer doen
DIE TUIN IS VAN ONS.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:de_boswachter niet meer doen
Is niet het geval trouwens maar okeequote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DIE TUIN IS VAN ONS.
STAATSBOSBEHEERGODEN
Het is dan ook heel erg leuk hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef Haags het volgende:
Dat werd een iets langere dag in Uutje dan verwacht@:dud0r
Ja de zon ging drie en een kwart seconde later onder dan gisteren hequote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:36 schreef Haags het volgende:
Dat werd een iets langere dag in Uutje dan verwacht@:dud0r
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de slaapkamer heb ik nog kabel op de tv, dus als ik overstap moet ik daar weer extra voor betalen. En ik kijk er alleen maar Friends en Family Guy op 's avonds.
of gewoon op de app die je op een chromecast kan zetten?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kan ze ook gewoon op de iPad op Disney+ en HBO kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke win telt...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de zon ging drie en een kwart seconde later onder dan gisteren heOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Helemaal van slag jongequote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de zon ging drie en een kwart seconde later onder dan gisteren he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |