quote:
Jaquote:Op maandag 12 januari 2026 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Dar moest ik van de week aan denken, hoe dat nou was afgelopen, maar helemaal goed dus
Het hielp vandaag in elk geval welquote:Op maandag 12 januari 2026 21:24 schreef sigme het volgende:
Wat goed @:vlindertje89
Helpt dat nu ook voorlopig weer voor je werkplezier?
Mja mijn moeten is dat er een vochtige balk is, in de slaapkamer maar achter de sauna dus gedoe om bij te komen en ws te kleine klus voor een beetje dakman dus moeilijk moeilijk maar wel nog best niet hersteld dus.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had een natte plek en dat bleek te komen door de aircomontage. Dat probleem is hersteld en toen heb im lopen leuren om geld voor potentiëel herstel. Dat heb ik gekregen maar in heb nog 0 motivatie voor dat herstel. Het zit ook niet enorm in het zicht. Dus "dingen moeten met" is ook maar relatief![]()
Waren ze te onkundig om er een voor zichzelf te regelen?quote:Werkdag van 8.45 tot 18.30 met géén afspraken tussen 13 en 15 uur. En door naar een peuter die niet wil opruimen en een puber die overboord moet. Ik snap mn mini-sabbatical wel(ik heb collega's die er passief agressief over doen. Tja).
Jouw nat is veel erger dan mijn natquote:Op maandag 12 januari 2026 20:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Dus daar moet ik wel echt iets mee. Als het straks écht droog is en blijft dan
quote:Op maandag 12 januari 2026 19:52 schreef Clubsoda het volgende:
Werkdag van 8.45 tot 18.30 met géén afspraken tussen 13 en 15 uur. En door naar een peuter die niet wil opruimen en een puber die overboord moet. Ik snap mn mini-sabbatical wel(ik heb collega's die er passief agressief over doen. Tja).
Ahh dat is ook wel een heftiger plek dan hier.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wel een hele leuke afspraak om 16.00!![]()
Wat kinderachtig, passief agressief over mini-sabbatical.. gewoon jaloers![]()
Irritant wel van natte plek daar!
Mijn plafond in badkamer in de hoek boven bad ziet er inmiddels zo uit:
[ afbeelding ]
Dus daar moet ik wel echt iets mee. Als het straks écht droog is en blijft dan
[..]
Ja, dat is dan wel een nadeel van huizenbezitter zijn. Waar zit de natte plek? Echt alleen bij je dak of ook in een kamer oid op plafond? Kan me voorstellen dat dat ook uit maakt voor in hoeverre je urgentie voelt haha.
Bij mij zit het ook dichtbij de leidingen naar beneden, dus ik wil het bij voorkeur niet daar weer vochtig hebben, wat betekent veel ventileren, en dat is irritant. En voor het badkamer plafond dus ook liever niet nog meer smerigheid. Dus dat maakt de urgentie wel vrij groot voelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven is vanochtend, onder is ruim halfuur geleden.
Thanks! Ga ik zeker doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:19 schreef Blues het volgende:
Komt wel goed @:sarabi heb vertrouwen in jezelf en ff een rondje lopen en voor je uit staren tussen het leren door geeft ook weer wat ruimte.
Mijn ouders hebben 2 stel super goede vrienden over gehouden aan vakanties! Echt zulke leuke mensen. Van één daarvan hebben we donderdag een uitvaartquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook altijd zo verbaasd over mensen die met nieuwe vrienden thuiskomen van vakantie..
Ik vind het al knap sociaal dat ik met de man wil praten als ik met mn drankje in de zon lig.
Mijn schoonouders hebben dat ook. Kennen ook een hele lading mensen en weten ook allemaal van elkaar wanneer ze terug gaan naar dat vakantie adres. Ik zou serieus boeken als ik zeker wist dat ze er allemaal niet warenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook altijd zo verbaasd over mensen die met nieuwe vrienden thuiskomen van vakantie..
Ik vind het al knap sociaal dat ik met de man wil praten als ik met mn drankje in de zon lig.
Ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben dat ook. Kennen ook een hele lading mensen en weten ook allemaal van elkaar wanneer ze terug gaan naar dat vakantie adres. Ik zou serieus boeken als ik zeker wist dat ze er allemaal niet waren
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:36 schreef Blues het volgende:
@:flipsen en @:sigme![]()
Blues in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben dat ook. Kennen ook een hele lading mensen en weten ook allemaal van elkaar wanneer ze terug gaan naar dat vakantie adres. Ik zou serieus boeken als ik zeker wist dat ze er allemaal niet waren
Ik ben heel sociaal maar op vakantie vooral op mezelfquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar ik ben dus ook niet sociaal he, alleen in deze setting kennelijk
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vlindertje89 wat een gedoe met de lekkage endiefstal
![]()
Kerstboom staat nog. Ik ben hem nog steeds ontzettend niet zat dus wie weet overleeft hij het weekend ook nog
Gisteren eerste volle werkdag na mijn vakantie begonnen met een dag van 10 uur. Tussen 8.00 en 21.00 uur. Drie uur daarvan waren wel nieuwjaarsborrel en dat is klein beetje catering en veel sociaal/werkgerelateerd bijpraten.
Vandaag half thuiswerkdagje, eindelijk mails fatsoenlijk bijwerken want de rest van gisteren was veel overleg. Zou eigenlijk cursus hebben maar die is last minute afgelast 'omdat het nieuwe systeem nog te instabiel is om live te gaan'. Ik hang tussenen
qua waardering voor deze doorgehakte knoop.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 11:36 schreef Blues het volgende:
@:flipsen en @:sigme![]()
Blues in AI / laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet
Het was hier levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
HÈ HÈDe dag dat Nederland weer normaal kon doen
Ik wel althans
![]()
11.080 stapjes gelopen, nu al
Oud glas naar de glasbak gebracht
Wat boodschapjes gedaan omdat de picnic die ik zaterdag bestelde pas donderdagavond kan komen![]()
Naar de apotheek geweest
Krasloten gecasht
VP Jaarboeksels op de post gedaan
Alles gedaan waarvoor ik weer dringend even de deur uit moest![]()
En morgen naar kantoor. Eigenlijk ook gewoon zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |