Ja sorry ik moet helemaal niet op jullie reagerenquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ontkent? Ik zeg zelfs 'bezig zijn met Ajax in het Ajax topic'. Hoe is dat ontkennen?
@Coco pik je ditquote:Op woensdag 14 januari 2026 14:03 schreef Wotte het volgende:
Of nog erger katholieken uit het zuiden.
Ik heb een gedoopt voorhoofd.quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:03 schreef Wotte het volgende:
Of nog erger katholieken uit het zuiden.
nepobabyquote:Op woensdag 14 januari 2026 14:37 schreef GGMM het volgende:
Grappig, het schijnt dat dat jochie dat we gehuurd hebben z'n vader ook voor ons gespeeld heeft
Dat is bijna net zo erg als een Instagram account hebben om de renovatie, van je duur betaalde dertien in een dozijn zeven onder èèn kapper, te documenteren.quote:
Je schopt werkelijk overal tegenaan zegquote:Op woensdag 14 januari 2026 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg als een Instagram account hebben om de renovatie, van je duur betaalde dertien in een dozijn zeven onder èèn kapper, te documenteren.
vorig jaar nogquote:Op woensdag 14 januari 2026 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden die roepen dat het een wereldprestatie is als ze boven Feyenoord eindigen
Oh wat is het sentiment toch snel gekeerd
De ArenA ligt ook buiten de ring.quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:01 schreef Wotte het volgende:
Iedereen is welkom in dit topic zolang je de grandeur van Ajax en Amsterdam in het algemeen maar omhelst. We hebben niks aan dat calvinistische geneuzel van buiten de ring.
Tenzij je een trainer hebt van het kaliber ETH.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vorig jaar nog
Daarvoor zat koning Arne Midas nog op de troon, dus dan ben je kansloos als Ajax.
Eens, user @Wienerschnitzels is nu cultuurbewaker. Wel een hoeder van een cultuur met blackjack en hoeren.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pakken we de buitenring met de A9 en de A5.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Je schopt werkelijk overal tegenaan zeg
Was een overtredingquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:04 schreef peaceman het volgende:
Slap balverlies van Godts, maar daarna mag er wel iets meer verdedigd worden.
Dat laatste klopt maar is niet relevant.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met 2 handen dacht ik. Dus ja. Godts laat zich wel makkelijk daarmee wegzetten trouwens.
Dat is hun goed recht. Matig provinciaal clubje, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Je ziet aan alles dat AZ er alles aan doet om het seizoen te redden… vervelende tegenstander…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |