Ajacieden die roepen dat het een wereldprestatie is als ze boven Feyenoord eindigenquote:Op woensdag 14 januari 2026 12:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoorders die Grim hoger inschatten dan Van Persie
Oh wat is het sentiment toch snel gekeerd.
Mijn sentiment niet hoor. Ben nooit fan van V Persie geweest, het een is eigenwijze lul en tactisch onbenul.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoorders die Grim hoger inschatten dan Van Persie
Oh wat is het sentiment toch snel gekeerd.
quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden die roepen dat het een wereldprestatie is als ze boven Feyenoord eindigen
Oh wat is het sentiment toch snel gekeerd
Ik kaatste slechts dezelfde ietwat dommige argumentatie terug, maar dat snapte je niet.quote:
Dat zijn toch geen Ajacieden. Ik ga nog gewoon uit van de schaal. Niet de lul op tafel durven leggen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden die roepen dat het een wereldprestatie is als ze boven Feyenoord eindigen
Oh wat is het sentiment toch snel gekeerd
Dit willen we zien makker. Sinds de intrede van Woutje Weghorst en één of andere betoncoach lijken alle principes en KERNWAARDEN hier wel overboord gevlogen te zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen Ajacieden. Ik ga nog gewoon uit van de schaal. Niet de lul op tafel durven leggen.
nee dat zal het zijn iddquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kaatste slechts dezelfde ietwat dommige argumentatie terug, maar dat snapte je niet.
Ik voegde zelfs nog een emoji toe voor het dommere deel van dit topic. Helaas met een beperkt effect zo bleek.quote:
bedankt hansquote:Op woensdag 14 januari 2026 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voegde zelfs nog een emoji toe voor het dommere deel van dit topic. Helaas met een beperkt effect zo bleek.
Over dommige argumentatie (en clichés) gesproken.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit willen we zien makker. Sinds de intrede van Woutje Weghorst en één of andere betoncoach lijken alle principes en KERNWAARDEN hier wel overboord gevlogen te zijn.
Het doet mij goed dat die onzin niet tot de supportersschare in Friesland is doorgedrongen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over dommige argumentatie (en clichés) gesproken.
Het is allemaal bergafwaarts gegaan sinds de bakermat van het liberalisme besmeurd wordt door de progressieve klanken van Marxistische geïnspireerde bewegingen. Als we niet uitkijken is binnen afzienbare tijd het credo in Ajax dat het leuk is dat we meedoen en winnen bijzaak is.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit willen we zien makker. Sinds de intrede van Woutje Weghorst en één of andere betoncoach lijken alle principes en KERNWAARDEN hier wel overboord gevlogen te zijn.
Het is nog niet te laat. Wat dat betreft is het aanstellen van Cruijff een mooie stap, ook in het kader van nepotisme.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is allemaal bergafwaarts gegaan sinds de bakermat van het liberalisme besmeurd wordt door de progressieve klanken van Marxistische geïnspireerde bewegingen. Als we niet uitkijken is binnen afzienbare tijd het credo in Ajax dat het leuk is dat we meedoen en winnen bijzaak is.
Sarina incoming. Wel shirt uit en ereronde bij het halen van Champions League.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:18 schreef Wotte het volgende:
Of nog erger een vrouwelijke hoofdtrainer.
Idealiter met drie Europacups inderdaad en God die zijn zoon in betondorp toespreekt middels gewiekst geplakt en geknipt audio opnames (drieënhalve Europa Cup als je die van PSV meetelt).quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat. Wat dat betreft is het aanstellen van Cruijff een mooie stap, ook in het kader van nepotisme.
Ajax zou er goed aan doen om die presentatie zo bombastisch mogelijk te maken.
Druk zijn met Ajax in het Ajax topic. Bel de wouten bel de wouten!quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:35 schreef Houniet het volgende:
Jullie zijn allemaal zo druk met Ajax.
Schattig hoe je ontkent.quote:Op woensdag 14 januari 2026 13:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Druk zijn met Ajax in het Ajax topic. Bel de wouten bel de wouten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |