Ok, en de negers dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk meer in termen van landen dan ik volkeren.
Maar Israël is al verloren aan de VS, dus laat die het lekker samen uitzoeken.
Leuk jouw gebabbel over Israël en Amerika, maar dit topic gaat over Iran. Hou het ontopic, stop met whataboutismen over andere landen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk meer in termen van landen dan ik volkeren.
Maar Israël is al verloren aan de VS, dus laat die het lekker samen uitzoeken.
Net als dit topic over Iran gaat en niet over jouw afkeer van de media bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:28 schreef Homey het volgende:
[..]
Leuk jouw gebabbel over Israël en Amerika, maar dit topic gaat over Iran. Hou het ontopic, stop met whataboutismen over andere landen.
Ah de jij-bak. Niet sterk. Maar je hebt in elk geval door dat je continu de aandacht probeert af te leiden. En als je het absoluut niet over Iran wilt hebben, post dan niks in dit topic. Simpel toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als dit topic over Iran gaat en niet over jouw afkeer van de media bedoel je?
Ik vind Iran juist reuze interessant en ik hoop voor de bevolking dat ze de huidige machthbbers weten te wippen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:35 schreef Homey het volgende:
[..]
Ah de jij-bak. Niet sterk. Maar je hebt in elk geval door dat je continu de aandacht probeert af te leiden. En als je het absoluut niet over Iran wilt hebben, post dan niks in dit topic. Simpel toch?
Hier zijn mensen die meer aandacht willen voor Iran: https://x.com/aziz0nomics/status/2009820009866899724
Rusland kan niks, enige interessante zijn de grondstoffen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik zou eerder op Rusland inzetten.
Die Kernwapens daar weg is wel een fijn idee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:45 schreef Werkperd het volgende:
Ah, zoals de Arabische lente waarvan de touwtjes in de handen waren van schaduwfiguren uit het Westen. Zal mij wederom niets verbazen als Amerika, samen met zijn bloeddorstige partner Israël dit aan het flikken is.
Mensen leren niet. Ze hebben weer een ''onschuldige'' beeld over de situatie en denken dat het echt gaat om dappere vrouwen die achter vrouwenrechten aan gaan. Maar het zijn tevens diezelfde mensen die lopen te klagen dat het hier volloopt van de asielzoekers uit de door Amerika/Israël verwoestte gebieden.
Het idee dat een genocidale staat als Israël die iedere vorm van internationaal recht aan zijn laars lapt, kernwapens bezit, baart mij eerlijk gezegd meer zorgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die Kernwapens daar weg is wel een fijn idee.
Na de VS is Rusland het enige land dat op het Europese continent - tegen de wil in van de rest van Europa of de EU, jarenlang een oorlog kan voeren. Het is dus niet alleen slim in de zin dat je machtiger wordt door het erbij krijgen van grondstoffen (alsook die van Oekraïne), nukes (!), een gigantische energievoorraad, en 150mil mensen etc; het voordeel zal vooral ook zijn dat dit allemaal niet meer lijnrecht tegenover je staat; het verandert Europa’s hele defensieprobleem: Baltics, Finland, Polen zijn niet meer de frontlinie, de Europese defensiebudgetten kunnen omlaag/slimmer (gericht op China/VS) en de sabotage/hybrid war neemt enorm af.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rusland kan niks, enige interessante zijn de grondstoffen.
Trump had die laatst toch kapotgebombardeerd?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die Kernwapens daar weg is wel een fijn idee.
Neofascist Eric van de Beek is in the house.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het idee dat een genocidale staat als Israël die iedere vorm van internationaal recht aan zijn laars lapt, kernwapens bezit, baart mij eerlijk gezegd meer zorgen.
Verbaasd me weinig degene die protesteren zijn bij voorbaat al ter dood veroordeeld door de huidige Iraanse regering.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:14 schreef Akathisia het volgende:
Doctor Says More Than 200 Reported Dead in Tehran as Regime Opens Fire on Protests
As protests against Iran’s government swelled significantly in size on Thursday night, the regime responded in many places by opening fire. A Tehran doctor told TIME on condition of anonymity that just six hospitals in the capital had recorded at least 217 protester deaths, “most by live ammunition.”
The death count, if confirmed, would signal a feared crackdown presaged by the regime’s near-total shutdown of the nation’s Internet and phone connections since Thursday night. It would also constitute a direct challenge to U.S. President Donald Trump, who earlier in the day warned that the regime would “pay hell” if it killed protesters who have taken to the streets in growing numbers since Dec. 28.
The doctor said authorities removed corpses from the hospital on Friday. Most of the dead were young people, he said, including several killed outside a northern Tehran police station when security forces sprayed machine gun fire at protesters, who died “on the spot.” Activists reported at least 30 people were shot in the incident.
Human rights groups on Friday reported much lower death tolls than the physician, though the discrepancy might be explained by differing reporting standards. The D.C.-based Human Rights Activist News Agency, which tallies only victims who have been identified, reported at least 63 deaths since the start of the protests, including 49 civilians.
The death tolls arrived as the regime broadcast a series of ominous messages. “The Islamic Republic will not back down in the face of vandals” seeking to “please” Trump, Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei said in a speech broadcast on Friday. Meanwhile, Tehran’s prosecutor declared that protesters could face the death penalty. And on state television, an Islamic Revolutionary Guard official warned parents to keep their children away from protests, saying, “If... a bullet hits you, don’t complain.”
Dit artikel gaat over Iran. Hou die onzin praat over een ander land voor jezelf. Vervuil dit topic niet met whataboutisms.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het idee dat een genocidale staat als Israël die iedere vorm van internationaal recht aan zijn laars lapt, kernwapens bezit, baart mij eerlijk gezegd meer zorgen.
Ja precies. Bovendien is de man een Poetin-fanboy en een antisemiet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef Homey het volgende:
[..]
Dit artikel gaat over Iran. Hou die onzin praat over een ander land voor jezelf. Vervuil dit topic niet met whataboutisms.
Putin die zal de khomeinie wel opvangenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Het zou wel een misdaad tegen de menselijkheid zijn als de wereld de Iraanse bevolking niet te hulp schiet nu.
Bijzondere claim.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |