Groter gevaar voor de westerse samenleving dan Al-Qaidaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:38 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Weer een geradicaliseerde witte vrouw.
Ah, jij bent het.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik vind dat je als "lauwe" christen geen oordeel te vellen hebt op de christelijkheid van anderen
Types als jij zien Al Qaida niet als bedreiging maar concurrentiequote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Groter gevaar voor de westerse samenleving dan Al-Qaida
Nee, schiet niet vooruit, zou een monteur naar de auto laten kijken. Auto zal wel langzaan gaan rijden maar zeker niet snel, lijkt me ook logisch.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, nou, ik ook altijd en af en toe in een automaat, maar het is echt zo, je zet de versnelling in de drive en dan moet je echt je voet op de rem houden want anders schiet ie vooruit.
Ik snap je heel goed hoor, ik sta er net zo in als jij, maar op een gegeven moment moet je gewoon accepteren dat de mensen die dit goed praten gewoon in een heel andere maatschappij willen leven dan jij en ik dat willen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus mocht ze doodgeschoten worden...
Helder!
Er is een manier om het te combinerenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Groter gevaar voor de westerse samenleving dan Al-Qaida
boeit nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, jij bent het.
Waarom heb je een kloon aangemaakt?
Ja en als je je voet van de rem afhaalt rijdt een automaat in drive-stand alvast vooruit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah als in een normale auto de koppeling inhouden als ie in de versnelling staat.
Oh jawel hoor. Waarom acht je het noodzakelijk om de zoveel maanden weer opnieuw te beginnen?quote:
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja en als je je voet van de rem afhaalt rijdt een automaat in drive-stand alvast vooruit.
Eh vrinedin van me is kreupel doordat ze aangereden werd door.. een agent.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Goede breakdown per frame. Je kunt duidelijk zien dat die agent maar 1 doel had en deze prioriteerde boven het in veiligheid brengen van zijn eigen persoon.
Hij wordt inderdaad wel geraakt, maar hoe hard kan een auto je nu werkelijk raken als je er op 50 cm vanaf staat en de auto uit stilstand vertrekt. Ze stuurt m.i. ook weg om hem niet bewust vol te raken, anders had ze gewoon vooruit kunnen rijden.
Net hoe je geraakt word denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh vrinedin van me is kreupel doordat ze aangereden werd door.. een agent.
Dit was niet opzettelijk, maar doordat beide stoplichten tefelijkertijd groen sprongen (een of andere hele bizarre error en de oversteekplaats is aangepast) het ging helmaal niet hard maar een auto van een paar ton zorgde voor tig operaties en nu uiteindelijk 8 jaar later een volledig nieuwe heup!
hoe hard ging het, geen idee precies maar de agent trok op en was misschien 1 a 2 meter
Vandaar dat de auto van die doodgeschoten vrouw alsnog een aantal meters verder reed tegen een andere auto.quote:
ik stel je christelijkheid in vraag en jij begint over zoiets banaal als accountjes, laat wel zien waar je prioriteiten liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Waarom acht je het noodzakelijk om de zoveel maanden weer opnieuw te beginnen?
Dat kan ook wel met schakelbak.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vandaar dat de auto van die doodgeschoten vrouw alsnog een aantal meters verder reed tegen een andere auto.
Nee, als je de koppeling loslaat dan remt een auto.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel met schakelbak.
Omdat je een heel andere agenda hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:26 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik stel je christelijkheid in vraag en jij begint over zoiets banaal als accountjes, laat wel zien waar je prioriteiten liggen
Dat is nu precies waar het om gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Daarnaast, maar dat zei ik al eerder, het is allemaal gierend onprofessioneel. Mensen lopen door elkaar, die vrouw had daar in de eerste plaats niet moeten zijn, random copper die "get out of the fucking car" roept.
Amerika
Jezus leeftquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je een heel andere agenda hebt.
Maak je over mijn zogenaamde prioriteiten geen zorgen.
Ik verafschuw het beoordelen van mensen puur op basis van hun ras, of geslacht, of seksuele voorkeur.
Daarom hebben zowel woke linksen als religieus rechtse types nogal een hekel aan me.
Ergens ben ik daar heel trots op.
Krijgen we binnenkort trouwens weer hele volstrekt onnavolgbare hermetisch-gnostieke epistels van je over het 'menselijk bewustzijn' in F&L?
Ja, maar het blijft vrij simpel verder. Als bestuurder van een auto doe je zoiets niet. Je rijdt niet zomaar zo hard weg met mensen er om heen, laat staan dienders. Hoe onprofessioneel die toko ook is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is nu precies waar het om gaat.
Rolt nog wel een stukje door als er eenmaal beweging inzit, maar niet zo ver als deze vrouw deed. Je hoort het wel vaak met mensen die onwel worden dat ze het gaspedaal indrukken dat zou hier het geval ook kunnen zijn. Ik kreeg wel de indruk dat de auto vlak voordat ie botste meer snelheid kreeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, als je de koppeling loslaat dan remt een auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |