abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219792823
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:38 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Weer een geradicaliseerde witte vrouw.
Groter gevaar voor de westerse samenleving dan Al-Qaida
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:20:09 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219792824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
ik vind dat je als "lauwe" christen geen oordeel te vellen hebt op de christelijkheid van anderen
Ah, jij bent het.

Waarom heb je een kloon aangemaakt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:20:48 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219792830
quote:
82s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Types als jij zien Al Qaida niet als bedreiging maar concurrentie
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219792831
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, nou, ik ook altijd en af en toe in een automaat, maar het is echt zo, je zet de versnelling in de drive en dan moet je echt je voet op de rem houden want anders schiet ie vooruit.
Nee, schiet niet vooruit, zou een monteur naar de auto laten kijken. Auto zal wel langzaan gaan rijden maar zeker niet snel, lijkt me ook logisch.
life is like a box of chocolates
pi_219792833
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus mocht ze doodgeschoten worden...

Helder!
Ik snap je heel goed hoor, ik sta er net zo in als jij, maar op een gegeven moment moet je gewoon accepteren dat de mensen die dit goed praten gewoon in een heel andere maatschappij willen leven dan jij en ik dat willen.
pi_219792836
quote:
82s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Er is een manier om het te combineren :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219792850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, jij bent het.

Waarom heb je een kloon aangemaakt?
boeit niet
pi_219792856
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ah als in een normale auto de koppeling inhouden als ie in de versnelling staat.
Ja en als je je voet van de rem afhaalt rijdt een automaat in drive-stand alvast vooruit.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:23:01 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219792863
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
boeit niet
Oh jawel hoor. Waarom acht je het noodzakelijk om de zoveel maanden weer opnieuw te beginnen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219792864
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en als je je voet van de rem afhaalt rijdt een automaat in drive-stand alvast vooruit.
Weer wat geleerd. :)
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:23:29 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219792869
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Goede breakdown per frame. Je kunt duidelijk zien dat die agent maar 1 doel had en deze prioriteerde boven het in veiligheid brengen van zijn eigen persoon.

Hij wordt inderdaad wel geraakt, maar hoe hard kan een auto je nu werkelijk raken als je er op 50 cm vanaf staat en de auto uit stilstand vertrekt. Ze stuurt m.i. ook weg om hem niet bewust vol te raken, anders had ze gewoon vooruit kunnen rijden.
Eh vrinedin van me is kreupel doordat ze aangereden werd door.. een agent.
Dit was niet opzettelijk, maar doordat beide stoplichten tefelijkertijd groen sprongen (een of andere hele bizarre error en de oversteekplaats is aangepast) het ging helmaal niet hard maar een auto van een paar ton zorgde voor tig operaties en nu uiteindelijk 8 jaar later een volledig nieuwe heup!
hoe hard ging het, geen idee precies maar de agent trok op en was misschien 1 a 2 meter
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219792894
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh vrinedin van me is kreupel doordat ze aangereden werd door.. een agent.
Dit was niet opzettelijk, maar doordat beide stoplichten tefelijkertijd groen sprongen (een of andere hele bizarre error en de oversteekplaats is aangepast) het ging helmaal niet hard maar een auto van een paar ton zorgde voor tig operaties en nu uiteindelijk 8 jaar later een volledig nieuwe heup!
hoe hard ging het, geen idee precies maar de agent trok op en was misschien 1 a 2 meter
Net hoe je geraakt word denk ik.
Wel een nare afloop voor je vriendin. -O-
pi_219792895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Weer wat geleerd. :)
Vandaar dat de auto van die doodgeschoten vrouw alsnog een aantal meters verder reed tegen een andere auto.
pi_219792903
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh jawel hoor. Waarom acht je het noodzakelijk om de zoveel maanden weer opnieuw te beginnen?
ik stel je christelijkheid in vraag en jij begint over zoiets banaal als accountjes, laat wel zien waar je prioriteiten liggen
pi_219792906
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vandaar dat de auto van die doodgeschoten vrouw alsnog een aantal meters verder reed tegen een andere auto.
Dat kan ook wel met schakelbak.
  Forum Admin vrijdag 9 januari 2026 @ 21:27:16 #166
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219792909
Die bodycambeelden zijn helaas vrij duidelijk. Dit had je in Nederland zelfs op aanhoudingsvuur kunnen komen te staan.

Verschil is wel dat we hier een stuk minder triggerhappy zijn
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219792917
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat kan ook wel met schakelbak.
Nee, als je de koppeling loslaat dan remt een auto.
  Forum Admin vrijdag 9 januari 2026 @ 21:28:24 #168
pi_219792920
Daarnaast, maar dat zei ik al eerder, het is allemaal gierend onprofessioneel. Mensen lopen door elkaar, die vrouw had daar in de eerste plaats niet moeten zijn, random copper die "get out of the fucking car" roept. Random coppers die even op de sirene slaan

Amerika :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:29:00 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219792924
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:26 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
ik stel je christelijkheid in vraag en jij begint over zoiets banaal als accountjes, laat wel zien waar je prioriteiten liggen
Omdat je een heel andere agenda hebt.

Maak je over mijn zogenaamde prioriteiten geen zorgen.

Ik verafschuw het beoordelen van mensen puur op basis van hun ras, of geslacht, of seksuele voorkeur.

Daarom hebben zowel woke linksen als religieus rechtse types nogal een hekel aan me.

Ergens ben ik daar heel trots op.

Krijgen we binnenkort trouwens weer hele volstrekt onnavolgbare hermetisch-gnostieke epistels van je over het 'menselijk bewustzijn' in F&L?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219792928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Daarnaast, maar dat zei ik al eerder, het is allemaal gierend onprofessioneel. Mensen lopen door elkaar, die vrouw had daar in de eerste plaats niet moeten zijn, random copper die "get out of the fucking car" roept.

Amerika :')
Dat is nu precies waar het om gaat.
pi_219792932
twitter

De toekomstige President van Amerika heeft er ook wat over te zeggen. :Y
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219792934
We gaan makkelijk 50 delen halen hierzo

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219792947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat je een heel andere agenda hebt.

Maak je over mijn zogenaamde prioriteiten geen zorgen.

Ik verafschuw het beoordelen van mensen puur op basis van hun ras, of geslacht, of seksuele voorkeur.

Daarom hebben zowel woke linksen als religieus rechtse types nogal een hekel aan me.

Ergens ben ik daar heel trots op.

Krijgen we binnenkort trouwens weer hele volstrekt onnavolgbare hermetisch-gnostieke epistels van je over het 'menselijk bewustzijn' in F&L?
Jezus leeft
  Forum Admin vrijdag 9 januari 2026 @ 21:31:54 #174
pi_219792953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is nu precies waar het om gaat.
Ja, maar het blijft vrij simpel verder. Als bestuurder van een auto doe je zoiets niet. Je rijdt niet zomaar zo hard weg met mensen er om heen, laat staan dienders. Hoe onprofessioneel die toko ook is.

Daarnaast lijken ze het er ook om te doen. Maar dat maakt voor de schoten niet uit.
pi_219792954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, als je de koppeling loslaat dan remt een auto.
Rolt nog wel een stukje door als er eenmaal beweging inzit, maar niet zo ver als deze vrouw deed. Je hoort het wel vaak met mensen die onwel worden dat ze het gaspedaal indrukken dat zou hier het geval ook kunnen zijn. Ik kreeg wel de indruk dat de auto vlak voordat ie botste meer snelheid kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')