Als je zo hysterisch uit je ogen kijkt behoor je geen auto van twee ton te besturen op de openbare weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hysterisch prima, lekker schreeuwen, wapens noway.
Dit is zeker een interessante statistiek.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:43 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant statistiekje. In de VS zijn het vooral de witte liberale vrouwen die steeds extremer zijn geworden. Dat is ook goed te zien bij die ICE protesten.
Dit lijkt een andere vrouw te zijn, afgaand op deze foto's.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:56 schreef incel het volgende:
[ afbeelding ]
Verder totaal niet geradicaliseerd of gevaarlijk.
Dat is geen reden om haar dood te schieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze wist dat die agent daar ergens was ze had nog een grote bek tegen hem, als je dan zonder vooruit te kijken je gaspedaal indrukt dan is dat roekeloos. Of doet iedereen dat?
Er was ook geen reden om het gaspedaal in te drukken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is geen reden om haar dood te schieten.
Leuke framing.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is zeker een interessante statistiek.
Wellicht komt het door de mix van aan de ene kant denken onderdrukt te zijn vanwege het vrouw zijn, maar tegelijkertijd zich schuldig voelen over de eigen cultuur en etniciteit. Met name dat schuldgevoel is ook goed zichtbaar in onderstaande video.
En dit was trouwens bij de BLM demonstraties een aantal jaar geleden ook zichtbaar bij de zogenaamde 'Wall of Moms', dat waren voornamelijk nogal blanke vrouwen tussen de 30 en 50, waarbij men zich specifiek ook opgooide omdat 'mensen van kleur beschermd' moesten worden.
Het mag duidelijk zijn dat een aanzienlijk deel van linkse blanke vrouwen totaal hysterisch en geradicaliseerd is op het gebied van politiek in de VS. Het zou mij overigens ook niet verbazen als er een contrast zichtbaar is mbt opleidingsniveau en dat dit disproportioneel veel hoogopgeleide vrouwen betreft.
[ twitter ]
Dus mocht ze doodgeschoten worden...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er was ook geen reden om het gaspedaal in te drukken.
Of de rem loslaten, weet je wel hoe een automaat werkt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er was ook geen reden om het gaspedaal in te drukken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus mocht ze doodgeschoten worden...
Helder!
Dat is niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus mocht ze doodgeschoten worden...
Helder!
Dit bewijst voor mij het demonisch karakter van Trumpisme.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:56 schreef incel het volgende:
[ afbeelding ]
Verder totaal niet geradicaliseerd of gevaarlijk.
Oh ok dat mag ook, ik heb nog nooit in een automaat gereden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of de rem loslaten, weet je wel hoe een automaat werkt?
In veel landen hadden ze haar doodgeschoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is geen reden om haar dood te schieten.
Goede breakdown per frame. Je kunt duidelijk zien dat die agent maar 1 doel had en deze prioriteerde boven het in veiligheid brengen van zijn eigen persoon.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, blijf maar natrappen...
https://www.facebook.com/share/v/17RcHteu7s/
Dit soort zweverig gelul vind ik tien keer niks, je kunt beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit bewijst voor mij het demonisch karakter van Trumpisme.
"Former alive"...
Dat volk komt klaar bij leed en ellende zolang het zogenaamde vijanden betreft.
Religieus gedreven waanzin, waarbij je je opponenten kan wegzetten als subwezens die hun bloederig eind verdienen.
Om te kotsen.
ik heb de indruk dat je dwaaltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit bewijst voor mij het demonisch karakter van Trumpisme.
"Former alive"...
Dat volk komt klaar bij leed en ellende zolang het zogenaamde vijanden betreft.
Religieus gedreven waanzin, waarbij je je opponenten kan wegzetten als subwezens die hun bloederig eind verdienen.
Om te kotsen.
Wat is hier zweverig aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit soort zweverig gelul vind ik tien keer niks, je kunt beter.
Haha, nou, ik ook altijd en af en toe in een automaat, maar het is echt zo, je zet de versnelling in de drive en dan moet je echt je voet op de rem houden want anders schiet ie vooruit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ok dat mag ook, ik heb nog nooit in een automaat gereden.
Ik ben handmatig met een pook gewend.
https://youtube.com/shorts/5Re2aNX7iB4?si=t_W3PkmlMmRJgyv2quote:
Ik noem het giftige compassie. Vroeger was je een goede vrouw wanneer je God, je man, je kinderen en gemeenschap diende.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft een bijzonder fenomeen: linkse blanke vrouwen die ICE willen tegenwerken zodat illegale migranten in het land kunnen worden gehouden. Ik heb in al deze videos nog niet één niet-blanke vrouw gezien.
Etto is helaas weer terug in het woke kamp.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit soort zweverig gelul vind ik tien keer niks, je kunt beter.
Adviezen van satanische engelen neem ik niet heel erg serieus.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:15 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat je dwaalt
Ah als in een normale auto de koppeling inhouden als ie in de versnelling staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, nou, ik ook altijd en af en toe in een automaat, maar het is echt zo, je zet de versnelling in de drive en dan moet je echt je voet op de rem houden want anders schiet ie vooruit.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nu ben je een goed persoon wanneer je verdrinkt in zelfhaat en afstand neemt van al je tradities. En dat inruilt voor progressivisme, secularisme en vrouwenrechten
Aangezien de overgrote meerderdeel geen kinderen heeft en niet meer in God gelooft, maar ze zelf vol met compassie zitten. Dan worden de migranten hun zorgenkindje of LGBTQ of klimaat. Een nieuwe baby om voor te zorgen
Als we het breder doortrekken. Elke progressieve issue, word gedomineerd door de blanke progressieve vrouw. Net zo bloedfanatiek en gevaarlijk en irrationeel als de ekte gelovige
ik vind dat je als "lauwe" christen geen oordeel te vellen hebt op de christelijkheid van anderenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Adviezen van satanische engelen neem ik niet heel erg serieus.
Edgy naam verder wel, kun je misschien nog een eveneens super edgy death metal bandje mee starten
Ik heb een schijthekel aan woke omdat het alles reduceert tot ras, geslacht en seksuele voorkeur.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto is helaas weer terug in het woke kamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |