Wat zei ik jequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:19 schreef Ali_boo het volgende:
Wederom twee blanke vrouwelijke sekte leden die niet willen meewerken
[ x ]
Alvast een oefening voor hier in Nederland.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat is het nut om elkaar al 11 topics lang van elkaars gelijk proberen te overtuigen over iets wat in Amerika heeft plaatsgevonden?
Snel uitloggen en niet meer terugkomen voordat je zelf ook radicaliseert.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:19 schreef incel het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon verbaasd hoe erg de radicalisatie hier op dit forum ook toeslaat. Het is best eng eigenlijk want jullie lijken anders best slimme mensen.
Agenten nog wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:18 schreef incel het volgende:
[..]
Omdat ze met haar auto op agenten in rijdt. Maar dat wilde jij niet geloven.
Morgen geven we onze uitslag door en dan geeft de rechter daar er een klap opquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat is het nut om elkaar al 11 topics lang van elkaars gelijk proberen te overtuigen over iets wat in Amerika heeft plaatsgevonden?
Ik respecteer de wet en ga zeker geen agenten van hun werk houden of op hun inrijden met mijn auto.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Snel uitloggen en niet meer terugkomen voordat je zelf ook radicaliseert.
Uiteindelijk gaat deze casus me niet eens meer over hoe het dan in Amerika gaat of zou moeten gaan. Het gaat erom hoe je de politie wil instrueren om te dealen met dergelijke situaties. Heel de VS kan wat mij betreft de hik krijgen, daar heb ik al teveel van gezien en van meegemaakt, desondanks is het beangstigend dat mensen dit hier ook zo zouden willen zien. Ken je de filmpjes van de politie hier? Zoek ze eens op op YT, ondanks dat ik geen fan ben hebben ze prima tactieken om iemand tot stoppen te dwingen, klem te zetten en aan te houden zonder dat er ook maar iemand echt aangereden kan worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:17 schreef incel het volgende:
[..]
Een waarschuwingsschot in Amerika? Oke je zit te trollen, niemand kan zo dom zijn,
Ik dacht al man, je bent wel goed.
Zieltjes winnen voor de Macquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik zie vooral iemand die weet dat ze met een roedel half-opgeleide Trumpistische trigger happy nitwits te maken heeft, weet dat dat volk niet bijster intelligent is en zoals het fascisten betaamd alles wat als onwenselijk geldt het liefst kalt wil stellen en daarom DA FUCK OUT OF DODGE wilde.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:18 schreef incel het volgende:
[..]
Omdat ze met haar auto op agenten in rijdt. Maar dat wilde jij niet geloven.
Mjah, in jouw ogen zal de rest inderdaad geradicaliseerd zijn ja. Apart, hoe perspectief werkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:19 schreef incel het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon verbaasd hoe erg de radicalisatie hier op dit forum ook toeslaat. Het is best eng eigenlijk want jullie lijken anders best slimme mensen.
Je bent bang van vrouwen he?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef incel het volgende:
[..]
Wat zei ik je
[ afbeelding ]
massapsychose
Denk niet dat het goed komt maar ik waardeer je enthousiasme.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:21 schreef incel het volgende:
[..]
Ik respecteer de wet en ga zeker geen agenten van hun werk houden of op hun inrijden met mijn auto.
Denk dat dat wel goed komt dus.
Ze weet het gewoon beter, want zij is in ''de waarheid''quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef incel het volgende:
[..]
Wat zei ik je
[ afbeelding ]
massapsychose
Het blijft een bijzonder fenomeen: linkse blanke vrouwen die ICE willen tegenwerken zodat illegale migranten in het land kunnen worden gehouden. Ik heb in al deze videos nog niet één niet-blanke vrouw gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:19 schreef Ali_boo het volgende:
Wederom twee blanke vrouwelijke sekte leden die niet willen meewerken
[ x ]
Dit soort vrouwen? Zeker ja. Voor je het weet rijden ze vaker op groepen mensen in omdat ze denken in hun gelijk te staan.quote:
Ja, dat schreef je gisteren ook al. Wat moet iemand daar weer mee dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie vooral iemand die weet dat ze met een roedel half-opgeleide Trumpistische trigger happy nitwits te maken heeft, weet dat dat volk niet bijster intelligent is en zoals het fascisten betaamd alles wat als onwenselijk geldt het liefst kalt wil stellen en daarom DA FUCK OUT OF DODGE wilde.
Maar goed. Moedertje had kennelijk Democratische sympathiën, dus logisch dat ze door haar kop geschoten wordt.
Gegarandeerd dat deze moordenaar zondag weer vooraan in de kerk zit.
6 januari zit je ook nog heel hoog niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:23 schreef incel het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen? Zeker ja. Voor je het weet rijden ze vaker op groepen mensen in omdat ze denken in hun gelijk te staan.
Gevaarlijke ontwikkeling.
Die staat binnenkort gewoon op een podium met Erika VanceKirk en Kyle Rittenhouse.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie vooral iemand die weet dat ze met een roedel half-opgeleide Trumpistische trigger happy nitwits te maken heeft, weet dat dat volk niet bijster intelligent is en zoals het fascisten betaamd alles wat als onwenselijk geldt het liefst kalt wil stellen en daarom DA FUCK OUT OF DODGE wilde.
Maar goed. Moedertje had kennelijk Democratische sympathiën, dus logisch dat ze door haar kop geschoten wordt.
Gegarandeerd dat deze moordenaar zondag weer vooraan in de kerk zit.
que??quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef je gisteren ook al. Wat moet iemand daar weer mee dan?
Grappig, eerder brandmerkte je haar nog als dader.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:12 schreef incel het volgende:
[..]
Intentie maakt niet uit. Ze rijdt op agenten in.
Is gewoon een grappige naam die ik 5 jaar geleden heb verzonnen toen ik me op dit forum registreerde, denk dat jij er teveel waarde aan hecht meneer beer. Je bent toch geen echte beer he?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, in jouw ogen zal de rest inderdaad geradicaliseerd zijn ja. Apart, hoe perspectief werkt.
Iedereen geradicaliseerd, behalve de persoon die zichzelf 'Incel' als geuzennaam heeft aangemeten.
![]()
Oh help ja, Saint Kyle of Ritterhouse....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die staat binnenkort gewoon op een podium met Erika VanceKirk en Kyle Rittenhouse.
Je wist haar intentie toch niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:23 schreef incel het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen? Zeker ja. Voor je het weet rijden ze vaker op groepen mensen in omdat ze denken in hun gelijk te staan.
Gevaarlijke ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |