Weinig multicultureels aan als je geen enkele Mehmet's Salads in je stad hebt.quote:
Als die toko weer gerund wordt door Harm uit Hazerswoude vind ik het een prima voorbeeld van integratie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weinig multicultureels aan als je geen enkele Mehmet's Salads in je stad hebt.
https://sallyssalads.nl/quote:In Mexico werd Mehmet’s verse salade dagelijks klaargemaakt door een knappe Mexicaanse. Zij sprak geen Engels, hij geen Spaans, maar toch vonden ze elkaar stiekem leuk. Haar naam wist hij niet, dus gaf hij haar de internationale naam Sally, de Engelse afkorting van salade. Na een half jaar moest Mehmet zijn geheime liefde helaas verlaten om terug naar huis te gaan, maar niet zonder iets van haar mee te nemen: hij besloot Sally’s lekkere salades naar Nederland te brengen.
Hier in Groningen hebben we een snackbar gerund door een Chinees die het Lekkel Lekkel heeft genoemdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:40 schreef vaarsuvius het volgende:
Harry's Patat wordt ook gerund door een Chinees
En jij Cafetaria Het Natte Zusjequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
Als Mikeytt een zaak zou openen, zou het Tossing Salads heten.
Bedacht verhaaltje door AIquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:39 schreef Viv het volgende:
[..]
https://sallyssalads.nl/
![]()
![]()
![]()
Terechte klacht wat mij betreft!
Stockbreadquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:40 schreef Cruzinats het volgende:
[ afbeelding ]
Snap trouwens niet dat thuisbezorgd geassocieerd wil worden met die witwaszaakjes waar je een ecoli vergiftiging op de koop toe krijgt.
Verhaal bedacht om interessant te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:39 schreef Viv het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stock breadquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:40 schreef Cruzinats het volgende:
[ afbeelding ]
Snap trouwens niet dat thuisbezorgd geassocieerd wil worden met die witwaszaakjes waar je een ecoli vergiftiging op de koop toe krijgt.
Vroeger was men trots op de naam. Veel bedrijven die de familienaam hebben. Nu heb je allemaal nietszeggende bedrijfsnamen waar totaal geen ziel achter zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maakt het uit? Zolang het lekker is
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:40 schreef Cruzinats het volgende:
[ afbeelding ]
Hally's patat Flietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:40 schreef vaarsuvius het volgende:
Harry's Patat wordt ook gerund door een Chinees
Deze is voor de kenners.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Regilio_ op 09-01-2026 23:21:31 ]
Veel mensen vertrouwen het minder als het een Turkse of Pakistaanse naam heeft, racisme is en blijft springlevend.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
Man man man, tegenwoordig 90% in Rotterdam.
"Sally's Salads" > Gerund door een Turk genaamd Mehmet
"Bertolini's" > Italiaans restaurant gerund door een Pakistaan
En zo blijven ze doorgaan.Noem het gewoon Mehmet's Salads ofzo
Wie is Sally??
Ik koop liever een goede shoarma bij Mehmed dan bij Jan de Vries.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Veel mensen vertrouwen het minder als het een Turkse of Pakistaanse naam heeft, racisme is en blijft springlevend.
Stokbroodje spare ribs of pizza , juist jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:40 schreef Cruzinats het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:27 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
@:stokj tiki brede is het toch?
Mehmet & Sallyquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:39 schreef Viv het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat noemen we vooroordelenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik koop liever een goede shoarma bij Mehmed dan bij Jan de Vries.
En Chinees liever bij Fo Ching als bij Petro Da Enzo
Maar een fiets koop ik dan weer liever bij Jan de Vries.
Schoenmaker, blijf bij je leest
Zonet hier nog even lekkel een kloketje en flikandel gegetenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen hebben we een snackbar gerund door een Chinees die het Lekkel Lekkel heeft genoemdHeerlijke zelfspot vind ik dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |