Oh dat was dan zeker de laatste special voor de BBC Clarkson er uit schoptequote:
Ja zoiets. Grand Tour heeft ook wel leuke speciale trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat was dan zeker de laatste special voor de BBC Clarkson er uit schopte
Ja die heb ik volgens mij ook allemaal wel gezienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja zoiets. Grand Tour heeft ook wel leuke speciale trouwens.
Oh nou dat niet, maar misschien een meerdaagse wandeltocht of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oude wagens kopen en ervoor gaan
Kijk ze via Amazon. De laatste was wel mooi. Goed einde en waardig afscheid van het trio.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heb ik volgens mij ook allemaal wel gezienZo jammer dat die niet op blu-ray zijn uitgekomen
Oh nee dan laat maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou dat niet, maar misschien een meerdaagse wandeltocht of zo.
Ik weiger amazon prime te nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kijk ze via Amazon. De laatste was wel mooi. Goed einde en waardig afscheid van het trio.
Ohwquote:
wrom?quote:
Oh dat duurt nog wel even. Is die pot dan nog wel goed?quote:
Ik heb al netflixquote:
Dat heb ik dan weer niet.quote:
goeie keuzequote:
Ook niet aardig om zo over Nizzie te pratenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat duurt nog wel even. Is die pot dan nog wel goed?
potten kunnen best even meequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Plus zulke dingen heb ik liever op schijf ipv dat ik afhankelijk moet zijn van een streamingdienst. Meeste Top Gear specials heb ik gewoon op schijfquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet.
Beste specials wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus zulke dingen heb ik liever op schijf ipv dat ik afhankelijk moet zijn van een streamingdienst. Meeste Top Gear specials heb ik gewoon op schijf
Ik zou niet durven om over mijn allerbeste excollega zo te praten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet aardig om zo over Nizzie te praten
Oke okequote:
Ik bestel eigenlijk alleen bij amazon als het echt flink goedkoper is dan elders of als het ergens anders niet te krijgen is. Anders gewoon lekker bij bolquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:25 schreef Ama het volgende:
Ik heb Netflix en Prime (en HBO) maar heb Prime vooral voor de webshop en mijn vader kijkt graag films op Prime. Maar hij heeft weer Disney voor mij.En SkyShowtime kan ik ook kijken maar gebruik dat eigenlijk zelden.
Ja betaal er toch voor en Amazon heeft ook vaak wel wat ik zoek. Mijn favoriete wierook enz.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel eigenlijk alleen bij amazon als het echt flink goedkoper is dan elders of als het ergens anders niet te krijgen is. Anders gewoon lekker bij bol
Correct. en dat ga ik ook zo houden. B&b vol liefde en al dat soort kul heb ik ook niet gekekenquote:
quote:
Neequote:
bol bestel ik alleen als ik iets snel wil hebben of het echt goedkoper is dan elders...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel eigenlijk alleen bij amazon als het echt flink goedkoper is dan elders of als het ergens anders niet te krijgen is. Anders gewoon lekker bij bol
Akkoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Correct. en dat ga ik ook zo houden. B&b vol liefde en al dat soort kul heb ik ook niet gekeken
wierookvlees zul je bedoelenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja betaal er toch voor en Amazon heeft ook vaak wel wat ik zoek. Mijn favoriete wierook enz..
Klinkt viesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wierookvlees zul je bedoelen
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROP
Dan heb ik vast een nieuwequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wtf. Ik ga gewoon zo slapen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
chagrijnig kutwiijf ga ook niet meer naar die poes van je kijken
Oke dan is het goedquote:
Ik dacht van als je straks foto's plaatst bekijk ik ze morgen wel. Ik ben helemaal niet chagrijnig.quote:
laat zitten mop, je hoeft van mij ook helemaal niet naar die foto's te kijken doe wat goed voeltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht van als je straks foto's plaatst bekijk ik ze morgen wel. Ik ben helemaal niet chagrijnig.
trustequote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:11 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Zie het morgen allemaal wel.
ben je wel voorzichtig? geen idee hoe het is bij jou maar hier ligt nog wel wat sneeuwresten op de stoepenquote:
mja dat is nog het minste wat je kan verwachten van een nachtje amsterdamquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je wel voorzichtig? geen idee hoe het is bij jou maar hier ligt nog wel wat sneeuwresten op de stoepen
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja dat is nog het minste wat je kan verwachten van een nachtje amsterdam
mja dat is nog het minste wat je kan verwachten van een nachtje amsterdamquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je wel voorzichtig? geen idee hoe het is bij jou maar hier ligt nog wel wat sneeuwresten op de stoepen
altijd blijven lachen werkt het bestequote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
kogelwerend vest bij je?
pepperspray bij je?
Dank, hoef ik niet naar buiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het even getest voor jullie.
Het is koud.
Gewoon thuis te mantelzorgenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker rustig hier dan. Zit ik alleen met @:bitterbal @:strani @:fogel @:dven @:crv (waar ben je eigenlijk buurman?)
Bol is eigenlijk meestal wel goedkoper, zeker met amazon nu in NL pricematchen ze bijna allesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
bol bestel ik alleen als ik iets snel wil hebben of het echt goedkoper is dan elders...
meestal is het (veel) duurder
Ik heb dat kleedje weggekaaptquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, kreeg net verzendbevestiging, alles wat ik besteld had behalve dat kleedje ... jij zit hierachter he, met je KUTHEMA
die ervaring heb ik er niet meequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bol is eigenlijk meestal wel goedkoper, zeker met amazon nu in NL pricematchen ze bijna alles
is zeker lekker fris buiten? ik ben niet meer weggegaan, ik ga zo zelfs mn bed inquote:
Ja ik weet niet wat jij er allemaal besteldquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
die ervaring heb ik er niet mee![]()
maar ligt wellicht aan de producten
overigens is amazon ook gewoon aan het pricematchen
Denk dat je hier wel goed aan hebt gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:39 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed het is echt asociaal gedrag. en idd als mensen dit bij mijn huis zouden doen zou ik het ook fijn vinden als ik het van de buren hoor
O dat is minder mschol, hopelijk geen buikgriepquote:
Jip ik kijk het, via videolandquote:
Ook al, beterschap Floryquote:
ik hoop het, maar ging ook al met flink opgeblazen gevoel naar bed, dus misschien wat verkeerds gegeten ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder mschol, hopelijk geen buikgriep
Daar kan je ook flink beroerd van zijn als je iets verkeerds heb gegetenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het, maar ging ook al met flink opgeblazen gevoel naar bed, dus misschien wat verkeerds gegeten ofzo
Wat heb je gegeten ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het, maar ging ook al met flink opgeblazen gevoel naar bed, dus misschien wat verkeerds gegeten ofzo
Helemaal niks mis mee om de buurman/verhuurder er over in te lichten, zoiets wat zij doen, doe je met wat gewoon verstand ook niet bij een huisje wat je tijdelijk huurt (en langer ook niet).quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:39 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed het is echt asociaal gedrag. en idd als mensen dit bij mijn huis zouden doen zou ik het ook fijn vinden als ik het van de buren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |