Zullen nog wel 10 posts over gaan komen anders.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de trein die Nattekat morgen gaat nemen reed vandaag nog.
Dus alles gaat goed
Allemaal bangmakerij.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de trein die Nattekat morgen gaat nemen reed vandaag nog.
Dus alles gaat goed
ik neem 2 koffers met weer van hier mee. Als ik daar zuinig mee doen red ik het vastquote:Op maandag 5 januari 2026 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We bewaren ook nog wat voor als jij er bent.
word wakker mensen!!quote:
Wij hebben alleen geen bergenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dit is toch prachtig![]()
[ afbeelding ]
Een heuvelachtig uitlopertje van de Alpenquote:
Dan zit je zeker niet in een code oranje provinciequote:Op maandag 5 januari 2026 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben gewoon zonder problemen naar mijn werk gereden vanochtend en kijk nu uit op een prachtig sneeuwlandschap
Ik wel vermoed ik zo.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zit je zeker niet in een code oranje provincie
ja zo op mijn beeldscherm is het wel mooi jaquote:Op maandag 5 januari 2026 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dit is toch prachtig![]()
[ afbeelding ]
De blinde darm van de alpenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een heuvelachtig uitlopertje van de Alpen
Ik heb net even een uurtje buiten gewandeld, denk dat er hier een centimeter of 4 a 5 ligt inmiddels. Het is nu wel even gestopt met sneeuwen.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Hier is de sneeuw net niet droog. Een stukkie naar het oosten ligt een flink pak, een stukkie naar het westen is het gewoon drab.
Dat wordt glibberen buiten vanavond
Hier blijft het maar gaan en lijkt het wel steeds harder te gaanquote:Op maandag 5 januari 2026 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Hier is de sneeuw net niet droog. Een stukkie naar het oosten ligt een flink pak, een stukkie naar het westen is het gewoon drab.
Dat wordt glibberen buiten vanavond
Lijkt nu toch echt een einde aan te komenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier blijft het maar gaan en lijkt het wel steeds harder te gaannet stond er nog tot 11.00 uur sneeuw op de radar, maar die bui wordt constant aangevuld en inmiddels is het al tot 13.00 uur
ga ik vanmiddag ookquote:Op maandag 5 januari 2026 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van thuis werken is wel dat ik aan de warme chocomel kan zo.
Toch wel zin om zo even een rondje te lopen nu het allemaal nog vers isquote:Op maandag 5 januari 2026 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt nu toch echt een einde aan te komen
Maar het beweegt niet zo snel, dus nog genoeg tijd om het weer aan te vullen.
Zojuist even gedaan na een sneeuwbuiquote:Op maandag 5 januari 2026 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel zin om zo even een rondje te lopen nu het allemaal nog vers is
Ja hier blijft het maar gaan, geen zin om nog een paar uur te wachtenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we er aan
[ link | afbeelding ]
Noodradio gelukkig net binnenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we er aan
[ link | afbeelding ]
Meer thuiswerkenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we er aan
[ link | afbeelding ]
Een elftal?quote:
Lekker rustig hier dan. Zit ik alleen met @bitterbal @Strani @Fogel @Dven @crv (waar ben je eigenlijk buurman?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we er aan
[ link | afbeelding ]
Dat word niks met het tripje Den Haag op zaterdagquote:Op maandag 5 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we er aan
[ link | afbeelding ]
Noot?quote:Op maandag 5 januari 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: de soep uit het noodpakket weer aanvullen.
Aan de andere kant, ik overleef het wel op de drie dagen aan macaroni in m'n vriezer.
Mooi op het randje.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we er aan
[ link | afbeelding ]
Apple Weer app drama queen much:quote:
Ik heb eventueel nog wel een plek voor jequote:Op maandag 5 januari 2026 11:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat word niks met het tripje Den Haag op zaterdag
Ja maar beter bijhouden, anders vriest die onderste laag als ijs op je ruit en dat is kut om schoon te maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Ga zo wel even m'n auto weer sneeuwvrij maken.
Heb het gisteravond niet voor niets gedaan, en nu ga ik het bijhouden ook
Ik weet het. Gisteravond ruim 20 minuten bezig geweestquote:Op maandag 5 januari 2026 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar beter bijhouden, anders vriest die onderste laag als ijs op je ruit en dat is kut om schoon te maken.
Ik moet eerst vanuit Leeuwarden in Den Haag komen met de treinquote:Op maandag 5 januari 2026 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een plek voor je
Nog geen zin gehad om dat luchtbed in m'n woonkamer weer op te ruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |