kloptquote:
verstandig, genoeg drinken met dit weerquote:
Gaan je goede voornemens.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van thuis werken is wel dat ik aan de warme chocomel kan zo.
Afvallen was niet één van mijn goede voornemens.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan je goede voornemens.
Niet eens een voornemen, of ging je meer eten voor je nemen?quote:Op maandag 5 januari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afvallen was niet één van mijn goede voornemens.
tonnetje rond wordenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens een voornemen, of ging je meer eten voor je nemen?
Dat was ik ook niet van planquote:Op maandag 5 januari 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens een voornemen, of ging je meer eten voor je nemen?
Duinrollend.quote:
Hmmm...quote:
quote:
quote:Het wordt in de nacht van maandag op dinsdag ijskoud: de temperatuur daalt naar tussen de -5 en -7 graden, en de gevolgen merken we de volgende dag nog. „We moeten vannacht, maandagavond en dinsdagochtend rekening houden met grote gladheid”,
Dan breekt woensdag aan, en dat wordt een spannende dag. „In de ochtend en middag wordt veel sneeuw verwacht, plaatselijk 5 tot 10 centimeter. Het gaat zorgen voor een heftige verkeersdag, absoluut chaos”
Ja je bent hier net een paar weekjes te laatquote:
Valt allemaal wel mee.quote:
ja de trein die Nattekat morgen gaat nemen reed vandaag nog.quote:
Zullen nog wel 10 posts over gaan komen anders.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de trein die Nattekat morgen gaat nemen reed vandaag nog.
Dus alles gaat goed
Allemaal bangmakerij.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de trein die Nattekat morgen gaat nemen reed vandaag nog.
Dus alles gaat goed
ik neem 2 koffers met weer van hier mee. Als ik daar zuinig mee doen red ik het vastquote:Op maandag 5 januari 2026 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We bewaren ook nog wat voor als jij er bent.
word wakker mensen!!quote:
Wij hebben alleen geen bergenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dit is toch prachtig![]()
[ afbeelding ]
Een heuvelachtig uitlopertje van de Alpenquote:
Dan zit je zeker niet in een code oranje provinciequote:Op maandag 5 januari 2026 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben gewoon zonder problemen naar mijn werk gereden vanochtend en kijk nu uit op een prachtig sneeuwlandschap
Ik wel vermoed ik zo.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zit je zeker niet in een code oranje provincie
ja zo op mijn beeldscherm is het wel mooi jaquote:Op maandag 5 januari 2026 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dit is toch prachtig![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |