Alle trajecten rond Leiden liggen plat behalve die ene die ik moet hebben. Komt wel goed.quote:
ja de NS zal echt rekening houden met een klagende rotkatquote:Op maandag 5 januari 2026 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle trajecten rond Leiden liggen plat behalve die ene die ik moet hebben. Komt wel goed.
Moet je nog wel van en naar het station zien te komenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle trajecten rond Leiden liggen plat behalve die ene die ik moet hebben. Komt wel goed.
Zo, jij bent echt zuur dat ik veilig thuis ben geblevenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de NS zal echt rekening houden met een klagende rotkat
jaquote:Op maandag 5 januari 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo, jij bent echt zuur dat ik veilig thuis ben gebleven
Makkiequote:Op maandag 5 januari 2026 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nog wel van en naar het station zien te komen
Zal het even navragen.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
de mensen van Rijkswaterstaat kunnen het weten
Mogen we daar dan een livestream van ter leedvermaak om te kijken of jij er goed doorheen komquote:Op maandag 5 januari 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Makkie
*kijkt naar buiten waar het flink aan het sneeuwen is*
Makkie
Ik wist zonder te kijken al wie de twee likes warenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen we daar dan een livestream van ter leedvermaak om te kijken of jij er goed doorheen kom
meh en heb ik niet in huis.quote:
gemiste kansquote:
je bent zelfquote:
kloptquote:
verstandig, genoeg drinken met dit weerquote:
Gaan je goede voornemens.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van thuis werken is wel dat ik aan de warme chocomel kan zo.
Afvallen was niet één van mijn goede voornemens.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan je goede voornemens.
Niet eens een voornemen, of ging je meer eten voor je nemen?quote:Op maandag 5 januari 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afvallen was niet één van mijn goede voornemens.
tonnetje rond wordenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens een voornemen, of ging je meer eten voor je nemen?
Dat was ik ook niet van planquote:Op maandag 5 januari 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens een voornemen, of ging je meer eten voor je nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |