spijtig... had zn strijderverhalen wel willen lezen.quote:
Zwaar teleurgesteld.quote:
Morgen nieuwe kansen.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
spijtig... had zn strijderverhalen wel willen lezen.
Busje komt niet zoquote:
ja datquote:
als hij morgen weer sjaak afhaak is dan is mijn hele week vergaltquote:
Toen ik gisteren op de sneeuwradar keek, zag ik het front op zee als regen en zodra het dan op land aankwam, werd het sneeuw. Behalve hier, hier bleef het tot ongeveer de Belgische grens regen.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ligt er weinig bij jullie, hier veel meer.
En wat ik zie komt er nog heel veel bij vandaag
zal de methadonbus ook weg blijven?quote:
Geef hem nou niet extra motivatiequote:Op maandag 5 januari 2026 10:12 schreef Nizno het volgende:
als hij morgen weer sjaak afhaak is dan is mijn hele week vergalt
die heeft ie ook wel zonder mijn vergalde weekquote:
quote:Rond 10.00 uur stond er nog 450 kilometer file, zegt Rijkswaterstaat. Dat is "echt fantastisch" voor het moment van de dag.
Mexicano?quote:Op maandag 5 januari 2026 10:15 schreef dud0r het volgende:
ik heb zin in een warme snack maar ik weet niet wat
de mensen van Rijkswaterstaat kunnen het wetenquote:
vis een optie?quote:
quote:
Een stel levensmoeie tyfusmongolen die hun hand eraf gecobraad hebben heet tegenwoordig "het winterweer".quote:De situatie is overigens niet extreem: de ziekenhuizen kunnen de drukte goed aan. Ook in vergelijking met oudejaarsdag valt het nog mee, zeggen woordvoerders bij Omroep West. Toen leidde het winterweer tot grote drukte in de ziekenhuizen.
Immer verstandigquote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort dingen moet je niet doen idd. de KSC heeft al brokkenpiloten genoeg.
quote:Het is druk bij ziekenhuizen in de regio Den Haag, meldt Omroep West. Op de spoedeisende hulp van het Reinier de Graaf Ziekenhuis in Delft komt de ene na de andere patiënt met een botbreuk binnen. Dat is ook zo bij het HagaZiekenhuis en de ziekenhuizen van HMC in Den Haag. Een arts op de SEH van het Reinier de Graaf Ziekenhuis adviseert om "gewoon lekker binnen te blijven".
Zouden je beter VerstandigeKat kunnen noemenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Immer verstandig
Zag toen ik wakker werd al dat de reistijd een uur zou zijn. Dat heb ik in de ochtend nog nooit meegemaakt
Nu is het wel heel aantrekkelijk om weer af te hakenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat
[..]
als hij morgen weer sjaak afhaak is dan is mijn hele week vergalt
als die rijdenquote:Op maandag 5 januari 2026 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is het wel heel aantrekkelijk om weer af te haken
Maar morgen ga ik met de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |