Te koud voor de poezenbilletjes.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:47 schreef Ama het volgende:
Als ik de deur open doe rent ze snel de keuken in of onder de bank.
Misschien een keer zijn voorbeeld volgenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En zo nu en dan steekt hij ook zijn hele kop in de sneeuw om iets te snuffelen. Gekkerd
Al een paar keer, maar niet vaak.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
"Oranje eindelijk Wereldkampioen voetbal - Trump houdt beker zelf."
Ziek.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt op 1580 of zo
[ afbeelding ]
Je mist er niks aan.quote:
ik zit er nu in...quote:
Vast wel weerquote:Op maandag 5 januari 2026 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lopend is best wel een afstand. Hopelijk rijdt er morgen een bus.
Gaat er een ramp gebeuren?quote:Op maandag 5 januari 2026 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit er nu in...
naja officeel is het een lightrail voertuig ofzo
in de volksmond een tram/rampstadrail
Als ik naar het bos wil moet ik een houten bruggetje over en dat is beetje gevaarlijk emt dit weer.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:05 schreef STING het volgende:
Maar lekker thuis gaan werken vandaag, wel zo even het bos in denk ik, zodra het gestopt is met sneeuwen
Ben je daar nu?quote:
dat soort dingen moet je niet doen idd. de KSC heeft al brokkenpiloten genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik naar het bos wil moet ik een houten bruggetje over en dat is beetje gevaarlijk emt dit weer.
quote:Op maandag 5 januari 2026 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is hij thuisgebleven.
Is het leuk?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al een paar keer, maar niet vaak.
ik zou het doen #yoloquote:Op maandag 5 januari 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik naar het bos wil moet ik een houten bruggetje over en dat is beetje gevaarlijk emt dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |