Ziek.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt op 1580 of zo
[ afbeelding ]
Je mist er niks aan.quote:
ik zit er nu in...quote:
Vast wel weerquote:Op maandag 5 januari 2026 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lopend is best wel een afstand. Hopelijk rijdt er morgen een bus.
Gaat er een ramp gebeuren?quote:Op maandag 5 januari 2026 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit er nu in...
naja officeel is het een lightrail voertuig ofzo
in de volksmond een tram/rampstadrail
Als ik naar het bos wil moet ik een houten bruggetje over en dat is beetje gevaarlijk emt dit weer.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:05 schreef STING het volgende:
Maar lekker thuis gaan werken vandaag, wel zo even het bos in denk ik, zodra het gestopt is met sneeuwen
Ben je daar nu?quote:
dat soort dingen moet je niet doen idd. de KSC heeft al brokkenpiloten genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik naar het bos wil moet ik een houten bruggetje over en dat is beetje gevaarlijk emt dit weer.
quote:Op maandag 5 januari 2026 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is hij thuisgebleven.
Is het leuk?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Al een paar keer, maar niet vaak.
ik zou het doen #yoloquote:Op maandag 5 januari 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik naar het bos wil moet ik een houten bruggetje over en dat is beetje gevaarlijk emt dit weer.
spijtig... had zn strijderverhalen wel willen lezen.quote:
Zwaar teleurgesteld.quote:
Morgen nieuwe kansen.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
spijtig... had zn strijderverhalen wel willen lezen.
Busje komt niet zoquote:
ja datquote:
als hij morgen weer sjaak afhaak is dan is mijn hele week vergaltquote:
Toen ik gisteren op de sneeuwradar keek, zag ik het front op zee als regen en zodra het dan op land aankwam, werd het sneeuw. Behalve hier, hier bleef het tot ongeveer de Belgische grens regen.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ligt er weinig bij jullie, hier veel meer.
En wat ik zie komt er nog heel veel bij vandaag
zal de methadonbus ook weg blijven?quote:
Geef hem nou niet extra motivatiequote:Op maandag 5 januari 2026 10:12 schreef Nizno het volgende:
als hij morgen weer sjaak afhaak is dan is mijn hele week vergalt
die heeft ie ook wel zonder mijn vergalde weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |