Dat kan lopendquote:Op maandag 5 januari 2026 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nope.
Morgen wel, maar dan afspraak in het ziekenhuis.
Hedwig is bang voor deze hoeveelheid sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Silke zal niet opvallen buiten. Als ze naar buiten zou gaan.
Volgens mij heeft Luctor geen hondquote:
Ik las dit te snel en dan is het ook nog waarquote:Op maandag 5 januari 2026 09:24 schreef bitterbal het volgende:
ja trump is gewoon een rasechte narcist
Grotere kans dat die zich vastrijden in de sneeuw inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2026 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal best mee vallen. WIst je dat die loeders twee ton wegen? En dat ligt allemaal onderin. Accu's
Sneeuwland.quote:
Hij is ook wel iets groter natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar vindt de sneeuw met elke wandeling leuker en leuker
Gisteren op een stuk tot bijna zijn buikquote:Op maandag 5 januari 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is ook wel iets groter natuurlijk.Hedwig zakt er bijna volledig in weg nu.
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:47 schreef Ama het volgende:
Als ik de deur open doe rent ze snel de keuken in of onder de bank.
alleen nog zon staart die er boven uit steektquote:Op maandag 5 januari 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is ook wel iets groter natuurlijk.Hedwig zakt er bijna volledig in weg nu.
Zou wel grappig zijn als er een lopend zwart puntje boven het sneeuw uitsteekt haha.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen nog zon staart die er boven uit steekt
Een Snowraptor.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als er een lopend zwart puntje boven het sneeuw uitsteekt haha.
Ook geen kinderachtige hoeveelheid daar dus. Ja beetje kut op de fiets enz maar ziet er wel mooi uit.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gisteren op een stuk tot bijna zijn buik
Nu zelfs onweer erbij.quote:
RIP Zeelandquote:Op maandag 5 januari 2026 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu zelfs onweer erbij.![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Sneeuw met onweer.
Snowthunder. Hadden wij hier eergisteren.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu zelfs onweer erbij.![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Sneeuw met onweer.
Trams! Nog nooit ingezeten.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over Muis: muis is bang om verkeersdeelnemer te zijn in een stad waar ze trams hebben. Ze wordt helemaal loco van het trambelletje
Lopend is best wel een afstand. Hopelijk rijdt er morgen een bus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |