Dan zou ik de mailbox sluiten en buiten een sneeuwpop gaan makenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Opent mailbox.
Mensen hebben een week lang alleen maar weer domme shit uitgevoerd
Ik zou het echt een slechte film vinden als dit een film was.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:58 schreef Recce het volgende:
Die Venezolaanse oppositieleidster die de Nobelprijs heeft gekregen, had 'm moeten weigeren zodat Trump 'm kreeg. Als straf mag ze nu Venezuela niet leiden. Dit is toch om te huilen? De geopolitiek draait nu om het compenseren van het mini-ego van Trump.
[ afbeelding ]
...tenzij het een film over/voor kleuters is, dan is dit het niveau dat je kunt verwachtenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het echt een slechte film vinden als dit een film was.
quote:
Wtfquote:Op maandag 5 januari 2026 08:58 schreef Recce het volgende:
Die Venezolaanse oppositieleidster die de Nobelprijs heeft gekregen, had 'm moeten weigeren zodat Trump 'm kreeg. Als straf mag ze nu Venezuela niet leiden. Dit is toch om te huilen? De geopolitiek draait nu om het compenseren van het mini-ego van Trump.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 januari 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het echt een slechte film vinden als dit een film was.
quote:Door het winterse weer staat er maandagochtend zo'n 690 kilometer file. Volgens Rijkswaterstaat is het de drukste ochtendspits sinds december 2024.
,,Ter vergelijking, in 2025 zagen we geen ochtendspits drukker dan 650 kilometer."
Keek net, was al 800+quote:
En dementquote:Op maandag 5 januari 2026 09:24 schreef bitterbal het volgende:
ja trump is gewoon een rasechte narcist
Gelukkig zijn we ook al hard op weg met Idiocracyquote:Op maandag 5 januari 2026 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje matig dat dat gewoon waarheid is geworden.
Heel Utrecht lijkt wel afgesloten als je die filekaart zietquote:Op maandag 5 januari 2026 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Keek net, was al 800+
Oh, nu inmiddels 519.
Ik ben er mee gestopt op 1580 of zoquote:Op maandag 5 januari 2026 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Dr_Flash ik kwam tot 667 plaatsen.
Vrij letterlijk sneeuwbal effect dusquote:Reparateurs van ProRail die op pad worden gestuurd om wisselstoringen op het spoor te repareren, zijn langer onderweg door het winterse weer. Daardoor duren de problemen op het spoor nog langer. "Zij komen met de auto en hebben te maken met gladheid en files, dus hun aanrijdtijd is langer dan normaal", zegt een woordvoerder van ProRail tegen persbureau ANP.
Ja weet je, je kunt je er druk om maken, je kunt het laten.quote:
Ik kan altijd wel een paar dagen vooruit met eten.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je, je kunt je er druk om maken, je kunt het laten.
Ik hoop wel dat de Picnic morgen komt. En dat het daarna snel voorbij is.
Ik kan als ramptoerist wel genieten van zulke dagenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je, je kunt je er druk om maken, je kunt het laten.
Ik hoop wel dat de Picnic morgen komt. En dat het daarna snel voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |