Wat ligt er weinig bij jullie, hier veel meer.quote:
Gisteren 2x naar de AH geweest voor boodschappen. Het was heel rustig in de winkel.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel een paar dagen vooruit met eten.
En anders zoekf ik gewoon even naar de winkel, dis is hier zo dichtbij
Mooie foto, ontbreekt nog een trein aanquote:
Dat is lastig want die rijden nietquote:Op maandag 5 januari 2026 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie foto, ontbreekt nog een trein aan
Ik zie zo voor me zo'n wagentje op zijn kant liggen in de sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2026 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je, je kunt je er druk om maken, je kunt het laten.
Ik hoop wel dat de Picnic morgen komt. En dat het daarna snel voorbij is.
Er is zelfs code oranje in Zeelandquote:
Dit is überhaupt de eerste dag dat er hier sneeuw valt.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ligt er weinig bij jullie, hier veel meer.
En wat ik zie komt er nog heel veel bij vandaag
Niet alleen daar ook vanaf lwd die kant opquote:Op maandag 5 januari 2026 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
A32 tussen Grou en Akkrum in beide richtingen afgesloten.
RIP Leeuwarden
Verstandig dus dat ik vandaag niet ga sporten.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is zelfs code oranje in Zeelandhier is het maar geel terwijl de sneeuw momenteel met bakken uit de lucht komt
O echt. Hoe raar kan het zijn he.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is überhaupt de eerste dag dat er hier sneeuw valt.
Nou gefeliciteerdquote:Op maandag 5 januari 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier pas vandaag voor het eerst.
Maar hoe kom je dan aan je stapjes?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verstandig dus dat ik vandaag niet ga sporten.
Ja, ik hoorde iedereen al dagen over sneeuw. Maar hier trok het allemaal precies langs.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Hoe raar kan het zijn he.
Hier al een paar dagen sneeuw Ik kan er wel genieten eerlijk gezegd
Hier ook weerquote:Op maandag 5 januari 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zijn nu wel serieus grote vlokken die vallen.
Nope.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet alleen daar ook vanaf lwd die kant op
Moet je ergens zijn?
Ja zo gaat dat lees ook wel eens daar en daar is sneeuw gevallen en dan is hier ook nietsquote:Op maandag 5 januari 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde iedereen al dagen over sneeuw. Maar hier trok het allemaal precies langs.
RIP Zeeland.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het zijn nu wel serieus grote vlokken die vallen.
Silke zal niet opvallen buiten. Als ze naar buiten zou gaan.quote:
Dat zal best mee vallen. WIst je dat die loeders twee ton wegen? En dat ligt allemaal onderin. Accu'squote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie zo voor me zo'n wagentje op zijn kant liggen in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |