laat zitten mop, je hoeft van mij ook helemaal niet naar die foto's te kijken doe wat goed voeltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht van als je straks foto's plaatst bekijk ik ze morgen wel. Ik ben helemaal niet chagrijnig.
trustequote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:11 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga slapen. Zie het morgen allemaal wel.
ben je wel voorzichtig? geen idee hoe het is bij jou maar hier ligt nog wel wat sneeuwresten op de stoepenquote:
mja dat is nog het minste wat je kan verwachten van een nachtje amsterdamquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je wel voorzichtig? geen idee hoe het is bij jou maar hier ligt nog wel wat sneeuwresten op de stoepen
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja dat is nog het minste wat je kan verwachten van een nachtje amsterdam
mja dat is nog het minste wat je kan verwachten van een nachtje amsterdamquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ben je wel voorzichtig? geen idee hoe het is bij jou maar hier ligt nog wel wat sneeuwresten op de stoepen
altijd blijven lachen werkt het bestequote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
kogelwerend vest bij je?
pepperspray bij je?
Dank, hoef ik niet naar buiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het even getest voor jullie.
Het is koud.
Gewoon thuis te mantelzorgenquote:Op maandag 5 januari 2026 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker rustig hier dan. Zit ik alleen met @:bitterbal @:strani @:fogel @:dven @:crv (waar ben je eigenlijk buurman?)
Bol is eigenlijk meestal wel goedkoper, zeker met amazon nu in NL pricematchen ze bijna allesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
bol bestel ik alleen als ik iets snel wil hebben of het echt goedkoper is dan elders...
meestal is het (veel) duurder
Ik heb dat kleedje weggekaaptquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, kreeg net verzendbevestiging, alles wat ik besteld had behalve dat kleedje ... jij zit hierachter he, met je KUTHEMA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |