Bol is eigenlijk meestal wel goedkoper, zeker met amazon nu in NL pricematchen ze bijna allesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
bol bestel ik alleen als ik iets snel wil hebben of het echt goedkoper is dan elders...
meestal is het (veel) duurder
Ik heb dat kleedje weggekaaptquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, kreeg net verzendbevestiging, alles wat ik besteld had behalve dat kleedje ... jij zit hierachter he, met je KUTHEMA
die ervaring heb ik er niet meequote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bol is eigenlijk meestal wel goedkoper, zeker met amazon nu in NL pricematchen ze bijna alles
is zeker lekker fris buiten? ik ben niet meer weggegaan, ik ga zo zelfs mn bed inquote:
Ja ik weet niet wat jij er allemaal besteldquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
die ervaring heb ik er niet mee![]()
maar ligt wellicht aan de producten
overigens is amazon ook gewoon aan het pricematchen
Denk dat je hier wel goed aan hebt gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:39 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed het is echt asociaal gedrag. en idd als mensen dit bij mijn huis zouden doen zou ik het ook fijn vinden als ik het van de buren hoor
O dat is minder mschol, hopelijk geen buikgriepquote:
Jip ik kijk het, via videolandquote:
Ook al, beterschap Floryquote:
ik hoop het, maar ging ook al met flink opgeblazen gevoel naar bed, dus misschien wat verkeerds gegeten ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder mschol, hopelijk geen buikgriep
Daar kan je ook flink beroerd van zijn als je iets verkeerds heb gegetenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het, maar ging ook al met flink opgeblazen gevoel naar bed, dus misschien wat verkeerds gegeten ofzo
Wat heb je gegeten ?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het, maar ging ook al met flink opgeblazen gevoel naar bed, dus misschien wat verkeerds gegeten ofzo
Helemaal niks mis mee om de buurman/verhuurder er over in te lichten, zoiets wat zij doen, doe je met wat gewoon verstand ook niet bij een huisje wat je tijdelijk huurt (en langer ook niet).quote:Op zaterdag 10 januari 2026 02:39 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed het is echt asociaal gedrag. en idd als mensen dit bij mijn huis zouden doen zou ik het ook fijn vinden als ik het van de buren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |