Dat is een van de redenen dat ik bijna nooit zo'n verspakket haal. Te veel werkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe het 'makkelijk' met een verspakketje, straks dus nog alles snijden
Iets van "storingsdienst" of met je kind ?quote:
Joh bestel bij Bol ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze die niet hadden? Dit weekend gevoelstemperatuur -10 en droog. Dat is waarom.
Deze week met de die sneeuw en ook vandaag niets nodig
Ja sommige ben je eerst nog een half uur bezig met alles schoonmaken en snijden en voorbereidenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik bijna nooit zo'n verspakket haal. Te veel werk![]()
![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zelf gekruide kip, met sperzieboontjes en daar giet ik mosterd-honing saus over
Moet morgen even op en neer naar Utrecht ( @dud0r ) spullen ophalen die ik maandag nodig heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iets van "storingsdienst" of met je kind ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Joh bestel bij Bol ofzo.
Voor 21:50 uur besteld, morgen in huis
Gezellig. Ik zal aan je denken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet morgen even op en neer naar Utrecht ( @:dud0r ) spullen ophalen die ik maandag nodig heb.
Hier was alles binnen een dag binnenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt: vandaag besteld en misschien over een week bezorgd
postnl maakt er momenteel een potje van, al 3x pakket naar afhaalpunt onderweg maar elke keer kunnen ze niet bezorgen
t voordeel is dat je geen hele ladingen over gaat houden en de hele week tegen hetzelfde aan moet knagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sommige ben je eerst nog een half uur bezig met alles schoonmaken en snijden en voorbereidenDeze is op zich wel prima, eigenlijk alleen eerst de knoflook en ui snijden en dan kun je de pan aanzetten en tijdens het bakken snijden en telkens erbij gooien
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet morgen even op en neer naar Utrecht ( @:dud0r ) spullen ophalen die ik maandag nodig heb.
Hier ookquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier was alles binnen een dag binnen
Ja dat is het handige er aan, en vaak kun je ook nog wat van je restjes groente erbij gooienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
t voordeel is dat je geen hele ladingen over gaat houden en de hele week tegen hetzelfde aan moet knagen.
Bestel daar ook vaak (last minute) dingen als ik naar nederland ga, tot nu toe altijd de dag erna bezorgdquote:
kippetje in stukjes met carbonara, kaas en spaghetti aglio e olioquote:
Nee, dat doe ik wel vaker nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Lekker!
Nog aardappeltjes of rijst erbij?
Zie dat ik daar al sinds 2007 klant benquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bestel daar ook vaak (last minute) dingen als ik naar nederland ga, tot nu toe altijd de dag erna bezorgd
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
kippetje in stukjes met carbonara, kaas en spaghetti aglio e olio
quote:
Ik had ook wel gekeken maar hij heeft een beetje aparte maten dus veel past niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Joh bestel bij Bol ofzo.
Voor 21:50 uur besteld, morgen in huis
Zo een portie van de kerrie sperzieboontjes gehakt ovenschotel opwarmenquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo een portie van de kerrie sperzieboontjes gehakt ovenschotel opwarmen
Je hebt grmbl@hotmail.com pas in 2007 aangemaakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat ik daar al sinds 2007 klant benAlthans verder kan ik niet in mijn mail terugzoeken, grote kans dat ik daarvoor nog met een ander mailadres bestelde
Gister erg lekker iig, dus straks zal het ook wel lekker zijnquote:
Net als degene die het gemaakt heeftquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister erg lekker iig, dus straks zal het ook wel lekker zijn
quote:
Tebbie besteld?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:42 schreef dud0r het volgende:
Door al dat gepraat over bol heb ik daar ook maar wat besteld
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:42 schreef dud0r het volgende:
Door al dat gepraat over bol heb ik daar ook maar wat besteld
Spawn compendium 1quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Rode kool, aardappeltjes en gehaktballen
En wat erbij?quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelling bij HEMA is onderweg.
LEGO. Ik moet nog even wachten maar gelukkig is mijn lijst met de nieuwe sets ook nog best kort. Denk dat ik het in maart maar bestel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vanmiddag al wat dingen in mijn Bol-winkelwagen gestopt. Nu ook maar besteld...
Wat kunnen jullie vast wel raden
Niks spannends. Twee roze shirtjes om onder truien en vestjes te dragen. En chocola.quote:
Ik heb vooral sets gekocht die nu in de sale zitten. Heb even vluchtig naar nieuwe sets gekeken, maar nog niet iets gezien van die moet ik echt hebben...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
LEGO. Ik moet nog even wachten maar gelukkig is mijn lijst met de nieuwe sets ook nog best kort. Denk dat ik het in maart maar bestel.
Chocolade voor onder je shirtje?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks spannends. Twee roze shirtjes om onder truien en vestjes te dragen. En chocola.
Neuh er komt ondertussen toch al chocoladevla uit de tetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade voor onder je shirtje?
Ze wil gewassen worden of jij moet van haar zelf douchenquote:
Ja het grootste wat ik wil hebben van de nieuwe dingen is dat Japanse ding voor aan de muur:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb vooral sets gekocht die nu in de sale zitten. Heb even vluchtig naar nieuwe sets gekeken, maar nog niet iets gezien van die moet ik echt hebben...
Denk dat ze een hartverzakking krijgt als ik de douche aanzet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze wil gewassen worden of jij moet van haar zelf douchen
hmmmfquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het grootste wat ik wil hebben van de nieuwe dingen is dat Japanse ding voor aan de muur:
https://www.lego.com/nl-n(...)ssom-landscape-31218
Volgens mij is in maart deze ook uit dus kan die er ook bij (poppetje gaat in de kast want lelijk):
https://www.lego.com/nl-nl/product/sallys-flowerpot-43288
En deze wil ik nog:
https://www.lego.com/nl-nl/product/flowering-cactus-11509
Die van Nightmare Before Christmas is wel duur in verhouding met het aantal steentjes 😐 maar ja moet hem toch hebben.
Zat ik ook nog naar te kijken ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hmmmf
https://www.lego.com/nl-nl/product/bugs-bunny-40920
Die is toch best cool
50 valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:11 schreef Ama het volgende:
Maar denk dat ik wacht tot die bloempot van Sally in de sale is ergens. Ik vind hem eigenlijk wel echt te duur voor de normale prijs.
12 cent per stukje nu bij bol, relatief veel volgens mijquote:
Ik zag nog niet echt iets van Harry Potter wat ik echt wilde hebben, Ja dat monsterboek heb ik natuurlijk alquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:14 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Ohja het monsterboek ook nog maar jaar is nog lang zat.
Ik zag online ook een shirt en die hadden ze niet in de winkel. Maar ik heb verder niets nodig.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:03 schreef CherryLips het volgende:
En morgen in de winkel kijken of ze m'n beha's hebben want die waren online uitverkocht. En de shirts die ik nu had besteld hadden ze weer niet in de winkel.
Ja het valt een beetje tegen wat dit jaar tot nu toe is uitgekomen. Maar goed wel beter voor de bankrekening haha.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag nog niet echt iets van Harry Potter wat ik echt wilde hebben, Ja dat monsterboek heb ik natuurlijk al
Ik vind hem vergeleken met andere setjes wel vrij prijzig maar komt vast wel een keer ergens een aanbieding dit jaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
12 cent per stukje nu bij bol, relatief veel volgens mij
Blijft een merkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
12 cent per stukje nu bij bol, relatief veel volgens mij
Noooooquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:28 schreef essnhills het volgende:
Frisjes buiten
En het sneeuwt
Er ligt nu een poederlaagje overal
Jawelquote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt grmbl@hotmail.com pas in 2007 aangemaakt?
Een portie patat met 1 snack is toch geen maaltijdquote:
Zet aanquote:
Ze ligt inmiddels gezellig bij mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een portie patat met 1 snack is toch geen maaltijd
[..]
Zet aan
Hier nog niks gelukkig.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:28 schreef essnhills het volgende:
Frisjes buiten
En het sneeuwt
Er ligt nu een poederlaagje overal
Patat met mayo, 2 frikadellen met mayo en curry.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een portie patat met 1 snack is toch geen maaltijd
[..]
Zet aan
Bij mij zijn ze nog niet eens begonnen met inpakken, KUTHEMAquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelling bij HEMA is onderweg.
Bom erop.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nog niet eens begonnen met inpakken, KUTHEMA
Ooooohquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Patat met mayo, 2 frikadellen met mayo en curry.
Nou nou.quote:
En waar zijn je groentjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Patat met mayo, 2 frikadellen met mayo en curry.
hier niet gelukkig. Maar goed, het is af te wachten hoe we er morgen aan toe zijn met z'n allen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel
Ik was net 2 seconden buiten om iets weg te gooien
Met eigen ogen gezien
Dan weet je in ieder geval zeker dat het niet meer komtquote:
Zodra ik heb opgeruimdquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer moet ik dan over de vloer komen om die pot te inspecteren?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:38 schreef LTVDK het volgende:
De piri piri was erg smakelijk vandaagNu lekker kopje thee en after eight erbij
Waarom zou je daar geen groentjes bij etenquote:
Oke is goed. Dan hoor ik wel wanneer dat is.quote:
En de Top Gear Afrika Special.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen de finale van Masked Singer...
Heb je al een idee wie het isquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen de finale van Masked Singer...
Eind 2029 ergensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je daar geen groentjes bij eten
Als ik patat maak doe ik er gewoon groenten bij koken.
[..]
Oke is goed. Dan hoor ik wel wanneer dat is.
Die met Oliver?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En de Top Gear Afrika Special.
Er zitten er nog 4 in.quote:
Nee, ze gaan op zoek naar de oorsprong van de Nijlquote:
Dat is toch al Grand Tour?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ze gaan op zoek naar de oorsprong van de Nijl
Nee zeker nietquote:
Mss leuk om dat eens met de Schipbeek of de Berkel te doen of zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ze gaan op zoek naar de oorsprong van de Nijl
Oude wagens kopen en ervoor gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mss leuk om dat eens met de Schipbeek of de Berkel te doen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |