Zo een portie van de kerrie sperzieboontjes gehakt ovenschotel opwarmenquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo een portie van de kerrie sperzieboontjes gehakt ovenschotel opwarmen
Je hebt grmbl@hotmail.com pas in 2007 aangemaakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat ik daar al sinds 2007 klant benAlthans verder kan ik niet in mijn mail terugzoeken, grote kans dat ik daarvoor nog met een ander mailadres bestelde
Gister erg lekker iig, dus straks zal het ook wel lekker zijnquote:
Net als degene die het gemaakt heeftquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister erg lekker iig, dus straks zal het ook wel lekker zijn
quote:
Tebbie besteld?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:42 schreef dud0r het volgende:
Door al dat gepraat over bol heb ik daar ook maar wat besteld
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:42 schreef dud0r het volgende:
Door al dat gepraat over bol heb ik daar ook maar wat besteld
Spawn compendium 1quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Rode kool, aardappeltjes en gehaktballen
En wat erbij?quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelling bij HEMA is onderweg.
LEGO. Ik moet nog even wachten maar gelukkig is mijn lijst met de nieuwe sets ook nog best kort. Denk dat ik het in maart maar bestel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vanmiddag al wat dingen in mijn Bol-winkelwagen gestopt. Nu ook maar besteld...
Wat kunnen jullie vast wel raden
Niks spannends. Twee roze shirtjes om onder truien en vestjes te dragen. En chocola.quote:
Ik heb vooral sets gekocht die nu in de sale zitten. Heb even vluchtig naar nieuwe sets gekeken, maar nog niet iets gezien van die moet ik echt hebben...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
LEGO. Ik moet nog even wachten maar gelukkig is mijn lijst met de nieuwe sets ook nog best kort. Denk dat ik het in maart maar bestel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |