Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Mooi toch?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
mijn cursor verdwijnt in invoerveld, is er een bug op forum?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
PuntI'm surrounded by morons!
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
111I'm surrounded by morons!
![]()
Uh ohI'm surrounded by morons!
![]()
GezelligI'm surrounded by morons!
neeMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-01-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Daar is het nog kouder en ontdooit hij nietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft hij die in een boze bui door het raam gegooid?![]()
![]()
Moet zijn koelkast ontdooit worden? En dat moet om 4 uur 's nachts?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 04:21 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Daar is het nog kouder en ontdooit hij niet![]()
Jawel hoor. Je hebt heel veel punten gepakt alweer.Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Sommigen klagen als andere mensen ze niets gunnen, maar zelf iets gunnen ho maarquote:Op vrijdag 9 januari 2026 04:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Jawel hoor. Je hebt heel veel punten gepakt alweer.![]()
Ik ga gewoon weer bolken, kijken hoever ik kom.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Er zou veel sneeuw vallen in het noorden. Maar dat valt hier erg mee. Gelukkig. Het waait wel behoorlijk.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja.quote:
De vergadering een kwartier vantevoren starten, vervolgens camera uit en net doen alsof je druk bezig bent en geen tijd meer hebt om 'aan te haken'.Geduld
(zelfst. naamw.)
wat heb je gemakt tot 4 00 ? toch geslapen betje?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 05:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
De vergadering een kwartier vantevoren starten, vervolgens camera uit en net doen alsof je druk bezig bent en geen tijd om 'aan te haken'.![]()
Als een baas!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 05:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
De vergadering een kwartier vantevoren starten, vervolgens camera uit en net doen alsof je druk bezig bent en geen tijd meer hebt om 'aan te haken'.![]()
bolk.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 09-01-2026 05:33:37 ]Geduld
(zelfst. naamw.)
loserquote:SomethingUnholy initiated an attack against therealdevzero
...
therealdevzero fired 10 rounds of his Qsz-92 hitting SomethingUnholy in the Groin for 437
SomethingUnholy lost to therealdevzero![]()
![]()
ik heb het even voor je overgenomen, maar lust nu wel een bakkie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb het even voor je overgenomen, maar lust nu wel een bakkie
* gebrokenglas schenkt koffie in.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Hoe is het weer bij jou?
Hier valt het wel mee nog.Geduld
(zelfst. naamw.)
iets sneeuw weg, wel dooi. Verder aan we het zien, de storm lijkt wat zuidelijker te gaan dus gok dat er een mix van regen en natte sneeuw komt bij mij maar moet werken vandaag dus zal er weinig van mee krijgenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik was wéér in slaap gevallen.![]()
Dat wordt niks zo, met de punten.
Oeps, een zelfbolk ook nog.Geduld
(zelfst. naamw.)
Morguh UNquote:morguh GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gister toch weer te fanatiek geweest, dit keer de arm(e) spieren
wel gister jaarabbo afgesloten. Dinsdag eerste afspraak personal trainer, maten opnemen, conditietest (waarschijnlijk) en trainingsschema maken
Ja, dat blijf je de eerste keren ook houden, lamme spieren. Dat komt vanzelf wel goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
gister toch weer te fanatiek geweest, dit keer de arm(e) spieren
wel gister jaarabbo afgesloten. Dinsdag eerste afspraak personal trainer, maten opnemen, conditietest (waarschijnlijk) en trainingsschema maken
Leuk man, dat je dit oppakt.
Geduld
(zelfst. naamw.)
ja zal ook wel, dat lichaam zal wel denken "User, wtf doe je met mij.."
maar idd, als het lichaam dit gewend is dan kan ik een stapje verder, ik zie het iig wel zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Na sporten heb je juist weer heel veel energie.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
klopt, al train ik in de avonden, maar een douche daarna en rust in bed is ook wel lekker
voor nu de bank op, vrouwlief is er uit, straks weer werken
O lekker dank je welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke.
* gebrokenglas schenkt nogmaals in.
[ afbeelding ]
* gebrokenglas schenkt het restantje overgebleven koffie in voor DJMO
Geduld
(zelfst. naamw.)
Scoreoverzicht...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14+------------+--------------+----------+
| datum | gebrokenglas | mario390 |
+------------+--------------+----------+
| 2026-01-01 | 72 | 110 |
| 2026-01-02 | 73 | 65 |
| 2026-01-03 | 153 | 70 |
| 2026-01-04 | 110 | 85 |
| 2026-01-05 | 152 | 91 |
| 2026-01-06 | 86 | 130 |
| 2026-01-07 | 124 | 157 |
| 2026-01-08 | 87 | 142 |
| 2026-01-09 | 51 | 119 |
+------------+--------------+----------+
9 rows in set (0.015 sec)Geduld
(zelfst. naamw.)
Als ik kijk naar de stats is er vananacht ook amper gebolktquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Scoreoverzicht...
[ code verwijderd ]
Nouja, ik zie wel hoever ik ga komen vandaag.
bolk!Geduld
(zelfst. naamw.)
Ach ja vandaag weer een dagquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, ik zie wel hoever ik ga komen vandaag.
bolk!
Eens kijken of ik de 2000 punten kan halen vandaag
You go Dotquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja vandaag weer een dag
Eens kijken of ik de 2000 punten kan halen vandaag
Geduld
(zelfst. naamw.)
Gaan we samen de strijd aan dusquote:![]()
![]()
![]()
...... mij niet bolken na deze post dan zal ik jou ook niet bolken oke
Oeh.... de verleiding om een Dotbolk te plaatsen is .....
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja en n u heb je pecht nu heb je de Dotbolkt GG over je afgeroepenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh.... de verleiding om een Dotbolk te plaatsen is .....
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:28 schreef mario390 het volgende:
fijne samenwerking maar ik gaa vannacht weer op 2
Geduld
(zelfst. naamw.)
WIe heeft jou dan gehackt, ineens een perfecte Nederlandse zin?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:28 schreef mario390 het volgende:
fijne samenwerking maar ik gaa vannacht weer op 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-01-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
* gebrokenglas doet keiharde GGbolks terug....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en n u heb je pecht nu heb je de Dotbolkt GG over je afgeroepen
Geduld
(zelfst. naamw.)
Is dit nu samenwerken elkaar bolkuhh dan zijn we bolkcollega'squote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet keiharde GGbolks terug....![]()
![]()
Ik moet de hele dag werken, Mario. Dan kan ik maar af en toe bolken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heb je gedachht je halt me niet? heb je nu al 60 puntenGeduld
(zelfst. naamw.)
Blijf jij nu eeuwig en altijd zeuren en zeiken om puntenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heb je gedachht je halt me niet? heb je nu al 60 punten
Je haalt zelf makkelijk punten in de nacht niemand die je tegenhoudt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is niet zeuren, hij zei hij halt me niet einquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf jij nu eeuwig en altijd zeuren en zeiken om punten
Je haalt zelf makkelijk punten in de nacht niemand die je tegenhoudt.![]()
Je zeurt wel, steeds als hij punten pakt of je inhaaltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet zeuren, hij zei hij halt me niet ein
Maar dat je zelf een hoop punten pakt dat zie je niet
Stop met dit spel als je er niet tegen kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:U bolkt u zelfquote:
Maar lekker een bakkie gaat er wel inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mmmm je bent wel aan het verwennen vanmorgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmmm je bent wel aan het verwennen vanmorgen
Geduld
(zelfst. naamw.)
Dat komt ervanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:37 schreef mario390 het volgende:
ik zeg overhaupt niks meer , elke wort wat ik zeg is teveel werd als zeuren uitgelegd![]()
![]()
Ja, we kunnen de deur niet uit vanwege het slechte weer, dus dan pakken we een extra bakkie koffie
Geduld
(zelfst. naamw.)
ALs je nu eens niets over punten zegt of te veel mekkert over het feit dt GGhier is, hoe laat hij moet werken en hoe hij kan bolken als hij moet werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:37 schreef mario390 het volgende:
ik zeg overhaupt niks meer , elke wort wat ik zeg is teveel werd als zeuren uitgelegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, we kunnen de deur niet uit vanwege het slechte weer, dus dan pakken we een extra bakkie koffie
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik zal er straks toch door heen moetenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, we kunnen de deur niet uit vanwege het slechte weer, dus dan pakken we een extra bakkie koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TotGod
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Het heeft hier flink gedooid zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zullen wel omgaan vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar tegen dooi kan je niets doen dan zakken ze toch inquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze leunen tegen de muur, en ik heb ze gisteren nog flink verstevigd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteindelijk natuurlijk wel, maar ze zijn lekker mollig gemaakt en ze leunen tegen de muur, dus kunnen ze wel iets aan dooi overleven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar tegen dooi kan je niets doen dan zakken ze toch in
ff gekeken en ze staan er nog.
Het is hier idd ook erg dooi. Ik snap niet waarom er besloten is dat de scholen vandaag weer dicht blijven.![]()
Was loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onee, in vergelijking met jou is er niets aan de hand.quote:Code oranje, ToT. Sneeuwjacht en koud....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:14 schreef ToT het volgende:
Ik snap niet waarom er besloten is dat de scholen vandaag weer dicht blijven.
Koffie? Ik vind dat het tijd wordt voor een bakkie.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Hehe joh maakt niet uit, ff je ei kwijt kunnen is altijd wel fijn!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, in vergelijking met jou is er niets aan de hand.
[ afbeelding ]
Ow inderdaad, ik ga hier ook ff een bakkie pakken zo!![]()
![]()
Wat een ander ook heeft, wat een ander ook voeltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, in vergelijking met jou is er niets aan de hand.
[ afbeelding ]
De pijn, verdriet of problemen van jezelf zijn daardoor niet minder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer tijd om punten te pakken, als gaat dat nu even niet lukken ben ik bangquote:
Ik probeer hier zoveel mogelijk te zijn. Dat gaat niet helemaal lukken natuurlijk, maar het is vrijdag, doorgaans een erg rustige dag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer tijd om punten te pakken, als gaat dat nu even niet lukken ben ik bangAls het echt belangrijk is mailen ze wel opnieuw.quote:
Geduld
(zelfst. naamw.)
Gaan jullie ook de hele dag de live stream van NOS volgen over het winterweer?Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik heb geeneens tv meer. Heb momenteel nog wel Netflix.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan jullie ook de hele dag de live stream van NOS volgen over het winterweer?![]()
![]()
Ik kijk via de website.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geeneens tv meer. Heb momenteel nog wel Netflix.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik moet er straks weer even door naar de fysioquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik probeer hier zoveel mogelijk te zijn. Dat gaat niet helemaal lukken natuurlijk, maar het is vrijdag, doorgaans een erg rustige dag.
[..]
Als het echt belangrijk is mailen ze wel opnieuw.![]()
Dan maar gelijk boodschappen doen
En dan ga ik een grote pan groente kippensoep voor de overbuurtjes maken
Een goede vriend van haar ligt op sterven en haar eigen man is gisteren een arts bij geweest, een saturatie van nog maar 83 bijna tegen een opname aan
Ze zit nu al vanaf 5 uur in het ziekenhuis bij die stervende vriend
Dus ik zeg net tegen haar maak wel en lekkere pan soep voor juliieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pfff. Dan is alles zo betrekkelijk en relatief....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er straks weer even door naar de fysio
Dan maar gelijk boodschappen doen
En dan ga ik een grote pan groente kippensoep voor de overbuurtjes maken
Een goede vriend van haar ligt op sterven en haar eigen man is gisteren een arts bij geweest, een saturatie van nog maar 83 bijna tegen een opname aan
Ze zit nu al vanaf 5 uur in het ziekenhuis bij die stervende vriend
Dus ik zeg net tegen haar maak wel en lekkere pan soep voor juliie![]()
Supertof dat je dat doet...
Geduld
(zelfst. naamw.)
Wist niet eens dat dat er op was, maar nee ga ik niet volgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan jullie ook de hele dag de live stream van NOS volgen over het winterweer?
Ik zie wel wat er gebeurd als ik naar buiten kijken wat ik zie id dat de sneeuwhier achter het huis bijna weg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is dat. Er is ook amper wat te melden. Wat ongelukken her en der.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat er op was, maar nee ga ik niet volgen.
Ik zie wel wat er gebeurd als ik naar buiten kijken wat ik zie id dat de sneeuwhier achter het huis bijna weg isGeduld
(zelfst. naamw.)
Zeker!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff. Dan is alles zo betrekkelijk en relatief....![]()
Supertof dat je dat doet...![]()
![]()
Livestream op NOS?
Nah, ik ga lekker met mijn muzieklessen verder en een lading patronen maken voor de wedstrijden de komende tijd.
Mogge![]()
![]()
Tja als het toch dooi is, is het allemaal ook niet zo spannend. Zoals gezegd vind ik het raar dat Mini-ToT z'n school vandaag gesloten is. Niet dat ik er over klaag of zo; ik vind het prima met hem hier in huis, zeker nu dat die Aziatische dame weg is; even een paar dagen met z'n tweetjes hier voor hij weer naar zijn moeder gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat. Er is ook amper wat te melden. Wat ongelukken her en der.![]()
Môgguh!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Livestream op NOS?
Nah, ik ga lekker met mijn muzieklessen verder en een lading patronen maken voor de wedstrijden de komende tijd.
Mogge
Bekijk deze YouTube-video
Althans dat is toch een shoebill in je UI?![]()
![]()
Niet meer dan normaal om iemand te helpenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff. Dan is alles zo betrekkelijk en relatief....![]()
Supertof dat je dat doet...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Môgguh!
Althans dat is toch een shoebill in je UI?![]()
![]()
Mooie roep van die vogel. In Burger's Zoo zitten ook een paar screaming piha's in dat tropische gedeelte. Prachtig om te horen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Môgguh!
Althans dat is toch een shoebill in je UI?Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja dat laatste is dan wat minder ongelukken bahquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat. Er is ook amper wat te melden. Wat ongelukken her en der.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Sodequote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Livestream op NOS?
Mogge
Zo stond ik een paar dagen op het platte dak van de overburen omdat de bejaarde buurman boven hen voor de jaarwisseling vreselijk ziek was en hij dagenlang niet meer gezien was, de lampen al dagenlang niet meer aan geweest zijn en zijn telefoon uit staat. Ik wilde kijken of hij niet dood op de bank lag of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal om iemand te helpen
Nu achteraf blijkt hij in het ziekenhuis te liggen, maar de telefoon staat nog steeds uit. Lijkt alsof het echt wel ernstig is, of de telefoon is thuis blijven liggen en hij ligt nu gewoon aan te sterken voor hij weer naar huis mag.![]()
Wel tof dat je dit doet, een beetje op elkaar letten is nooit verkeerd..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo stond ik een paar dagen op het platte dak van de overburen omdat de bejaarde buurman boven hen voor de jaarwisseling vreselijk ziek was en hij dagenlang niet meer gezien was, de lampen al dagenlang niet meer aan geweest zijn en zijn telefoon uit staat. Ik wilde kijken of hij niet dood op de bank lag of zo.
Nu achteraf blijkt hij in het ziekenhuis te liggen, maar de telefoon staat nog steeds uit. Lijkt alsof het echt wel ernstig is, of de telefoon is thuis blijven liggen en hij ligt nu gewoon aan te sterken voor hij weer naar huis mag.
Misschien kan je hem opzoeken in het ziekenhuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat ik inderdaad ook aan te denken. Ik weet niet zeker in welk ziekenhuis hij ligt, en als is rond bel of ze wel mogen bevestigen dat hij daar ligt i.v.m. privacy?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel tof dat je dit doet, een beetje op elkaar letten is nooit verkeerd..
Misschien kan je hem opzoeken in het ziekenhuis![]()
Je kan gewoon naar het ziekenhuis gaan en vragen welke kamer iemand ligt?
Of kan dat niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's ook waar. Het is wel een redelijk ritje naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis en ik weet niet zeker of hij daar wel ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Je kan gewoon naar het ziekenhuis gaan en vragen welke kamer iemand ligt?
Of kan dat niet meer
Ik kan eerst ff een telefoontje wagen.![]()
Kan je altijd even doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wees blijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blub blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goh, Mini-ToT is genderfluïde!
"Ik ben een meneer! Ik ben een mevrouw! Ik ben een meneer! Ik ben een mevrouw!"
Stunning and brave of zo!
![]()
![]()
Ik denk dat ik eens naar Urk moet
Beetje observeren hihiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
![]()
Wat wil je in Urk gaan doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat ik eens naar Urk moet
Beetje observeren hihi![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Daarvoor hoef je niet heel ver de grens over hoor. Kan je ook in Zeeland en omgeving Gorinchemquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Juistquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet heel ver de grens over hoor. Kan je ook in Zeeland en omgeving GorinchemWerewolf
In de dorpjes bij Middelburg zie je minder ouderwetse klederdracht, maar hun opvattingen zijn nog wel van dik 100 jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet heel ver de grens over hoor. Kan je ook in Zeeland en omgeving Gorinchem![]()
Maar dat ik over Urk droomde is wel raarWerewolf
1x in Urk geweest. Er waren duizend, miljoen viskramen. Voor de rest gewoon een dorp.Trotste mama van Ambar
Natte droom?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar dat ik over Urk droomde is wel raarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee holebi gerelateerd met geweld en heel veel zwarte kousenquote:
HallelujaWerewolf
Holebi?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee holebi gerelateerd met geweld en heel veel zwarte kousen
HallelujaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja er is 1 aardig straatje met wat terrasjes, that's it. En af en toe een verdwaald persoon in klederdracht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
1x in Urk geweest. Er waren duizend, miljoen viskramen. Voor de rest gewoon een dorp.![]()
Schokland en museum was iets leuker, maar voor de rest blijft het de noordoostpolderquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er is 1 aardig straatje met wat terrasjes, that's it. En af en toe een verdwaald persoon in klederdracht.Trotste mama van Ambar
Maar goed, in je droom zaten conservatieve Urkenezen / Urkelingen / Urkeriërs dus mensen in elkaar te beuken die niet 100% heteroseksueel waren?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: