quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmmm je bent wel aan het verwennen vanmorgen
Dat komt ervanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:37 schreef mario390 het volgende:
ik zeg overhaupt niks meer , elke wort wat ik zeg is teveel werd als zeuren uitgelegd
ALs je nu eens niets over punten zegt of te veel mekkert over het feit dt GGhier is, hoe laat hij moet werken en hoe hij kan bolken als hij moet werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:37 schreef mario390 het volgende:
ik zeg overhaupt niks meer , elke wort wat ik zeg is teveel werd als zeuren uitgelegd
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, we kunnen de deur niet uit vanwege het slechte weer, dus dan pakken we een extra bakkie koffie
Ik zal er straks toch door heen moetenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, we kunnen de deur niet uit vanwege het slechte weer, dus dan pakken we een extra bakkie koffie
Maar tegen dooi kan je niets doen dan zakken ze toch inquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze leunen tegen de muur, en ik heb ze gisteren nog flink verstevigd.
Uiteindelijk natuurlijk wel, maar ze zijn lekker mollig gemaakt en ze leunen tegen de muur, dus kunnen ze wel iets aan dooi overleven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar tegen dooi kan je niets doen dan zakken ze toch in
Was loos?quote:
Onee, in vergelijking met jou is er niets aan de hand.quote:
Code oranje, ToT. Sneeuwjacht en koud....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:14 schreef ToT het volgende:
Ik snap niet waarom er besloten is dat de scholen vandaag weer dicht blijven.
Hehe joh maakt niet uit, ff je ei kwijt kunnen is altijd wel fijn!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, in vergelijking met jou is er niets aan de hand.
Koffie? Ik vind dat het tijd wordt voor een bakkie.
[ afbeelding ]
Wat een ander ook heeft, wat een ander ook voeltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, in vergelijking met jou is er niets aan de hand.
Koffie? Ik vind dat het tijd wordt voor een bakkie.
[ afbeelding ]
Meer tijd om punten te pakken, als gaat dat nu even niet lukken ben ik bangquote:
Ik probeer hier zoveel mogelijk te zijn. Dat gaat niet helemaal lukken natuurlijk, maar het is vrijdag, doorgaans een erg rustige dag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer tijd om punten te pakken, als gaat dat nu even niet lukken ben ik bang
Als het echt belangrijk is mailen ze wel opnieuw.quote:
Ik heb geeneens tv meer. Heb momenteel nog wel Netflix.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan jullie ook de hele dag de live stream van NOS volgen over het winterweer?
Ik kijk via de website.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geeneens tv meer. Heb momenteel nog wel Netflix.
Ik moet er straks weer even door naar de fysioquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik probeer hier zoveel mogelijk te zijn. Dat gaat niet helemaal lukken natuurlijk, maar het is vrijdag, doorgaans een erg rustige dag.
[..]
Als het echt belangrijk is mailen ze wel opnieuw.![]()
Pfff. Dan is alles zo betrekkelijk en relatief....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er straks weer even door naar de fysio
Dan maar gelijk boodschappen doen
En dan ga ik een grote pan groente kippensoep voor de overbuurtjes maken
Een goede vriend van haar ligt op sterven en haar eigen man is gisteren een arts bij geweest, een saturatie van nog maar 83 bijna tegen een opname aan
Ze zit nu al vanaf 5 uur in het ziekenhuis bij die stervende vriend
Dus ik zeg net tegen haar maak wel en lekkere pan soep voor juliie
Wist niet eens dat dat er op was, maar nee ga ik niet volgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan jullie ook de hele dag de live stream van NOS volgen over het winterweer?
Zo is dat. Er is ook amper wat te melden. Wat ongelukken her en der.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat er op was, maar nee ga ik niet volgen.
Ik zie wel wat er gebeurd als ik naar buiten kijken wat ik zie id dat de sneeuwhier achter het huis bijna weg is
Zeker!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff. Dan is alles zo betrekkelijk en relatief....![]()
Supertof dat je dat doet...
Tja als het toch dooi is, is het allemaal ook niet zo spannend. Zoals gezegd vind ik het raar dat Mini-ToT z'n school vandaag gesloten is. Niet dat ik er over klaag of zo; ik vind het prima met hem hier in huis, zeker nu dat die Aziatische dame weg is; even een paar dagen met z'n tweetjes hier voor hij weer naar zijn moeder gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat. Er is ook amper wat te melden. Wat ongelukken her en der.
Môgguh!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Livestream op NOS?
Nah, ik ga lekker met mijn muzieklessen verder en een lading patronen maken voor de wedstrijden de komende tijd.
Mogge
Niet meer dan normaal om iemand te helpenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff. Dan is alles zo betrekkelijk en relatief....![]()
Supertof dat je dat doet...
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Môgguh!
Bekijk deze YouTube-video
Althans dat is toch een shoebill in je UI?
Mooie roep van die vogel. In Burger's Zoo zitten ook een paar screaming piha's in dat tropische gedeelte. Prachtig om te horen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Môgguh!
Bekijk deze YouTube-video
Althans dat is toch een shoebill in je UI?
Ja dat laatste is dan wat minder ongelukken bahquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat. Er is ook amper wat te melden. Wat ongelukken her en der.
Morguh Sodequote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Livestream op NOS?
Nah, ik ga lekker met mijn muzieklessen verder en een lading patronen maken voor de wedstrijden de komende tijd.
Mogge
Zo stond ik een paar dagen op het platte dak van de overburen omdat de bejaarde buurman boven hen voor de jaarwisseling vreselijk ziek was en hij dagenlang niet meer gezien was, de lampen al dagenlang niet meer aan geweest zijn en zijn telefoon uit staat. Ik wilde kijken of hij niet dood op de bank lag of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal om iemand te helpen
Wel tof dat je dit doet, een beetje op elkaar letten is nooit verkeerd..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo stond ik een paar dagen op het platte dak van de overburen omdat de bejaarde buurman boven hen voor de jaarwisseling vreselijk ziek was en hij dagenlang niet meer gezien was, de lampen al dagenlang niet meer aan geweest zijn en zijn telefoon uit staat. Ik wilde kijken of hij niet dood op de bank lag of zo.
Nu achteraf blijkt hij in het ziekenhuis te liggen, maar de telefoon staat nog steeds uit. Lijkt alsof het echt wel ernstig is, of de telefoon is thuis blijven liggen en hij ligt nu gewoon aan te sterken voor hij weer naar huis mag.
Zat ik inderdaad ook aan te denken. Ik weet niet zeker in welk ziekenhuis hij ligt, en als is rond bel of ze wel mogen bevestigen dat hij daar ligt i.v.m. privacy?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel tof dat je dit doet, een beetje op elkaar letten is nooit verkeerd..
Misschien kan je hem opzoeken in het ziekenhuis
Da's ook waar. Het is wel een redelijk ritje naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis en ik weet niet zeker of hij daar wel ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Je kan gewoon naar het ziekenhuis gaan en vragen welke kamer iemand ligt?
Of kan dat niet meer
Wat wil je in Urk gaan doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat ik eens naar Urk moet
Beetje observeren hihi
Daarvoor hoef je niet heel ver de grens over hoor. Kan je ook in Zeeland en omgeving Gorinchemquote:
Juistquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet heel ver de grens over hoor. Kan je ook in Zeeland en omgeving Gorinchem
In de dorpjes bij Middelburg zie je minder ouderwetse klederdracht, maar hun opvattingen zijn nog wel van dik 100 jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet heel ver de grens over hoor. Kan je ook in Zeeland en omgeving Gorinchem
Natte droom?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar dat ik over Urk droomde is wel raar
Nee holebi gerelateerd met geweld en heel veel zwarte kousenquote:
Holebi?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee holebi gerelateerd met geweld en heel veel zwarte kousen
Halleluja
Ja er is 1 aardig straatje met wat terrasjes, that's it. En af en toe een verdwaald persoon in klederdracht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
1x in Urk geweest. Er waren duizend, miljoen viskramen. Voor de rest gewoon een dorp.
Schokland en museum was iets leuker, maar voor de rest blijft het de noordoostpolderquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er is 1 aardig straatje met wat terrasjes, that's it. En af en toe een verdwaald persoon in klederdracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |