Ja en n u heb je pecht nu heb je de Dotbolkt GG over je afgeroepenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh.... de verleiding om een Dotbolk te plaatsen is .....
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:28 schreef mario390 het volgende:
fijne samenwerking maar ik gaa vannacht weer op 2
WIe heeft jou dan gehackt, ineens een perfecte Nederlandse zin?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:28 schreef mario390 het volgende:
fijne samenwerking maar ik gaa vannacht weer op 2
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-01-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
* gebrokenglas doet keiharde GGbolks terug....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en n u heb je pecht nu heb je de Dotbolkt GG over je afgeroepen
Is dit nu samenwerken elkaar bolkuhh dan zijn we bolkcollega'squote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas doet keiharde GGbolks terug....
Ik moet de hele dag werken, Mario. Dan kan ik maar af en toe bolken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heb je gedachht je halt me niet? heb je nu al 60 punten
Blijf jij nu eeuwig en altijd zeuren en zeiken om puntenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heb je gedachht je halt me niet? heb je nu al 60 punten
is niet zeuren, hij zei hij halt me niet einquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf jij nu eeuwig en altijd zeuren en zeiken om punten
Je haalt zelf makkelijk punten in de nacht niemand die je tegenhoudt.
Je zeurt wel, steeds als hij punten pakt of je inhaaltquote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet zeuren, hij zei hij halt me niet ein
quote:
U bolkt u zelfquote:
mmmm je bent wel aan het verwennen vanmorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |