Ik ben echt blij dat er nog gewoon nuchtere mensen zoals jij op dit forum zijn. Stel je voor dat ik de enige was die deze mening had. Dat zou pas eng zijn. Lijkt echt alsof er gewoon bewust een narratief door links wordt geplaatst dat deze vrouw compleet onschuldig was, daar toevallig net reed om haar kinderen op te halen en echt helemaal niks had kunnen doen aan wat hier gebeurd is. Terwijl precies het tegenovergestelde waar is. Provoceren, gewapende agenten bedreigen in je moordwapen van 2000kg en ook nog eens radicaal, gevaarlijk, onvoorspelbaar of zelfs doelbewust terroristisch handelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:49 schreef Montagui het volgende:
Ze had de keus om uit te stappen ipv gas te geven.
Zoals ik de diverse filmpjes uit verschillende hoeken heb bekeken raakt ze ook de agent (bij de koplamp op borsthoogte) en is dat het moment dat de agent schiet. Het kogelgat is ook van voren en gaat vanuit de voorruit licht schuin naar het kogelgat in de chauffeursstoel.
Gebleken is ook dat ze activistisch is t.a.v. het werk van ICE en stond ze bewust dwars op de weg om hun werk te hinderen.
[..]
[ x ]
Gelet op het gestelde in de tweet (vanaf punt 2) is de enige vraag nog of de agent -tijdig- ook weg had kunnen springen. Zo niet, dan had hij volgens de Amerikaanse wet het recht om zijn leven te verdedigen door te schieten.
Dat met name 'links' niet ZIET dat de agent geraakt wordt pas niet in het narratief he. Dan zou deze links activistische vrouw wel eens schuldig kunnen zijn aan haar eigen dood in plaats van de m,ogelijkheid om weer te fulmineren op alles wat de Trump administration doet.
Let wel, dit is zoals ik het zie. Ik wacht het officiële onderzoek af en mocht het zo zijn dat de agent volgens de wet toch fout was dan ben ik het daar óók volledig mee eens.
RIP Rene Good. Dit had (vanuit alle hoeken bekeken) niet gehoeven.
Je hebt waanideeen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit is geen zelfverdediging.
De agent loopt met de auto mee zodat hij via het zijraam op haar kan schieten.
Dan ben je niet bezig met zelfverdediging.
Dit is gewoon moord.
Het is ook idioot om deze vrouw een terrorist te noemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:49 schreef Harmankardon het volgende:
Nu is het opeens een terroristische aanslag. Ligt er vrij dik bovenop allemaal he. Maar durf het geen fascisten te noemen want dat doet pijn aan de boeboe.
Terroristen hebben doorgaan een penetrante knoflooklucht om zich heen hangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook idioot om deze vrouw een terrorist te noemen.
Klopt, maar is het dan geoorloofd haar dood te schieten?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:49 schreef Montagui het volgende:
Ze had de keus om uit te stappen ipv gas te geven.
Vervolgens schiet hij 2 x door het zijraam terwijl hij met de auto meeloopt.quote:Zoals ik de diverse filmpjes uit verschillende hoeken heb bekeken raakt ze ook de agent (bij de koplamp op borsthoogte) en is dat het moment dat de agent schiet. Het kogelgat is ook van voren en gaat vanuit de voorruit licht schuin naar het kogelgat in de chauffeursstoel.
Dat is geen reden om iemand dood te schieten.quote:Gebleken is ook dat ze activistisch is t.a.v. het werk van ICE en stond ze bewust dwars op de weg om hun werk te hinderen.
[..]
[ x ]
Hij had nooit voor die auto moeten gaan staan.quote:Gelet op het gestelde in de tweet (vanaf punt 2) is de enige vraag nog of de agent -tijdig- ook weg had kunnen springen. Zo niet, dan had hij volgens de Amerikaanse wet het recht om zijn leven te verdedigen door te schieten.
Ja, polariseer de boel maar.quote:Dat met name 'links' niet ZIET dat de agent geraakt wordt pas niet in het narratief he. Dan zou deze links activistische vrouw wel eens schuldig kunnen zijn aan haar eigen dood in plaats van de mogelijkheid om weer te fulmineren op alles wat de Trump administration doet.
Tja, daar trap ik niet in.quote:Let wel, dit is zoals ik het zie. Ik wacht het officiële onderzoek af en mocht het zo zijn dat de agent volgens de wet toch fout was dan ben ik het daar óók volledig mee eens.
RIP Rene Good. Dit had (vanuit alle hoeken bekeken) niet gehoeven.
Als je doelbewst hulpverleners of handhavers van hun werk afhoudt, mensen die de wet aan het handhaven zijn, omdat het niet past in jouw ideologie, en hier zelfs geweld bij gebruikt of een aanslag met een dodelijk wapen doet (met auto van 2000kg inrijden op agent is dat), dan ben je per definitie gewoon een terrorist.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook idioot om deze vrouw een terrorist te noemen.
´terroristische aanslag´... Doe ff normaal manquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:43 schreef incel het volgende:
[..]
Die agenten zijn bevoegd om vuurwapens te dragen en moeten deze ook gebruiken wanneer er een terroristische aanslag op hun gezet wordt.
[..]
Ja het is de immigratiepolitie. Hun taak als hulpverlener is het opsporen, aanhouden en uitzetten van illegalen.
Anders stel je je ff aan zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ben benieuwd hoeveel slachtoffers Einsatzgruppe ICE vandaag weer gaat maken.
Ik had niet gedacht dat je nadat je ICE kwalificeerde als hulpverleners nog een stapje verder kon gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:46 schreef incel het volgende:
[..]
Zoek eens op wat stand your ground is.
In niet alle landen druipen agenten af met de staart tussen hun benen wanneer ze bedreigd worden.
Onzin: hij springt weg en gelijktijdig schiet hij. Dat houdt dus in dat hij ten tijde van een poging op doodslag gericht op hem besluit geweld te gebruiken tegen haar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit is geen zelfverdediging.
De agent loopt met de auto mee zodat hij via het zijraam op haar kan schieten.
Dan ben je niet bezig met zelfverdediging.
Dit is gewoon moord.
Ze reed helemaal niet in op een agent, hou daar toch eens mee op.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:56 schreef incel het volgende:
[..]
Als je doelbewst hulpverleners of handhavers van hun werk afhoudt, mensen die de wet aan het handhaven zijn, omdat het niet past in jouw ideologie, en hier zelfs geweld bij gebruikt of een aanslag met een dodelijk wapen doet (met auto van 2000kg inrijden op agent is dat), dan ben je per definitie gewoon een terrorist.
Dat is een feit.
Het is gewoon de wet daar. Als je met een auto van 2000kg op een agent in rijdt, dan is dit een aanslag met dodelijk wapen. Doe je dit vanuit je idiologie en ga je tegen de democratie in, dan ben je een terrorist.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
´terroristische aanslag´... Doe ff normaal manDie agent maakt een grove fout door voor die auto te gaan staan terwijl er 3 agenten met getrokken wapens op de vrouw afstappen. Wat verwacht je dan dat er gebeurd? Ze hadden zelf ook een auto bij waarmee ze haar konden blokkeren he?
100%quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:56 schreef incel het volgende:
[..]
Als je doelbewst hulpverleners of handhavers van hun werk afhoudt, mensen die de wet aan het handhaven zijn, omdat het niet past in jouw ideologie, en hier zelfs geweld bij gebruikt of een aanslag met een dodelijk wapen doet (met auto van 2000kg inrijden op agent is dat), dan ben je per definitie gewoon een terrorist.
Dat is een feit.
Laat Dracula het maar niet horen!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terroristen hebben doorgaan een penetrante knoflooklucht om zich heen hangen.
Ze raakt die agent letterlijk met haar auto. Hij kan net opzij springen maar er is gewoon fysiek contact tussen die agent en haar auto.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze reed helemaal niet in op een agent, hou daar toch eens mee op.
Dat hij zo dom is om ervoor te gaan staan is geen excuus voor haar om dan maar gas te geven. Wtf!?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
´terroristische aanslag´... Doe ff normaal manDie agent maakt een grove fout door voor die auto te gaan staan terwijl er 3 agenten met getrokken wapens op de vrouw afstappen. Wat verwacht je dan dat er gebeurd? Ze hadden zelf ook een auto bij waarmee ze haar konden blokkeren he?
quote:
Amen.quote:
Wat betekent dit?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:49 schreef Montagui het volgende:
Knip
Gebleken is ook dat ze activistisch is t.a.v. het werk van ICE en stond ze bewust dwars op de weg om hun werk te hinderen.
Knip
Als zij bewust haar auto als wapen in heeft gezet zou je een punt hebben, maar ik zie haar vooral op het laatste moment wegrijden. Wat ze kennelijk als modus operandi had (gebaseerd op de diverse verklaringen die er inmiddels zijn) was treiteren, treiteren en nog eens treiteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:56 schreef incel het volgende:
[..]
Dat is een feit.
Waarom herhaal je die 2000kg steeds? Zet dat je verhaal extra kracht bij? Was het geen aanslag geweest als ze in een Fiat Panda reed van 750kg?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:57 schreef incel het volgende:
[..]
Het is gewoon de wet daar. Als je met een auto van 2000kg op een agent in rijdt, dan is dit een aanslag met dodelijk wapen. Doe je dit vanuit je idiologie en ga je tegen de democratie in, dan ben je een terrorist.
De meeste van die linkse beroepsdemonstranten zijn echt delusional en hebben dit soort reality checks nodig. Moet gewoon zero tolerance beleid op dit soort wappies komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:00 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Amen.
SuperKaren komt erachter dat er in de democratische wereld gewoon wetten en regels gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |