Ik heb m aangepast. Turnen en pianoles eruit, die andere erin. My bad!quote:
Jeetje, Ingrid. Dit klinkt allemaal heel zwaar en wat duurt het ongelooflijk lang met dat been van je vriend.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tijdje niet gepost, wel wat bijgelezen. ohoh gaat emigreren wat leuk!
Hier in Assen ligt erg veel sneeuw. Veel gewaaid ook, de sneeuwduinen gehad. Lag/ligt aardig hoog bij de voordeur. Nadeel, de AH kan niet goed bevoorraad worden, gelukkig is de voorraadkast en vriezer redelijk up to date.![]()
Hier geen dieet oid, maar wel in 2 maanden ruim 10 kg afgevallen door de hemiplegische migraine, duizeligheid ed. Dan ben ik er of heel misselijk bij waardoor ik niet kan eten, of ik moet door de migraine telkens overgeven.
En de laatste tijd lig ik steeds vaker mede daardoor beroerd op bed. Aantal keer flauwgevallen, ondertussen , extreme moeheid. uitgebreid bloedonderzoek gehad. Niks gevonden.
Nu moet ik weer bloedprikken op nog wat andere dingen en maandag weer naar de neuroloog.
Vandaag bv tot 20.15 op bed gelegen en nog niks gegeten de hele dag. Wel water gedronken tussendoor en medicatie gehad. En flink aan de diarree.
Zit nu te twijfelen tussen het restje bami en tjaptjoy op te warmen of geroosterd brood en cup a soup.
Gelukkig ook goede dagen ertussen nog! Eind vd maand uitgestelde kerst met schoonfamilie zin an! Al moeten we kijken hoe we dat gaan doen met vriend zn pootje, die moet dinsdag naar t ziekenhuis, hij kan er nog steeds niet op staan. Er is een tijdje terug een foto gemaakt.
Ja, leuk is anders. Maar ja. Hopelijk kan de neuroloog er iets mee. Misschien andere medicatie, daar had ze het laatst over. Functioneren is steeds lastiger zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeetje, Ingrid. Dit klinkt allemaal heel zwaar en wat duurt het ongelooflijk lang met dat been van je vriend.
Amberalert is met name als het leven in gevaar is geloof ik. Of als men het idee heeft dat het land verlaten gaat worden.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:35 schreef hilliebillie het volgende:
@:_ingrid_ wat heftig. Hopelijk voor zowel jouw als voor je vriend snel een oplossing![]()
Mush ik kreeg de melding ook binnen inderdaad. En later nog een keer. Maar iets eerder die avond had ik ook een berichtje gezien over een jongen van 8 die vermist was. Hopelijk betekent het niet uitsturen van een melding voor hem, dat hij gevonden is
Edit: nee dus. Begrijp dan niet zo goed waarom voor de ene wel een amberalert en voor de ander niet
Ja, maar bij het meisje hadden ze geen idee. Volgens mij was land verlaten niet een vermoeden. Maar bij de Jongen van 8 in het winterse weer was/is het ook levens gevaar.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Amberalert is met name als het leven in gevaar is geloof ik. Of als men het idee heeft dat het land verlaten gaat worden.
Die puber had een beperking qua ontwikkelingsniveau geen puber. Waren er helaas 2 de laatste tijd allebei helaas niet levend teruggevonden.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Die tweede kwam een uurtje later binnen, Hillie, maar die laatste miste ik dus. Gelukkig is ze terecht!
Dat jongetje zal een regionaal alert zijn geweest want die heb ik niet gekregen.
Edit: Zie het wel op rtl nieuws staan. Hopelijk wordt hij ook snel gevonden.
Laatst toch ook een puber weggelopen van huis, in korte broek en T-shirt? Daar zijn vrij snel naar opzoek gegaan vanwege het weer. Die kwam niet levend terug
Bij de jongen lijkt het lokaal te zijn. Daarvoor zijn burgernet meldingen en er zijn grote zoekacties op touw gezet. Het is niet dat daar minder wordt gedaan, ik zou zelfs denken meer maar er is minder landelijke aandacht.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:47 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja, maar bij het meisje hadden ze geen idee. Volgens mij was land verlaten niet een vermoeden. Maar bij de Jongen van 8 in het winterse weer was/is het ook levens gevaar.
Maar goed er zullen wellicht goede redenen zijn hoor. Maar het was iets wat me opviel.
En idd gelukkig terecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |