De schrik zat er eerder deze week anders best even in. Lege schappen waren toen ook al:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef Donna het volgende:
Gisteren zijn de schappen van sommige supermarkten in Friesland gewoon leeggeroofd. Alsof er een horrorwinter van 20 dagen voorspeld was? Doe toch eens normaal mensen.
Misschien tot morgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:11 schreef fietsie het volgende:
Enige wat hier in huis schaars geworden is, is de Cola.
Morgen doen uk en ik een expeditie-fiets naar de Poiesz om dat op te lossen
Ik zwaai echt naar iedere dame met een woeste donkere haardos in de hele regioquote:
Hahahaha. Ik ben inmiddels een soort van caramel bruin met blonde highlights.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zwaai echt naar iedere dame met een woeste donkere haardos in de hele regioOm gewoon eens een keer te horen "Hey,. Fietsie!"
Ah, ik donker haar met (veel) grijze highlights,. in een bunquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik ben inmiddels een soort van caramel bruin met blonde highlights.
*kijkt naar buiten*quote:
Gistermiddag nog even met mijn oude moeder boodschappen gedaan die de deur niet uitkomt vanwege de sneeuw in Groningen. Het was alsof er Kerstinkopen waren gedaan, hele parkeerterrein vol auto's.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef Donna het volgende:
Gisteren zijn de schappen van sommige supermarkten in Friesland gewoon leeggeroofd. Alsof er een horrorwinter van 20 dagen voorspeld was? Doe toch eens normaal mensen.
Tot zover de nuchtere Friezen mythe, zijn we daar ook weer vanafquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gistermiddag nog even met mijn oude moeder boodschappen gedaan die de deur niet uitkomt vanwege de sneeuw in Groningen. Het was alsof er Kerstinkopen waren gedaan, hele parkeerterrein vol auto's.
Ik was nog wat vergeten na afloop en ging op de weg naar huis nog even langs de supermarkt vlak voor sluitingstijd, normaal geen hond dan. Tot mijn verbazing nog steeds een vol parkeerterrein, rijen voor de kassa's en overvolle winkelwagens
Groningen = Friesland?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover de nuchtere Friezen mythe, zijn we daar ook weer vanaf
Positief: mensen luisteren wel naar de oproep om thuis te blijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover de nuchtere Friezen mythe, zijn we daar ook weer vanaf
Zit je dan volgende week met een kast vol bruine bonenquote:Voor supermarkten was het donderdag al code oranje: er is massaal gehamsterd, dat zegt algemeen directeur Piet Smit van Poiesz Supermarkten. "De omzet was hoger dan met kerst."
"We hebben karren vol toiletpapier voorbij zien komen, kratten vol bruine bonen voorbij zien komen. Alle gekke dingen worden verkocht", zegt Smit tegen de NOS.
"Maar het is echt niet nodig. Iedere dag komen we producten brengen bij de supermarkten."
Er lag hier in de woonwijken wel echt zoveel sneeuw dat die ene dooi-dag waar zekerheid over was zeker een logisch moment was om de auto even uit de sneeuw te halen en een ritje over niet al te vieze wegen te rijden; woensdag was dat in deze regio bv sochtends echt niet te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gistermiddag nog even met mijn oude moeder boodschappen gedaan die de deur niet uitkomt vanwege de sneeuw in Groningen. Het was alsof er Kerstinkopen waren gedaan, hele parkeerterrein vol auto's.
Ik was nog wat vergeten na afloop en ging op de weg naar huis nog even langs de supermarkt vlak voor sluitingstijd, normaal geen hond dan. Tot mijn verbazing nog steeds een vol parkeerterrein, rijen voor de kassa's en overvolle winkelwagens
Dat valt hier mee, maar er is ook niet gestrooid op de parkeerplaatsen bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze willen weer bij ons voegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |