Ik ga vanuit dat mensen hier wel beter wetenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:42 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Zo wordt je belazerd tegenwoordig.
De ellende is dat mensen het nog geloven ook.
Sowiesoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga vanuit dat mensen hier wel beter weten
Dagjesvolk trapt er in!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga vanuit dat mensen hier wel beter weten
Hier gaat niks gebeuren hoor, wat jij zegt, alles is vrijwel al weg. Alleen maar herfstweer en kou dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Alle sneeuw is hier bijna weg
Vandaag miezert het alleen maar. Benieuwd wanneer die ellende voor ons (ZH) gaat beginnen.
Bel de wouten!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet er een livestream op en waarschuw de mensen dat het keiglad is.
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Je begrijpt weinig van onderkoeling. Gisteren met drie graden en wat miezer raak je een stuk sneller onderkoelt dan bij -8 en droog weer. Droge kou kun je je prima op kleden.
Gewoon de voorraadkast en de vriezer leeg eten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef Donna het volgende:
Gisteren zijn de schappen van sommige supermarkten in Friesland gewoon leeggeroofd. Alsof er een horrorwinter van 20 dagen voorspeld was? Doe toch eens normaal mensen.
Bevoorrading was ook hopeloos, las ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef Donna het volgende:
Gisteren zijn de schappen van sommige supermarkten in Friesland gewoon leeggeroofd. Alsof er een horrorwinter van 20 dagen voorspeld was? Doe toch eens normaal mensen.
De omzet lag hoger als met kerst, dus er was nog genoeg te krijgen schijnbaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bevoorrading was ook hopeloos, las ik.
Dat combineert slecht.
Voor mensen die slecht ter been zijn is dat natuurlijk ook al een goede week zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Mensen doen hier net of we al weken ingesneeuwd zitten
Poiesz altijd goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:11 schreef fietsie het volgende:
Enige wat hier in huis schaars geworden is, is de Cola.
Morgen doen uk en ik een expeditie-fiets naar de Poiesz om dat op te lossen
Zelfde mensen die noodpakketten onzinnig en overheidsbemoeienis vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:10 schreef Donna het volgende:
[..]
De omzet lag hoger als met kerst, dus er was nog genoeg te krijgen schijnbaar.
https://www.omropfryslan.(...)_lxZgDBfK0BFZMXSo7dQ
Die hebben distributiecentrum ook in Sneek zitten dat bevoorraad makkelijker dan bij de landelijke supermarkten waar ze wat verder van de provincie af zitten.quote:
Ik heb alleen zaklamp als noodpakketquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde mensen die noodpakketten onzinnig en overheidsbemoeienis vinden.
Dat was ook verwacht. Eind middag en verdere avond gewoon vlokken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
In het zuidoosten is het overigens alweer aan het afkoelen (van 5-6 naar nu 3-4 graden), wat ook meteen verklaart waarom er vannacht toch weer sneeuw gaat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |