We hebben onze 2 weekse winter nu gehad na het weekend. Voor deze maand vooralsnog weinig aanwijzingen op een terugkeer. Goed, februari zou nog kunnen. Vanaf maart graag lente en 8-12 graden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We hebben nog ruim 20 dagen te gaan in januari en februari komt ook nog.
Juist niet, is toch leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet er een livestream op en waarschuw de mensen dat het keiglad is.
Zo wordt je belazerd tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nieuwe run is ineens heel stuk kouder geworden![]()
[ afbeelding ]
Alleen komende dagen even afzien, van -4 naar bijna +10 om daarna compleet de winter in te duiken met matige vorst overdag en mogelijk zelfs strenge vorst in de nachten.
ELF kom er maar in
In maart kan ook nog sneeuw vallen dat bewijst 2005 wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
We hebben onze 2 weekse winter nu gehad na het weekend. Voor deze maand vooralsnog weinig aanwijzingen op een terugkeer. Goed, februari zou nog kunnen. Vanaf maart graag lente en 8-12 graden.
2005:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In maart kan ook nog sneeuw vallen dat bewijst 2005 wel.
quote:
Een maart zoals die van 2013 zou leuk zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen kregen mijn ouders in 2 dagen 3 woningen aangeboden (ja toen ging dat nog zo) en als je ze alle 3 afwees kwam je weer onder op de lijst. Dus mijn ouders met de sneeuw tot aan de knietjes naar die straat toe om de woningen te bekijken. Was ongeveer 3km. in totaal. Ze zijn UREN weggeweest haha.quote:
Een maart zoals vorig jaar zou fijn zijn. Niet te koud, droog en veel zon.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:47 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Een maart zoals die van 2013 zou leuk zijn
Zou ook naar alle ondernemers, hotels, pensions en wat dies meer zij misschien wel netjes zijn nu een beslissing te nemen, ivm het dan netjes kunnen afzeggen van extra personeel enzo...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:59 schreef Starhopper het volgende:
Wat een debielen![]()
En janken zeker als er honderden mensen onderkoeld raken?![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-zondag-door-te-gaan
Alsof je met lage temperaturen niet kan hardlopenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:59 schreef Starhopper het volgende:
Wat een debielen![]()
Ja dat was een dag waarin je echt geen kant op kon; ik heb toen van de Poiesz naar Snikzwaag gelanglaufd, brood afgeleverd en ben weer terug gekrabbeld, was in t begin van de middag weer thuisquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Toen kregen mijn ouders in 2 dagen 3 woningen aangeboden (ja toen ging dat nog zo) en als je ze alle 3 afwees kwam je weer onder op de lijst. Dus mijn ouders met de sneeuw tot aan de knietjes naar die straat toe om de woningen te bekijken. Was ongeveer 3km. in totaal. Ze zijn UREN weggeweest haha.
Maar mijn moeder woont er nog, dus het was een goede keus!
2005 was een horrorjaar wat winterweer betreft.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als dat in plaats komt van die tyfuskou: Ja graag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ah een liefhebber van de verlengde herfst.
Je begrijpt weinig van onderkoeling. Gisteren met drie graden en wat miezer raak je een stuk sneller onderkoelt dan bij -8 en droog weer. Droge kou kun je je prima op kleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:59 schreef Starhopper het volgende:
Wat een debielen![]()
Zondag wordt kurkdroog.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Je begrijpt weinig van onderkoeling. Gisteren met drie graden en wat miezer raak je een stuk sneller onderkoelt dan bij -8 en droog weer. Droge kou kun je je prima op kleden.
Jup, niet hard, maar hier ook motregen. En nauwelijks sneeuw.quote:
Broeksterwald :pquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, niet hard, maar hier ook motregen. En nauwelijks sneeuw.
Ik kom net uit een Teams meeting met mn work-wife uit Broeksterwald en daar horizontale sneeuwstorm
quote:
Bron: Wikipediaquote:Het dorp telde in 2023 1.220 inwoners.
Van 1880 tot 1947 had Broeksterwoude een halte aan de tramlijn Dokkum-Veenwouden.
De begraafplaats van Broeksterwoude ligt op leemgrond. Hierdoor kan er onvoldoende zuurstof bij de lijken komen, waardoor deze niet vergaan
Ik ga vanuit dat mensen hier wel beter wetenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:42 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Zo wordt je belazerd tegenwoordig.
De ellende is dat mensen het nog geloven ook.
Sowiesoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga vanuit dat mensen hier wel beter weten
Dagjesvolk trapt er in!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga vanuit dat mensen hier wel beter weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |