Ja, en dat wordt dan nu weggelachen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:12 schreef michaelmoore het volgende:
Trump was talking about cancelling the election
Bekijk deze YouTube-video
Trump gaat nooit meer verkiezingen houdenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt dan nu weggelachen.
En straks zegt ze dat de president toch duidelijk was in zijn voornemen de verkiezingen te annuleren.
Ja maar dat is als je een bril ophebt waarin je Trump alles kwalijk neemt en serieus wat hij zegt. Als je nu na 10 jaar nog niet doorhebt dat Trump grotendeels uit bluffen bestaat en daarmee daadwerkelijk voeten aan grond zet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt dan nu weggelachen.
En straks zegt ze dat de president toch duidelijk was in zijn voornemen de verkiezingen te annuleren.
Trump heeft 4 jaar geleden al geprobeerd de verkiezingen ongeldig te laten verklaren,quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja maar dat is als je een bril ophebt waarin je Trump alles kwalijk neemt en serieus wat hij zegt. Als je nu na 10 jaar nog niet doorhebt dat Trump grotendeels uit bluffen bestaat en daarmee daadwerkelijk voeten aan grond zet.
Dan snap je zijn intellect en genialiteit gewoon niet en zal dat waarschijnlijk ook nooit snappen. Net zoals dat Reddit dacht dat hij dat briefje van Rubio "per ongeluk" voorlas toen alle oliebazen aanwezig waren in het Witte Huis.
Nee dat is Trump zijn humor, af en toe een steekje onder water, het werkt wel zo te zien want je trapt er keer op keer in.
[ x ]
Dit is Trump zijn humor, maar op Reddit je favoriete site werd geclaimed dat het een "prive briefje was en hij per ongeluk dit oplas en dementerende is"
Koekoek.
Jij zit op Reddit,quote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja maar dat is als je een bril ophebt waarin je Trump alles kwalijk neemt en serieus wat hij zegt. Als je nu na 10 jaar nog niet doorhebt dat Trump grotendeels uit bluffen bestaat en daarmee daadwerkelijk voeten aan grond zet.
Dan snap je zijn intellect en genialiteit gewoon niet en zal dat waarschijnlijk ook nooit snappen. Net zoals dat Reddit dacht dat hij dat briefje van Rubio "per ongeluk" voorlas toen alle oliebazen aanwezig waren in het Witte Huis.
Nee dat is Trump zijn humor, af en toe een steekje onder water, het werkt wel zo te zien want je trapt er keer op keer in.
[ x ]
Dit is Trump zijn humor, maar op Reddit je favoriete site werd geclaimed dat het een "prive briefje was en hij per ongeluk dit oplas en dementerende is"
Koekoek.
Die verkiezingen stonken ook gewoon, maar uiteindelijk hebben de democraten hen eigen glazen ingegooid door deze te stelen ja. Trump was nooit zo machtig geweest als hij nu was als ze de mail-in-ballot en andere trucjes niet hadden toegepast in 2020.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump heeft 4 jaar geleden al geprobeerd de verkiezingen ongeldig te laten verklaren,
dat risico neemt ie niet nog eens
Hij maakt nu overal opstandjes in democratische steden , om het leger in te kunnen schakelen, wat ie nu doet zijn allemaal oefeningen
want protesten zullen er komen als ie de verkiezingen annuleert , dat weet iedereen
quote:Newsom Vows to Stop Proposed Billionaire Tax in California
Gov. Gavin Newsom said he was working behind the scenes to block a proposed tax on billionaires' wealth and was committed to defeating the measure if it reached the ballot.
Als de verkiezingen echt geannuleerd worden dan komt er hele grote hommelesquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die verkiezingen stonken ook gewoon, maar uiteindelijk hebben de democraten hen eigen glazen ingegooid door deze te stelen ja. Trump was nooit zo machtig geweest als hij nu was als ze de mail-in-ballot en andere trucjes niet hadden toegepast in 2020.
Nu heeft hij alles, huis, senaat.
En Vance is enorm populair in Amerika, zie hem eerder 2028 President worden met bijvoorbeeld Trump als VP.
Of Stephen Miller als VP, is ook een toppertje.
Er is nl. totaal geen tegenstand vanuit de democraten, hen geduchte Newsom is afgelopen dagen door het stof gegaan. De smooth operator is door de mand gevallen dat hij de rijken niet wil belasten.
Newsom is trouwens een neefje van Pelosi, dat is alles wat je hoeft te weten over die slimeball.
Als de links extremisten continue de democratie ondermijnen door federale agenten te ondermijnen en te hinderen in hen werk. Dan is het tijd voor het leger in te zetten, night vision scopes, drones en de hele reutemeteut.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als de verkiezingen echt geannuleerd worden dan komt er hele grote hommeles
Maar Trump heeft zijn orde troepen voor de democratische steden getraind en paraat
Trump was not joking
Bekijk deze YouTube-video
Trump gaat de verkiezingen annulerenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 13:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als de links extremisten continue de democratie ondermijnen door federale agenten te ondermijnen en te hinderen in hen werk. Dan is het tijd voor het leger in te zetten, night vision scopes, drones en de hele reutemeteut.
Het is maar een klein groepje die de onrust veroorzaakt.
Verkiezingen zal hij niet zo maar cancelen, dit kan ook gewoon niet. Alles waar hij nu mee bezig is (en veel op de achtergrond) zorgt er voor dat de democraten niet weer kunnen frauderen met verkiezingen. Illegalen die stemmen, mail in ballot fraude, stemmen zonder ID.
[ afbeelding ]
Waar zijn die 15 miljoen votes van 2020? nee de democraten zullen nooit meer deze aantallen halen, quote me maar alvast voor 2028 want ik vermoed dat de democraten niet eens aan de 60 miljoen komen volgende keer.
Alles wat je ziet is mooie afleiding van wat er op de achtergrond gebeurt, wat vrijwel niemand doorheeft omdat ze continue afgeleid zijn door Trump.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Geloof mij, ik kan meer dan 20 van dit soort posts vinden van alleen al afgelopen 2 weken. Trump pakt eindelijk de zaken aan die benodigd zijn voor een legitieme verkiezing.
Ook de inval in Venezuela heeft links met Smartmatic.
USA is zich aan het voorbereiden op allerlei burgeroorlogen tegelijk , dan kan Trump zijn Martial law uitroepenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:42 schreef xpompompomx het volgende:
De Black Panthers zijn ook weer terug:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 02:24 schreef Parafernalia het volgende:
De oranje kleuter heeft wat ie zo graag wilde.
Kan ie mooi met pensioen
Helaas zal z'n ego nog niet helemaal tevreden zijn
Kijk hem eens vol trots met 'zijn' Nobelprijs staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 05:50 schreef BlackEyedAngel het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-niet-worden-gedeeld
En die mongool zal wel denken dat hij het alsnog gewonnen en verdiend heeft, puur omdat die muts het beeldje fysiek aan hem gegeven heeft
Ik ben benieuwd of dit haar gaat opleveren wat ze ervan hoopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Kijk hem eens vol trots met 'zijn' Nobelprijs staan.
Die ronkende tekst ook die hij zelf heeft toegevoegd aan de prijs![]()
[ afbeelding ]
Trump is een gevaarlijke gekquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ze weet waarschijnlijk na de uitgave van een Nobelprijs van Vrede voor Obama omdat hij de eerste zwarte President van Amerika werd niet meer indrukwekkend.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit haar gaat opleveren wat ze ervan hoopt.
Of dat ze over 10 jaar met spijt terug kijkt op haar haar beslissing.
Dat Gebruik van Hoofdletters Blijft Ook Bijzonder (en de laatste people dan weer niet).quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Heerlijk, dat racisme.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze weet waarschijnlijk na de uitgave van een Nobelprijs van Vrede voor Obama omdat hij de eerste zwarte President van Amerika werd niet meer indrukwekkend.
Trump bevindt zich in goede Kringen: hij en Goebbels zijn de enigen die ooit een Nobelprijs van iemand anders hebben gekregen.quote:Ik zou hem ook weggeven aan diegene die mijn geboorte land bevrijd van een dictator.
Gast, jij vindt alles racisme.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heerlijk, dat racisme.
[..]
Trump bevindt zich in goede Kringen: hij en Goebbels zijn de enigen die ooit een Nobelprijs van iemand anders hebben gekregen.
Heel toevallig liep die Jagland dus met Epstein te mailen over hoe ze Trump kunnen aanpakken.quote:Thorbjørn Jagland (voorzitter, Arbeiderpartiet / sociaaldemocraat, voormalig premier) - hij was de grootste pleitbezorger voor Obama en overtuigde anderen.
Er waren aanvankelijk twijfels bij minstens 3 leden (volgens Noorse media zoals VG), vooral over of Obama al genoeg had bereikt in zo'n korte tijd, maar Jagland overtuigde hen uiteindelijk.De commissie beslist collectief, en er zijn geen openbare individuele stemdetails (het proces is 50 jaar geheim). Dus kort gezegd: alle 5 leden van de Noorse Nobelcommissie stemden voor Obama.
quote:Epstein bragging to Norwegian politician Thorbjan Jagland about advising the Russians on how to deal with Trump: "It's not complex. He must be seen to get something. It's that simple."
Jij komt zelf met het frame dat hij de Nobelprijs won vanwege zijn huidskleur.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, jij vindt alles racisme.
Je hebt niet goed gelezen merk ik.quote:Obama zat nog geen 11 dagen in het Witte Huis en het stemmen moest 1 feb 2009 stoppen.
Weet je wat ook wel toevallig is, kom ik trouwens net achter.
Diegene die er voor gezorgd heeft dat Obama hem destijds toch kreeg, ondanks dat er meerdere waren die hem te kort president vonden. Was dus Jagland was.
[..]
Heel toevallig liep die Jagland dus met Epstein te mailen over hoe ze Trump kunnen aanpakken.
[ afbeelding ]
[..]
Het lijkt heel wat jaren geleden, maar het is nog maar 1 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:23 schreef Fok-it het volgende:
Post gerust nieuws over Trump buiten dit topic, dit is bedoeld voor de inauguratie en zal na enige tijd worden gesloten.
Wanneer was die inauguratie eigenlijk?
Zelfs ik was toen fan van Obama, toen was ik nog jong en onwetend. De eerste zwarte President, dat was wel een dingetje hoor. En ja daar hoorde ook de benodigde cadeautjes bij. Want in die 11 dagen had hij natuurlijk nog helemaal niets voor de vrede gedaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij komt zelf met het frame dat hij de Nobelprijs won vanwege zijn huidskleur.
Dat is best racistisch, als dat in je op komt als reden.
[..]
Je hebt niet goed gelezen merk ik.
Maar leuk geprobeerd als afleidingsmanoeuvre.
Een tweede termijn voor een van de meest treurige presidenten in de geschiedenis zou je best als bijzondere dag kunnen bestempelen jaquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:35 schreef Tjoent het volgende:
20 januari 2025... een hele bijzondere dag.
Hij is inderdaad pas geboren op de dag van zijn presidentschap.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zelfs ik was toen fan van Obama, toen was ik nog jong en onwetend. De eerste zwarte President, dat was wel een dingetje hoor. En ja daar hoorde ook de benodigde cadeautjes bij. Want in die 11 dagen had hij natuurlijk nog helemaal niets voor de vrede gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |