Ik denk niet dat deze tweet klopt.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:15 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Isn't it ironic, de koningen die "No Kings protesten" subsidiëren?
Omdat ze hun onderdrukkers niet ophemelen?quote:Op zondag 11 januari 2026 18:32 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Deze vind ik wel interessant. Waar zou dat verschil vandaan komen? Meer wantrouwen of afgunst onder gekleurde mensen omdat de maanlanding een 'blank feestje' was?
Spaanse en zwarte republieken....quote:Op zondag 11 januari 2026 18:32 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Deze vind ik wel interessant. Waar zou dat verschil vandaan komen? Meer wantrouwen of afgunst onder gekleurde mensen omdat de maanlanding een 'blank feestje' was?
Klopt maar je moet het ook zo zien, je hebt democraten en Republikeinen verder is er niet veel anders aan optie, dus beide partijen hebben ook intern veel kampen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
In deze context: het erop wijzen dat een deel van Amerika moeite had met een zwarte president.
Voor je het weet krijg je een hoop bagger over je heen als je dat benoemt.
Dit ging over Fokkers.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt maar je moet het ook zo zien, je hebt democraten en Republikeinen verder is er niet veel anders aan optie, dus beide partijen hebben ook intern veel kampen.
Al moet ik zeggen de Republikeinse partij is momenteel wat stabieler dan de democratische partij.
Kijk daar ga je al. Als je vanaf jongs af aan is geleerd dat 'de gemene blanke man jou eronder houdt' ja, dan kan ik me de afkeer wel voorstellen. Daarom is Amerika zo verdeeld. Ze rammen de identiteitspolitiek er vanaf jongs af aan in.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:31 schreef SymbolicFrank het volgende:
Omdat ze hun onderdrukkers niet ophemelen?
Ja, dat bedoel ik. De economische verschillen houden dat ook in stand. Dus het is echt niet zo, dat die blanken daar ook niet fors aan meedoen.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:50 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al. Als je vanaf jongs af aan is geleerd dat 'de gemene blanke man jou eronder houdt' ja, dan kan ik me de afkeer wel voorstellen. Daarom is Amerika zo verdeeld. Ze rammen de identiteitspolitiek er vanaf jongs af aan in.
Zo kun je dat zeker zien. Stabiliteit lijkt me echter niet de juiste maatstaf der zaken.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen de Republikeinse partij is momenteel wat stabieler dan de democratische partij.
Cali is niet rechts genoeg? Dus flink laten bloeden?quote:Op zondag 11 januari 2026 23:56 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
42 miljoen inkomsten aan daycare in california deze gast, mooie auto en grappig filmpje.
Tijd om ook Cali aan te pakken Trump.
Ik wist dat Newsom er een chaos van maakte maar dit is ook nieuw voor mij. De daklozen daar kiezen waarschijnlijk zelf er voor om hen foodstamps te ruilen voor geld of items die ze kunnen verkopen voor drugs.quote:Op maandag 12 januari 2026 01:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Cali is niet rechts genoeg? Dus flink laten bloeden?
Californië is misschien links naar Amerikaanse maatstaven, maar ze laten de armen, hongerigen en daklozen ook gewoon lekker doodgaan. Wat dat betreft is Trump helemaal niet zo anders, hij gooit ze alleen de stad uit, zodat ze zijn uitzicht niet verpesten. Maar de meeste Amerikanen beschouwen dat als menselijk afval. Wordt rijk, of val dood!
Dat vingertje komt bekend voor. Ze proberen niet eens meer te verhullen waardoor ze geinspireerd zijn.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat vingertje komt bekend voor. Se proberen niet eens meer te verhullen waardoor ze geinspireerd zijn.
Musk zal 'm wel wat hebben toegeschoven.quote:
En hij is gelijk al ontslagen. Zou me niet verbazen als Trump dat zelf geëist had.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |