Kijk uit, voor je het weet heb je de anti Woke politie achter je aan..quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Op zich is dat gedoe over Michelle Obama die een man zou zijn wel komisch natuurlijk.
Voor conservatief Amerika was een zwarte man als president al erg, en ze konden maar één ding bedenken wat ze nog erger vinden dan een neger, een homo.
Toch bijzonder hoe die breintjes werken
Ja, de dictator accepteert geen afwijkende meningen...quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trump is woedend dat zijn partijgenoten in de Senaat zich tegen hem keren:
[ x ]
Niet overtuigend.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EBM heb ik al talloze malen afgeserveerd hier. Zie mijn pohi.
Je hebt geen antwoord gegeven wat je van de aanslagen op Trump vindt. De vraag kun je dus terugkaatsen: wat vind je ervan dat een democratisch verkozen president te maken krijgt met doodsbedreigingen vanwege een lastercampagne tegen diens persoon?
Ik verwerp beide.
Ik verwerp beide.quote:Jij?
Mensen die het over (anti) woke politie hebben, weiger ik serieus te nemen. Probeer volgende keer te voorkomen dat je op mijn posts reageert aubquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk uit, voor je het weet heb je de anti Woke politie achter je aan..
Nope.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die het over (anti) woke politie hebben, weiger ik serieus te nemen. Probeer volgende keer te voorkomen dat je op mijn posts reageert aub
Wat is woke ?quote:
quote:Waarom lijkt tegenwoordig alles en iedereen ‘woke’ te zijn? Wat ís ‘woke’ eigenlijk? En klopt het dat ‘de wokers’ burgers voorschrijven wat ze wel en niet mogen zeggen, of beelden we ons dat in? Redacteur Mirjam Hollebrandse ging op onderzoek uit.
“Van Zwarte Piet tot het woord ‘blank’, van de VOC tot de gouden koets: álles willen ze verbieden”, fulmineerde PVV-leider Geert Wilders vorig jaar tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen. Hij verwoordde daarmee het onderbuikgevoel van veel Nederlanders, die het gevoel hebben dat ‘alles’ van hen wordt afgepakt. Maar is zijn constatering terecht? Of is zijn verwijt over de “woke-obsessie” en “collectieve hysterie” maar een gooi in de ruimte, om kiezers te behagen en groepen mensen tegen elkaar op te zetten?
In deze context: het erop wijzen dat een deel van Amerika moeite had met een zwarte president.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Wat is woke ?
bosje bloemen is ook woke , dierentuinen ook, crematoria is ook woke , vliegtuigen is woke
voedselbossen weer niet , beton is woke , hout niet
Utrecht is de meest woke stad van nederland
business class vliegen is weer niet woke
[..]
ze zouden willen dat ie weer terug kwam voor een derde termijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
In deze context: het erop wijzen dat een deel van Amerika moeite had met een zwarte president.
Voor je het weet krijg je een hoop bagger over je heen als je dat benoemt.
Nou, ze willen de wet op zo'n manier veranderen dat Trump wèl een derde termijn kan doen, maar Obama niet...quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zouden willen dat ie weer terug kwam voor een derde termijn
ja jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ze willen de wet op zo'n manier veranderen dat Trump wèl een derde termijn kan doen, maar Obama niet...
quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja ja
gaat heel niet goed in de USA
maar trump en Musk zijn weer vrienden
Bekijk deze YouTube-video
https://www.youtube.com/shorts/e77rC9uxn-o?feature=share
Gelukkig heb jij nooit een ban op Fok gehad...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 jaar geleden.
Wat het verbannen van iemand's socials onder dictoriaal regiem wel allemaal niet kan veranderen.
Gelukkig is er nu echt vrijheid van meningsuiting daar, moet er niet aan denken Elon "X" niet had gemaakt tot wat het nu is. Dan zaten we in donkere tijden.
Musk mocht van Trump elke overheidsinstantie slopen die hem dwars kon liggen...quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja ja
gaat heel niet goed in de USA
maar trump en Musk zijn weer vrienden
Bekijk deze YouTube-video
https://www.youtube.com/shorts/e77rC9uxn-o?feature=share
jij kent ze goed die jongensquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Musk mocht van Trump elke overheidsinstantie slopen die hem dwars kon liggen...
Die twee vinden vast wel meer onderwerpen waarbij de een gebruik kan maken van de macht van de ander.
En dan heb je nog altijd naïevelingen die denken dat Trump om het volk geeft.
Trump heeft het ontvoeren van Maduro vooraf besproken met de oliemaatschappijen van de VS. Maar niet met het congres.
Dat zegt genoeg over waar zijn loyaliteit ligt.
Niet bij de Amerikaanse burger.
Deze vind ik wel interessant. Waar zou dat verschil vandaan komen? Meer wantrouwen of afgunst onder gekleurde mensen omdat de maanlanding een 'blank feestje' was?quote:Op zondag 11 januari 2026 11:35 schreef over_hedge het volgende:
Maanlanding:
Moon landing: A similarly sized chunk of the Current GOP (36%) believes that the Apollo 11 moon landing was faked by NASA. Again, younger men are more likely to hold this view (51% of men under 50 vs. 38% of women under 50). There are stark racial divides: while only 31% of white GOP voters believe the conspiracy, this rises to 59% among Hispanic Republicans and 63% among black Republicans.
Ik denk niet dat deze tweet klopt.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:15 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Isn't it ironic, de koningen die "No Kings protesten" subsidiëren?
Omdat ze hun onderdrukkers niet ophemelen?quote:Op zondag 11 januari 2026 18:32 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Deze vind ik wel interessant. Waar zou dat verschil vandaan komen? Meer wantrouwen of afgunst onder gekleurde mensen omdat de maanlanding een 'blank feestje' was?
Spaanse en zwarte republieken....quote:Op zondag 11 januari 2026 18:32 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Deze vind ik wel interessant. Waar zou dat verschil vandaan komen? Meer wantrouwen of afgunst onder gekleurde mensen omdat de maanlanding een 'blank feestje' was?
Klopt maar je moet het ook zo zien, je hebt democraten en Republikeinen verder is er niet veel anders aan optie, dus beide partijen hebben ook intern veel kampen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
In deze context: het erop wijzen dat een deel van Amerika moeite had met een zwarte president.
Voor je het weet krijg je een hoop bagger over je heen als je dat benoemt.
Dit ging over Fokkers.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt maar je moet het ook zo zien, je hebt democraten en Republikeinen verder is er niet veel anders aan optie, dus beide partijen hebben ook intern veel kampen.
Al moet ik zeggen de Republikeinse partij is momenteel wat stabieler dan de democratische partij.
Kijk daar ga je al. Als je vanaf jongs af aan is geleerd dat 'de gemene blanke man jou eronder houdt' ja, dan kan ik me de afkeer wel voorstellen. Daarom is Amerika zo verdeeld. Ze rammen de identiteitspolitiek er vanaf jongs af aan in.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:31 schreef SymbolicFrank het volgende:
Omdat ze hun onderdrukkers niet ophemelen?
Ja, dat bedoel ik. De economische verschillen houden dat ook in stand. Dus het is echt niet zo, dat die blanken daar ook niet fors aan meedoen.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:50 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al. Als je vanaf jongs af aan is geleerd dat 'de gemene blanke man jou eronder houdt' ja, dan kan ik me de afkeer wel voorstellen. Daarom is Amerika zo verdeeld. Ze rammen de identiteitspolitiek er vanaf jongs af aan in.
Zo kun je dat zeker zien. Stabiliteit lijkt me echter niet de juiste maatstaf der zaken.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen de Republikeinse partij is momenteel wat stabieler dan de democratische partij.
Cali is niet rechts genoeg? Dus flink laten bloeden?quote:Op zondag 11 januari 2026 23:56 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
42 miljoen inkomsten aan daycare in california deze gast, mooie auto en grappig filmpje.
Tijd om ook Cali aan te pakken Trump.
Ik wist dat Newsom er een chaos van maakte maar dit is ook nieuw voor mij. De daklozen daar kiezen waarschijnlijk zelf er voor om hen foodstamps te ruilen voor geld of items die ze kunnen verkopen voor drugs.quote:Op maandag 12 januari 2026 01:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Cali is niet rechts genoeg? Dus flink laten bloeden?
Californië is misschien links naar Amerikaanse maatstaven, maar ze laten de armen, hongerigen en daklozen ook gewoon lekker doodgaan. Wat dat betreft is Trump helemaal niet zo anders, hij gooit ze alleen de stad uit, zodat ze zijn uitzicht niet verpesten. Maar de meeste Amerikanen beschouwen dat als menselijk afval. Wordt rijk, of val dood!
Dat vingertje komt bekend voor. Ze proberen niet eens meer te verhullen waardoor ze geinspireerd zijn.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat vingertje komt bekend voor. Se proberen niet eens meer te verhullen waardoor ze geinspireerd zijn.
Musk zal 'm wel wat hebben toegeschoven.quote:
En hij is gelijk al ontslagen. Zou me niet verbazen als Trump dat zelf geëist had.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |