Overal behalve de relevante gebieden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen dus regen, ijzel en later weer sneeuw
[ x ]
toch maar een dagje thuis werkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Draait er hier in het zuidwesten dus helemaal omheenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Gelukkig gaat het niet vriezen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Liep net over het fietspad langs de provinciale weg, was wel gestrooid en alles, maar vanuit de berm stroomde het smeltwater naar beneden en vroor op sommige plekken al aan. Als het vanavond weer gaat vriezer wordt dat dus een grote ijsplaat
Aan de grond kan het lokaal best vriezen ook al staat dat niet in de berichten.quote:
Het vriest met 2 graden terwijl de zon schijnt nu ook al aan. Aan de grond is het nog wat kouderquote:
Verstandigquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef Donna het volgende:
Bericht van 2 scholengemeenschappen hier in Friesland;
De basisscholen zijn morgen gesloten.
Als ik nu naar grond temperatuurkaart kijk zit het redelijk rond vriespunt op veel plekken :quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Aan de grond kan het lokaal best vriezen ook al staat dat niet in de berichten.
quote:Bij wegen met continue verkeer zit het meestal wel snor met de gladheid: het zout wordt erin gereden door alle auto’s. „Wegen waar minder gereden wordt, zijn gladder. En rode fietspaden zijn zo’n vijf graden kouder dan zwarte wegen. Dat komt omdat zwart warmte vasthoudt. Kijk daar, je ziet dat de rode stroken meer glimmen, die zijn een stuk gladder.”
Ik kan me dat uit mijn jeugd amper herinneren. In 1979 was de school dicht en wel een paar keer ijsvrij gehad.quote:
Tegenwoordig hebben die kinderen wel pech als de school dicht gaat met die online lessenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:19 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik kan me dat uit mijn jeugd amper herinneren. In 1979 was de school dicht en wel een paar keer ijsvrij gehad.
Tegenwoordig gaat het sneller dicht.
Verstandig idd. Veel ouders zullen het ook wel lastig vinden, want ze moeten dan zelf ook vrij nemen of iets regelen.
Als ik er klaar voor ben? Dan wordt het wel een hele lange zit om te wachten voor de eerste neerslag eraan komtquote:
en alle schade dan zeker weer opgeven als veroorzaakt door de gaswinning.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef Frutsel het volgende:
Kan in Groningen dit weekend zo maar -15 worden als daar een mooi sneeuwlaagje gevormd wordt
Mijn buurman (alleenstaande man, gaat normaal elke woensdag naar de winkel) kwam net ook thuis met heel veel tassen boodschappen. Hij heeft autisme en was helemaal van z'n apropos, want ja, hij kon gisteren niet gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik er klaar voor ben? Dan wordt het wel een hele lange zit om te wachten voor de eerste neerslag eraan komt![]()
Trouwens wat is iedereen hier aan het hamsteren, nergens geen brood meer te vinden en damn wat is het druk bij de winkels![]()
Normaal 1 tot 2 kassa's open, met feestdagen 3 kassa's maar nu waren alle 5 kassa's open![]()
Als of code oranje de wereld laat vergaan...zucht...
Inderdaad, ze zijn daartoe haast in staat!quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en alle schade dan zeker weer opgeven als veroorzaakt door de gaswinning.
Er was hier iig niks online. Maandag niet, gisteren niet en morgen ook niet. Gewoon lekker vrij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben die kinderen wel pech als de school dicht gaat met die online lessen
Zeehond terugbrengenquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm, morgenochtend om 5.15 mag ik van Pieterburen naar Groningen, we zullen zien.
Mag of moet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmm, morgenochtend om 5.15 mag ik van Pieterburen naar Groningen, we zullen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |